Zajrzałem pod maskę i znalazłem takie coś:

Co to jest? Wydaje się być ułamane. Może tu leży wina?
Edit:
Właśnie pojechałem samochodem do pracy i co zauważyłem? Wskaźnik temperatury nie osiągnął 90 stopni. Stoi na kresce poprzedzajacej 90 stopni.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
I co z tego, to o niczym nie świadczy to jedynie wstępna diagnoza.bart1500 pisze:Dźwignia chodzi lekko.
Podmień sobie na n18 albo inny n75, ale to jedynie upewni cię w przekonaniu, że problem leży gdzie indziej.bart1500 pisze:To zacząć od n75?
Sprawdź wszystko po kolei dla własnego spokoju, chcesz rozruszaj mechanizm, lub zalej turbo sprejem do czyszczenia piekarnia na noc, żeby przeżarło nagar trochę jest o tym temat na forum - czasami pomaga. Dalej będzie lipa to turbo na stół i patrzeć co jest przyczyną podwieszania się mechanizmu bo wcale nie musi to być nagar. Jak sobie zobaczysz temat o czyszczeniu turbo alh który podwiesiłem w tym dziale, to tam sa fotki mojego turbo - które było czyściutkie w środku, a podwieszanie się mechanizmu powodowały zadziory na bieżni.bart1500 pisze:Czyli sugerujesz turbo do czyszczenia?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 59 gości