Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2842
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bioly05011 » wt lis 15, 2016 22:44

zrób loga 011 Basic seting będzie widać jak pracuje grucha... Tak samo wszystkie przewody sprawdź...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » śr lis 16, 2016 11:04

Jeszcze nie wiem,co to log grupy 11 basic seting. Ale moze jak w wejde w vaga to sie dowiem.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » śr lis 16, 2016 12:55

Vag engine 011 I na dole jest switch to bassic settings zacznie mrugać kontrolka świec żarowych logujesz na obrotach biegu jałowego przez 60sekund.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » śr lis 16, 2016 17:46

Ok. Zrobiłem.
Popatrzcie:
http://vaglog.pl/log-011_XC4Eab3.html" onclick="window.open(this.href);return false;


A tu 03. http://vaglog.pl/log-003_0FQi1F.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dolny log. Pierwszy był nieudany.

O dziwo, nie przeładowało..



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » śr lis 16, 2016 20:56

N75 działa w skrajnych zakresach swojej pracy - czyli daje max i minimum podciśnienia i tyle.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » śr lis 16, 2016 20:58

Czyli na poczatek n75?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » śr lis 16, 2016 21:06

Podmień z n18 i zrób dynamicznego 011


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » czw lis 17, 2016 11:14

No okej. Ale to są bliźniacze zawory?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » czw lis 17, 2016 12:45

Zrób jak napisałem, jak chcesz rozwiązać problem. Albo poczytaj temat o czyszczeniu turbo który napisałem wszystko jest tam wyjaśnione.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » czw lis 17, 2016 16:51

No okej. Podmieniłem. Samochód wydaje mi się,że ma lepsze przyspieszenie.

Logi:

11:
http://vaglog.pl/log-011_26714.html" onclick="window.open(this.href);return false;

03:
http://vaglog.pl/log-003_w01ZW0.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » czw lis 17, 2016 17:09

Dalej masz przeładowanie - n18 steruje nieco bardziej agresywnie jak n75 dlatego wartości są o wiele niższe, ale nadal odbiegają od mapy.
Jak masz jeździć bez czyszczenia turbo to zostań na sterowaniu ciśnienia doładowania przez n18 a n75 niech się zajmie sterowaniem egr.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » czw lis 17, 2016 21:55

Czyli turbo do czyszczenia. Ile może takie coś kosztować? Nie dam rady sam..



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: italiano_83 » czw lis 17, 2016 22:06

bart1500 pisze:Czyli turbo do czyszczenia. Ile może takie coś kosztować? Nie dam rady sam..
Zależy od warsztatu, szukaj na forum kogoś kto ci to zrobi, bo w ciemno szukać warsztatu to bez sensu zaleją odrdzewiaczem rozruszają i tyle.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bart1500
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lip 31, 2015 13:33

Problem z odpalaniem. Winna wtyczka? 110KM AHF

Post autor: bart1500 » pt lis 18, 2016 17:04

A jeżeli świszczy?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości