Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » pt lis 18, 2016 19:36

bart1500 pisze: jeżeli świszczy
Świst o niczym nie musi świadczyć moje turbo gwizdało od początku i przejechałem na nim 200.000km .


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » pt lis 18, 2016 21:42

Nawet jeśli ten świst pojawił się 2-3 dni temu?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » pt lis 18, 2016 21:54

nagraj


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2842
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bioly05011 » pt lis 18, 2016 22:36

dziurę masz na dolocie ,log dynamiczne. 003 szybko maf rośnie...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » pt lis 18, 2016 22:45

bioly05011 pisze:dziurę masz na dolocie ,log dynamiczne. 003 szybko maf rośnie...
Za szybko rośnie doładowanie i za wysokie jest wysterowanie n75 żeby była dziura w dolocie, wskazania przepływu powinny być wtedy znacznie wyższe niż te w 003.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » sob lis 19, 2016 09:39

A ta wtyczka z pierwszego zdjęcia?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » sob lis 19, 2016 13:25

Wtyczka do zaworu n239 sterującego klapą ktora zamyka dopływ powietrza podczas gaszenia silnika, tym samym wytwarzane jest porciśnienie w kolektorze dolotowym które łagodnie spowalnia pracę układu korbowgo.
To nie problem trudnego odpalania ani pracy układu dołaowania. Wtedy problem byłby cały czas a nie wybiórczo czy po czasie od zgaszenia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » sob lis 19, 2016 16:55

Dzisiaj świstu nie było.



bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » pn lis 28, 2016 23:41

A możliwe, że problem z odpalaniem powoduje dwumas?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » wt lis 29, 2016 15:35

bart1500 pisze:A możliwe, że problem z odpalaniem powoduje dwumas?
Nie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości