- Model: Ibiza Cupra
- Rok produkcji: 1996
- Kolor: S2N Cobre Natural
- Pojemność: 1984
- Moc: 110 KW
- Silnik: ABF
- Wyposażenie:
- ABS
- EDS
- 2x Airbag
- Imobiliser
- Wspomaganie kierownicy
- Klimatyzacja
- Półskóra
- MFA
- Centralny zamek/Alarm
- Elektryczne Szyby
- Elektryczne/Podgrzewane Lusterka
MODYFIKACJE:
- Car Audio: W trakcie modyfikacji
- Felgi: Ori Ronal 6Jx16H2 ET38 4x100
- Opony: 195/45 R16 Toyo Proxes R31
- Zawieszenie: Gwint MTS Technik
- Opis zewnętrzny: Wszystko jak fabryka przewidziała. Brak tylko naklejek oryginalnych ale niedługo będą
- Wnętrze: Brak (Wszystko się szyje)
PLANY:
Czas pokaże... Na pewno na tym nie koniec...
HISTORIA ZAKUPU:
Szukałem auta bardzo długo ze względu na to że kolor musiał być taki który najbardziej pasuje do tego samochodu czyli RUDY

Tak to wyglądało po kupnie



Na pierwszy strzał poszedł silnik.

















To co zostało zrobione:
-Sprzęgło, linka sprzęgła, zimering na wał
-Zregenerowana przekładnia kierownicza + nowy płyn ori ASO + końcówki drążków kierowniczych
-Wymieniony rozrząd, pompa wody, pasek klinowy, pasek micro, rolka napinacza micro, płyn chłodniczy, zimering na wałku, wale korbowym i wałku pompy oleju, koło pasowe p-py wspomagania
-Kpl. filtrów wraz z nowym olejem Motul 10w40 6100 Synergie+, i wymieniona uszczelka pod chłodnicą oleju
-Zimeringi na półosiach, nowy olej do skrzyni ori ASO
-Poduszki silnika i poduszka skrzyni
-Popychacze hydrauliczne, łańcuch na wałkach, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka kolektora ssącego
-Sworznie wahaczy, tuleje przednie, tuleje tylne (Leon Cupra), łączniki stabilizatora
-Zawieszenie gwintowane MTS Technik, poduszki+łożyska amortyzatorów przód+tył
-Zabierak dźwigni zmiany biegów, zestaw naprawczy drążka zmiany biegów
-Wywalony stożek i wstawiona oryginalna pucha z wkładką K&N
Następnie zostały rozebrane hamulce i zrobione od podstaw jak fabryka przykazała











-Nowe tarcze kotwiczne przód i tył
-Zaciski wypiaskowane i wymalowane
-Nowe tłoczki do zacisków z uszczelnieniami i ślizgi
-Tarcze i klocki przód, tył
-Łożyska do kół
-Linki hamulcowe
Cały czas zjeżdżały do mnie nowe części układanki.






Później została ustawiona zbieżność i kąty i wpadły na przód i tył dystanse SUPERSPORT 15mm.





Następnie kilka nowych pozycji układanki i auto finalnie pojechało na poprawienie blacharki, ogarnięcie wszystkiego co trzeba i malowanie.




Został wypiaskowany cały spód, połatane dziurki których o dziwo nie było wiele. Blacharz powiedział, że jak ten rocznik to auto jest malina do roboty. Przód i tył nie był taranowany więc bardzo mnie to ucieszyło. Następnie chłopaki ogarnęli kompletną konserwację podwozia z profilami, drzwiami, błotnikami i maską. Auto zostało pomalowane i poskładane na nowo i myślę, że efekt cieszy oko.











A tak się prezentuje finalnie




Jeszcze trochę do zrobienia jest ale sukcesywnie się to ogarnia. Tyle na razie w temacie. Będę aktualizował wątek na bieżąco z kolejnych prac. Pozdro dla Wszystkich i zapraszam do lekturki.