Zanik kompresji, stopiona świeca

Instalacje gazowe w naszych Volkswagenach. Problemy z eksploatacją, wybór, modyfikacje.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piter2204
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn gru 24, 2012 15:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Zanik kompresji, stopiona świeca

Post autor: piter2204 » pt lis 04, 2016 10:37

Dzięki. Dzisiaj wstrzymałem się z demontażem głowicy, fachowcy doradzili, żeby przed tym zmierzyć ciśnienie i dopiero demontaż. W poniedziałek pomierzą ciśnienia i zajmę się zdjęciem czapki. Postaram się wrzucić parę fotek.



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Zanik kompresji, stopiona świeca

Post autor: pinstonvw » sob lis 05, 2016 20:44

U mnie silnik pracował na 3 gary i po chwili jedno żebro kolektora dolotowego było gorące. Spaliny cofały się w dolot także nie miałem się nad czym zastanawiać.


...

piter2204
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn gru 24, 2012 15:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Zanik kompresji, stopiona świeca

Post autor: piter2204 » czw lis 17, 2016 17:28

Głowica zrobiona. Zebrane 0,22 mm. Oryginalna uszczelka ma 1,2 mm. Z tego co zauważyłem występują tylko dwa rozmiary-oryginalny i 1,4 mm. Taka będzie pasowała? Przy okazji fotki.
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Wszystkie prowadnice wymienione-zawory chodziły jak chciały, uszczelniacze, dotarte zawory, głowica zwichrowana.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Zanik kompresji, stopiona świeca

Post autor: bioly05011 » czw lis 17, 2016 19:07

spokojnie możesz założyć 1.2


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

piter2204
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn gru 24, 2012 15:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Zanik kompresji, stopiona świeca

Post autor: piter2204 » czw gru 29, 2016 15:36

Nie miałem czasu, więc poskładałem przed Świętami i d...blada. Pracuje na trzy garnuszki. Pomiar ciśnienia ma się tak:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Zrobiłem jeszcze próbę olejową na pierwszym cylindrze i wzrosło o 1 bar :banghead:
Co o tym myślicie? Ja obstawiam pierścienie.



piter2204
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn gru 24, 2012 15:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Zanik kompresji, stopiona świeca

Post autor: piter2204 » pt gru 30, 2016 18:19

Właśnie rozkręciłem silnik i wyjąłem pierwszy tłok i czwarty dla porównania. Oprócz dziwnego wyglądu pierścienia kompresyjnego (ten najbliżej denka tłoka) nic gołym okiem nie widać-nic nie pęknięte, gładź tulei bez rys, uszkodzeń i tłoki z korbami nie są zasyfione jak na 17 lat.
Obrazek Obrazek
Pierścień niżej umieszczony w palcach, to ten z pierwszego tłoka. Nie wiem co o tym sądzić? <myśli> Widać jakieś wżery, ubytki?
To jednak nie wina pierścieni. "Fachowcy" od głowicy dość mocno frezowali gniazd drugiego zaworu i nie skorygowali długości trzonka zaworu-okazał się za długi 1,5 mm i zawór opierał się o szklankę nie mając prawa się domknąć. Trzonek skrócony, silnik złożony,ale jeszcze nie odpalałem, bo mrozy wygoniły mnie z garażu. Oczywiście pierścienie założyłem już nowe PRIMA.



ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG-dotyczy tylko inst.lpg”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości