Witam, nigdzie nie moge znalesc odpowiedzi na moje pytanie wiec musze napisac temat.
Mialem problem z moim golfem otoz rano przy odpalniu na zimnym dymil na bialo palil na 3 cylindry, na 4 dopiero lapal po ok 30s. Zmierzylem sprezanie diagnoza ze na 4 jest mniejsze. Dzis rozebralem silnik i okazalo sie ze jest krzywy korbowod na 4 cylindrze, i teraz bardzo wazne pytanie jak to wymieniec? Czy kupic dobra uzywana korbe i przelozc stare panewki? czy nowa korba nowe panewki? Czy uzywana korba nowe panewki? jak zrobic zeby mi sie to nie zatarlo, bardzo prosze o odpowiedz. 1,2,3 cylnder sprezanie jest 32 bar wiec ich napewno nie ruszam. Ale jak zrobic z tym korbowodem?
Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu
uzywana korba + nowe panewki + nowe pierscienie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu
Na pewno? Mnie uczyli,że korby wymienia się w kompletach,bo waga ma znaczenie.mateusz18 pisze: 1,2,3 cylnder sprezanie jest 32 bar wiec ich napewno nie ruszam
Komplet 4 korb,można kupić za 100-150zł (używka).
Do tego,jak wspomniałAdamm - nowe panewki.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu
Michał_1977, generalnie mozna i jedna. dla spokoju mozna zwazyc obie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu
Tłoki i korbowody mają selekcje (wybijane na stopce korbowodu) i po tym powinno się je dobierać. Tłoki mają chyba z grubsza jednakową wagę (jeśli zakłada się nowy można umyć wszystkie z osadów) ale korby trzeba dobierać do kompletu.
Po wymianie któregokolwiek z korbowodów lub tłoków należy zmierzyć wystawanie tłoków nad kadłub aby dobrać ewentualnie nową uszczelkę pod głowicę.
Po wymianie któregokolwiek z korbowodów lub tłoków należy zmierzyć wystawanie tłoków nad kadłub aby dobrać ewentualnie nową uszczelkę pod głowicę.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości