ładny citroenFenomen89 pisze:Łoooohohoho
ale się tu sporo pozmieniało
bywa tu ktoś jeszcze z starej ekypy?
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Kącik posiadaczy MK4
GM84, górne mocowanie amora ?
Kupię:
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
mocowanie amortyzatora, stabilizator od tego bym zaczął
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
No nie wiem, oglądałem na podniesionym i opuszczonym i nie zauważyłem luzów. Poduszka silnika pod filtrem powietrza też wygląda normalnie, żadnych wibracji od silnika nie ma.
Łącznik stabi też sprawdzony.
Łącznik stabi też sprawdzony.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
A jesteś w stanie ocenić stan łożyska na McPhersonie wzrokowo ? Ile masz nalatane tym autem ? U mnie jak wymieniałem zawiecho z przodu to auto miało nalatane 210 tyś. Jak wyjąłem łożyska te co są w poduszkach i wchodzących w kielichy, to obracając nimi w palcach już się lekko przycinały. Jest jeszcze jedna opcja. Wybita przekładnia kierownicza. Może nie mieć luzu na samej listwie, ale na tulejkach teflonowych na końcu może mieć luz i też będzie stukać. Tego bez rozebrania raczej nie ocenisz.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Gwint nowy założony z przodu w tym roku na wiosnę, łożyska też nowe wtedy dałem. Myślałem właśnie o maglownicy bo ten dźwięk raczej z dołu się wydobywa.
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Kącik posiadaczy MK4
Witam, zapaliła mi się kontrolka ABS, VAG pokazał coś takiego:
Czy świadczy to o padniętym czujniku ABS, czy usterki szukać gdzieś indziej?
Kod: Zaznacz cały
Błąd 290 - Czujnik liczby obrotów tylny - lewy -G46 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Odepnij z innego koła czujnik, podepnij pod instalację, wykasuj błąd i zobacz czy błąd zniknie. Jak tak to uwalony czujnik, jak nie to szukać w kablach.checin pisze:Witam, zapaliła mi się kontrolka ABS, VAG pokazał coś takiego:
Czy świadczy to o padniętym czujniku ABS, czy usterki szukać gdzieś indziej?Kod: Zaznacz cały
Błąd 290 - Czujnik liczby obrotów tylny - lewy -G46 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czyli mogę zamienić prawy tylny czujnik na lewy tylny? Czy źle rozumuje?sebekgolf pisze:Odepnij z innego koła czujnik, podepnij pod instalację, wykasuj błąd i zobacz czy błąd zniknie. Jak tak to uwalony czujnik, jak nie to szukać w kablach.checin pisze:Witam, zapaliła mi się kontrolka ABS, VAG pokazał coś takiego:
Czy świadczy to o padniętym czujniku ABS, czy usterki szukać gdzieś indziej?Kod: Zaznacz cały
Błąd 290 - Czujnik liczby obrotów tylny - lewy -G46 brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Pytanie czy wyciągniesz czujnik tak aby nadawał się do ponownego montażu...
Ja bym sprawdził wtyczkę i ciągłość przewodów od wtyczki do sterownika...jeśli ok to wymiana czujnika.
Ja bym sprawdził wtyczkę i ciągłość przewodów od wtyczki do sterownika...jeśli ok to wymiana czujnika.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Mnie się do tej pory udawało, tylko nic na siłę
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Re: Kącik posiadaczy MK4
A co masz na myśli?
I gdzie znajduje się sterownik? Ogólnie z tego co patrzyłem wtyczka cała, przewody dobrze się trzymają. Jedynie co to znajdowało się w niej strasznie dużo piasku. Była czyszczona i pryskana "kontakt-sprayem"Qto pisze:sprawdził wtyczkę i ciągłość przewodów od wtyczki do sterownika...jeśli ok to wymiana czujnika.
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak się skubany zagnieździ za dobrze, to może być naprawdę ciężko. U mnie poszedł w ruch młotek i z czujnika (niesprawnego i tak) niewiele zostałosebekgolf pisze:Mnie się do tej pory udawało, tylko nic na siłę
Kącik posiadaczy MK4
Kup sobie czujnik, kosztuje grosze. A przy okazji - pytanie o jakość czujników abs prod. pokroju febi czy jakiś topran czy delphi. Jakie idą na pierwszy montaż i czy te febi i podobne nie są takiej jakości jak np czujnik temp zewnętrznej, tzn dziwne wskazania dają nieori. Temperatura powietrza nie ma wpływu na jazdę a czujnik abs już tak, więc czy jest sens montować tańsze?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości