16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Witam. Pytanie tylko i wyłącznie o stronę manualną. Czy problem jest wpasować czerwone cewki z TFSI do szesnastki?? Może ktoś próbował?
Ostatnio zmieniony ndz sty 29, 2017 12:52 przez Gacekk, łącznie zmieniany 1 raz.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi.
Trzeba zdjac gumki i podciac lekko uszka w cewkach. Tyle z wpasowania ale nie daje ro szczelnosci wzgledem pokrywy. Mozna w pokrywie wyfrezowac podtoczenia pod oring i taki mam zamiar ja. Dodatkowo nie przycinam uszek tylko w pokrywie wyfrezuje rowki. W ten sposob cewki nie beda dawaly sie obrocic.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi.
Chyba muszę dopaść w łapę cewkę. Lepiej podfrezować, ale idzie to zrobić na ori mięsie pokrywy, czy trzeba jakieś dodatkowe tuleje osadzić/dospawać.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi.
Powinno wystarczyc to co ma pokrywa. Aby zalozyc cewki z gumami trzeba roztoczyc ponad srednice dostepna w pokrywie a wiec spawac i frezowac.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
16V cewki z tfsi.
Fajny pomysl ;)widze ze idealnie podejdzie.mozna jakis oring zalozyc i bedzie git.cewki majatku nie kosztuja.czerwone to nawet po 40 chodza
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
16V cewki z tfsi.
Tylko nie wiem czy to jest aktywna cewka...
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi.
Jak ma 4 piny to aktywna jak 3 to pasywna. oczywiste ze lepiej odrazu dac ls2 czy podobne. Te cewki plona szybko gdy maja zly dwell bo oprocz tego ze sie grzeja to silnik je tez grzeje.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
16V cewki z tfsi.
Ale w seryjnym silniku wymiana cewek nic nie da
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
16V cewki z tfsi.
A co by miala dac ? mocy nie doda a u Ciebie w abf nawet ich nie podlaczysz bo masz aparat
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
16V cewki z tfsi.
No wiem. Jak seria wydala to niema sensu. Jezeli juz sa plany na wyzsza moc to jak najbardziej teraz juz w dobrej kasie mozna kupic silnik r32 jak ja mam uturbiac abfa to juz wole r36 kupic bo kasa wyjdzie podobna
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
16V cewki z tfsi.
Ja jednak w 16vt ide... Bedzie easyecu, aparat precz i wlasnie rozkminiam czy przewody plus cewka czy cewkofajki zakladac.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi.
Cewki ls2, 2x2 wasted spark i podobne napewno sa trwalsze od copów vw, wkońcu naqet akcja serwisowa na nie byla. Nie obejmowala czerwonych. Ja mam te z rewizja K wiec poprawione. Sie zobaczy.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości