Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- krzychu2805
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:31
- Lokalizacja: Rz-ów
Kącik posiadaczy MK4
a przy tej zmianie alternatora na 180/220 a jakie kable zastosować i jakie bezpieczniki
MOJA OBECNA BESTIA http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=561959" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
mass143, więcej prądu...
Orientuje się ktoś czy ruszę vagiem sterownik silnika BKC z A3 8P 2005r?
Muszę zrobić synchro walka rozrządu...vcds brak ale coś mi świta że niektóre sterowniki silnika po mk4 jeszcze szły po linii K.
Orientuje się ktoś czy ruszę vagiem sterownik silnika BKC z A3 8P 2005r?
Muszę zrobić synchro walka rozrządu...vcds brak ale coś mi świta że niektóre sterowniki silnika po mk4 jeszcze szły po linii K.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
mam B5FL AWX z 2005 roku i sterownik normalnie mi łapie na zwykłym KKL
Ja nie ciągnę nowych kabli, bo aku i tak nie pociągnie aż tyle prądu do ładowania się więc fabryczny kabel może zostać, a obciążenia które będę montował, korzystać będą z wysokoprądowych kabli idących fabrycznie do puszki z bezpiecznikami pod kierownicą. Tyle że wykorzystam kable, które są używane sporadycznie ( jak te od podgrzewania świec żarowych) bo one podczas jazdy nie pracują więc można je obciążyć bez szkody dla instalacji. Tyle że dojdą dodatkowe bezpieczniki ( osobne na obwód ogrzewania).
Napisz co chcesz zrobić/osiągnąć po pierwsze to będzie łatwiej coś doradzić. Zastanawiam się po co pchasz w aż taki alternator. Ja taki wsadziłem ale robię dodatkowe ogrzewanie elektryczne żeby nawet w zimie momentalnie po odpaleniu leciało gorące powietrze.xsebox pisze:a przy tej zmianie alternatora na 180/220 a jakie kable zastosować i jakie bezpieczniki
Ja nie ciągnę nowych kabli, bo aku i tak nie pociągnie aż tyle prądu do ładowania się więc fabryczny kabel może zostać, a obciążenia które będę montował, korzystać będą z wysokoprądowych kabli idących fabrycznie do puszki z bezpiecznikami pod kierownicą. Tyle że wykorzystam kable, które są używane sporadycznie ( jak te od podgrzewania świec żarowych) bo one podczas jazdy nie pracują więc można je obciążyć bez szkody dla instalacji. Tyle że dojdą dodatkowe bezpieczniki ( osobne na obwód ogrzewania).
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Czy system nokia dsp w mk4 np pójdzie mi ze starej bory która ma komfort o nr 1j0 do nowej która ma 1c0 ?? Dużo zabawy żeby to podłączyć ?
Moja Bora 2.8 V6 4motion :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=602134" onclick="window.open(this.href);return false;
fan page : https://facebook.com/vwboraV64/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=602134" onclick="window.open(this.href);return false;
fan page : https://facebook.com/vwboraV64/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
sebekgolf, b5fl to jednak epoka wcześniej...tu golf mk5 byłby dobrym przykładem. Chciałem zadać pytanie na kąciku mk5 ale po szybkim spojrzeniu na ilosc postów sobie darowałem
Kącik posiadaczy MK4
Qto, no ok więcej prądu ale po co? przecież seryjny alternator radzi sobie z ładowaniem aku bez problemu - przynajmniej u mnie
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Kącik posiadaczy MK4
Jak ludzie wsadzaja tube 1000000W to wtedy wsadzają większy alternator ;P
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Na to sam alternator nie pomoże. przy reszcie fabrycznej to 120 wystarczy. Jak trzeba dużo basu to się kondensator wkłada żeby chwilowe skoki kompensował.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
Macie jakąś sprawdzoną lodówkę do bagażnika, na 12/220V tak żeby pomieściła ze 4 browary i żeby nie kosztowała milion?
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości