Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- TomaszekGT
 - Ma gadane

 - Posty: 245
 - Rejestracja: wt gru 04, 2007 20:40
 - Lokalizacja: Lubliniec
 - Auto: vw golf 4 2.0
 - Kontakt:
 
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Kiedyś to tdi 110km na pompie to był skomplikowany silnik sam takiego miałem, ale trwały. Dziś to wybieranie mniejszego zła moim zdaniem ale producenci zarabiają.
			
									
									Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Ja znajduję taką zależność, że mają się dobrze silniki diesla z CR ale z wtryskami magnetycznymi Boscha.
			
									
									- kw
 - Forum Master

 - Posty: 1336
 - Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Auto: BMW 330i
 - Silnik: B48
 
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Auto z USA jedynie jak sobie sam przywieziesz - u nas są tylko dwa rodzaje sprawadzonych: po powodzi albo po takim dzwonie, że w USA nie zostały dopuszczone do ruchubblazej6 pisze:a co myślicie o Passatach 2.0 TSi CC z USA ?
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG 
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
						Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Albo przyjechał sam VIN 
 Ale to się w sumie łączy z opcją nr 2.
			
									
									________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
						Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Jeżeli auto będzie pewne to jednostka jak i auto na +:)bblazej6 pisze:a co myślicie o Passatach 2.0 TSi CC z USA ?
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Pomijając że jednostka awaryjna to auta z USA to jest loteria i raczej bym odpuścił, a jak już to szukał 3,6 V6 ale dosyć drogi w utrzymaniu albo 2,0 TDI Common Rail - dużo lepszy silnik, chyba że malutkie przebiegi.bblazej6 pisze:a co myślicie o Passatach 2.0 TSi CC z USA ?
- doggie
 - V.I.P.

 - Posty: 10606
 - Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
 - Lokalizacja: GKA
 - Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
 - Silnik: TSI
 
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
nie bardziej niz innePastusiak pisze:
Pomijając że jednostka awaryjna
- kw
 - Forum Master

 - Posty: 1336
 - Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Auto: BMW 330i
 - Silnik: B48
 
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Żadna loteria, to auta obarczone najmniejszą niepewnością, na 100% strach do nich wsiadaćPastusiak pisze:USA to jest loteria
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG 
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
						Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
No myślę że 2,0T Renault albo 2,5T Volvo/Ford nie mają takich problemów, chyba że mówisz o innych TFSIdoggie pisze: nie bardziej niz inne
- doggie
 - V.I.P.

 - Posty: 10606
 - Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
 - Lokalizacja: GKA
 - Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
 - Silnik: TSI
 
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
wymienione przez ciebie też nie są idealne, wielu chłopaków na forum piątki ma GTI z 2.0 TSI i nie narzekająPastusiak pisze:No myślę że 2,0T Renault albo 2,5T Volvo/Ford nie mają takich problemów, chyba że mówisz o innych TFSIdoggie pisze: nie bardziej niz inne
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Pytanie tylko ile "te chłopaki" nimi kilometrów robią bo 
Jeżeli weźmiemy jeszcze pod uwagę czynnik "korekcyjny" wyświetlacza kilometrów jaki powszechnie w tym kraju panuje uważam że dużo mniejszym ryzykiem obarczony będzie zakup któregoś z w/w niż FSI/TSI/TFSI zwłaszcza jeszcze że żaden z nich nie nadaje się do gazu (za akceptowalne w stosunku do wartości pojazdu kwoty)
			
									
									te jednostki wielokrotnie udowodniły i nadal to robią że przebiegi rzędu 300 tys km to żaden wyczyn dla nich.Pastusiak pisze:2,0T Renault albo 2,5T Volvo/Ford
Jeżeli weźmiemy jeszcze pod uwagę czynnik "korekcyjny" wyświetlacza kilometrów jaki powszechnie w tym kraju panuje uważam że dużo mniejszym ryzykiem obarczony będzie zakup któregoś z w/w niż FSI/TSI/TFSI zwłaszcza jeszcze że żaden z nich nie nadaje się do gazu (za akceptowalne w stosunku do wartości pojazdu kwoty)
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
						Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
wystarczy pierwszy lepszy temat z innego forumdoggie pisze: wymienione przez ciebie też nie są idealne, wielu chłopaków na forum piątki ma GTI z 2.0 TSI i nie narzekają
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=54&t=27738" onclick="window.open(this.href);return false;
poza tym 2,0 TFSI z 2004 roku a 2,0 TSI 2009-..to coś innego.
W mk5 GTI nie było CAWB ani CCZB silników, ten ostatni to miał nawet 211 koni, to trochę cos innego.
Ja bym się w to nie pchał.
Jak już wolałbym 3,6 FSI przynajmniej fajnie brzmi i konkretny silnik, co prawda niby FSI miewają odkładający się nagar ale...chyba mniej problemów spawają niż doładowane 1,8 czy 2,0
- doggie
 - V.I.P.

 - Posty: 10606
 - Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
 - Lokalizacja: GKA
 - Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
 - Silnik: TSI
 
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
nie widze sensu w przytaczaniu takich postów, równie dobrze mozna znaleźć negatywne opinie np. o fordowskim 2,5 czy 2.0T z reni, od opinii przypadkowych ludzi wazniejszy jest stan konkretnego egzemplarza,Pastusiak pisze:
wystarczy pierwszy lepszy temat z innego forum
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości



