Witajcie,
problem mam taki, że miałem silnik 1.3 na gaźniku z pompą napędzaną wałkiem rozrządu, wymieniłem go też na 1.3 i też na gaźniku ale na pompkę paliwą elektryczną (w głowicy otwór na pompę jest zaślepiony).
Czy ktoś może mi napisać czy posiada ktoś taką pompę elektryczną i jak wygląda podłączenie tej pompki?
Jak podłączam ją pod zapłon to zalewa gaźnik. (za dużo paliwa pompuje) Ciśnienie 0.2 bara takie jak fabrycznie.
Jakiś przekaźnik jest? jak to podłączyć?
Podłączenie pompy paliwa 1.3 na gaźniku.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- etz_prorider
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: wt gru 16, 2014 23:30
- Lokalizacja: Kościerzyna
Podłączenie pompy paliwa 1.3 na gaźniku.
Przede wszystkim to nie jest gaźnik przelewowy. Potrzebujesz tego ustrojstwa:
żeby wszystko zadziałało jak należy, musisz to zamontować. Górny wężyk to powrót paliwa do zbiornika, środkowy to wejście paliwa z pompy a całkiem dolny to wyjście na gaźnik. Druga sprawa, to jak zalewa się gaźnik, to oznacza, że albo zawiesił się zaworek na pływaku albo masz popękane membranki w gaźniku i gaźnik jest do naprawy, bo gdy on się już napełni to pływak powinien zamknąć zaworek iglicowy i odciąć dalszy dopływ paliwa do komory pływaka.
żeby wszystko zadziałało jak należy, musisz to zamontować. Górny wężyk to powrót paliwa do zbiornika, środkowy to wejście paliwa z pompy a całkiem dolny to wyjście na gaźnik. Druga sprawa, to jak zalewa się gaźnik, to oznacza, że albo zawiesił się zaworek na pływaku albo masz popękane membranki w gaźniku i gaźnik jest do naprawy, bo gdy on się już napełni to pływak powinien zamknąć zaworek iglicowy i odciąć dalszy dopływ paliwa do komory pływaka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości