Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Wg. mnie za duży przeskok z ostrej pasy tnącej na antyhologram, brakuje etapu polerowania, to że użyjesz maszyny DA nie oznacza że możesz pominąc etap polerowania
http://carsdetailing.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
No ok to co jeszcze powinienem użyć jesli chodzi o tego Kocha?
A jak użyje pasty Menzerna FG400, następnie SF4000 lub FF3000 to te dwa etapy wystarczą czy jeszcze czegoś brakuje?
A jak użyje pasty Menzerna FG400, następnie SF4000 lub FF3000 to te dwa etapy wystarczą czy jeszcze czegoś brakuje?
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Menzerna słabo się sprawdza na DA, ale znów skaczesz z ciecia na antyhologram, jeśli juz musi być mezerna to 400, moze być 300 nie ma dużej różnicy potem 2500 a potem dopiero 3K lub 4K oczywiście do tego odpowiednio dobrane pady a właśnie akurat NAT to raczej słaby wybór dość szybko umierają
http://carsdetailing.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Hmm no bo tutaj piszą że po F400 użyć SF4000 lub FF3000.
http://showcarshine.pl/home/1394-menzer ... ierna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To doradz co proponujesz? Wszystko będzie używane na jednym aucie, auto lakierowane 7 lat temu, lakier nie jest zniszczony. Chodzi o odświeżenie bo wiadomo pod słońce jakieś mikro ryski widać. Kiedyś kilka razy używałem Meguiar's UC ręcznie, coś tam usuwał resztę maskował, efekt koncowy nawet ok ale narobić się przy tym trzeba że szok, wiec postanowiłem kupić polerkę.
A może jest jakaś pasta która załatwi sprawę w 1 etapie?
http://showcarshine.pl/home/1394-menzer ... ierna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To doradz co proponujesz? Wszystko będzie używane na jednym aucie, auto lakierowane 7 lat temu, lakier nie jest zniszczony. Chodzi o odświeżenie bo wiadomo pod słońce jakieś mikro ryski widać. Kiedyś kilka razy używałem Meguiar's UC ręcznie, coś tam usuwał resztę maskował, efekt koncowy nawet ok ale narobić się przy tym trzeba że szok, wiec postanowiłem kupić polerkę.
A może jest jakaś pasta która załatwi sprawę w 1 etapie?
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Pisać mogą, ja używałem jak mówie wg mnie f400 czy f300 ok super pasta ale do rotacji DA to DA zupełnie inna maszyna inna praca inne potrzeby itd...ttosiekk pisze:Hmm no bo tutaj piszą że po F400 użyć SF4000 lub FF3000.
oczywiście że jest ... ale to sie mieści w kwestii KNOW HOW ... ja do na to pracowałem 5 latttosiekk pisze:A może jest jakaś pasta która załatwi sprawę w 1 etapie?
http://carsdetailing.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Coś co jest dedykowane do DA rupes, meguaiers to że nie pracuejsz ich maszyną to nie znaczy ze nie można ich kosmetyków używać.
Czy to rupes czy Megs znaczenie łatwiej sie je wymywa z lakieru i wiesz czy juz wypolerowane czy pasta oszukuje, Menzerna pod tym względem jest oporna i potrafi oszukiwać niewprawionego polerujacego. Są małe opk. po 250ml więc nie powinno zrujnować Ci kieszeni. I jak mówiłem pady NAT raczej bym omijał bo w parze z ceną idzie ich jakość na 3 zakupy (a nie kupujemy po 1szt tylko zazwyczaj parzyście w krotnościach) raz udało nam sie trafić serię jako taką reszta zapadała sie po 15 min pracy
Czy to rupes czy Megs znaczenie łatwiej sie je wymywa z lakieru i wiesz czy juz wypolerowane czy pasta oszukuje, Menzerna pod tym względem jest oporna i potrafi oszukiwać niewprawionego polerujacego. Są małe opk. po 250ml więc nie powinno zrujnować Ci kieszeni. I jak mówiłem pady NAT raczej bym omijał bo w parze z ceną idzie ich jakość na 3 zakupy (a nie kupujemy po 1szt tylko zazwyczaj parzyście w krotnościach) raz udało nam sie trafić serię jako taką reszta zapadała sie po 15 min pracy
http://carsdetailing.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Skoro mowa o padach to jaki do Megsa UC? (polerka oscylacyjna)
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: pn sty 26, 2015 19:41
- Lokalizacja: Kraków
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Też się podłącze do pytania, lepiej z megsa UC czy Ultimate Polish?
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
witam panowie szukam środka do usuwania nalotu z klocków hamulcowych olejów i innych chemia raczej w większych opakowaniach by była odpowiednia bo to do ciężarówki
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
- xXKrystianXx
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: wt mar 11, 2014 14:58
- Lokalizacja: Małopolska
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Jeśli chodzi o nalot z klocków to Vampire Liquid , Iron Off, IronX. A grubsze zanieczyszczenia smary, oleje itd. to myślę, że "zasadowy" Tenzi Truck by sobie poradził, ale warto więcej o tym poczytać jak używać, bo jest mocny.
MKIV Highline GTD 25TH X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=586450" onclick="window.open(this.href);return false;
Fan page
https://www.facebook.com/VWGolfMKIVdaily/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=586450" onclick="window.open(this.href);return false;
Fan page
https://www.facebook.com/VWGolfMKIVdaily/
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Siema
Dwa m-ce temu poszedł Megs UC, Duragloss 106 + 111. Wczoraj auto pierwszy raz myte od tego zabiegu, wysuszone i prysnięte BSD. Druga warstwa BSD coś da? Bo tak myślałem żeby dzisiaj prysnąć drugi raz
Dwa m-ce temu poszedł Megs UC, Duragloss 106 + 111. Wczoraj auto pierwszy raz myte od tego zabiegu, wysuszone i prysnięte BSD. Druga warstwa BSD coś da? Bo tak myślałem żeby dzisiaj prysnąć drugi raz
ALH -> 205 -> soft
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Krótkie pytanie, krótka odpowiedź
Nie zaszkodzi, im więcej warstw tym lepsza ochrona-mam tu na myśli "odnawianie" powierzchni. Uzupełniasz ubytki w płaszczu ochronnym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości