Ostre wałki do Diesli

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob paź 07, 2006 08:59

RobertP, ja tylko powiem że auto zbiera się albo dobrze albo do du.... i może jakiś filmik zapodam ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » ndz paź 08, 2006 19:21

evolution pisze:No przeciez to normalne ze moc wykorzystujesz jak chcesz a nie caly czas silnik wydziela taka moc. wiec nie wykorzystujesz - nie obciazasz silnika
thx ! za utwierdzenie mnie w tym :-) :bigok:

[ Dodano: Nie Paź 08, 2006 19:22 ]
vw_vandal pisze:RobertP, ja tylko powiem że auto zbiera się albo dobrze albo do du.... i może jakiś filmik zapodam ;)
do du... z powodów chyba nie samego wałka ale braku ustawień ....
heh fajnie jeśli można ten filmik to prosimy :-)



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » ndz paź 08, 2006 19:41

tomcio666 pisze:evolution, mam jeszcze takie pytanie, czy jeżeli szlifujesz wałek to czy nie zbierasz z niego jakiejś utwardzonej warstwy i po zabiegu nie ma on twardości takiej jak powinien?
mi się wydaje że walki w całości są z twardej hartowane wcześniej stali
a nie nawęglane po ich wykonaniu ale może się mylę ... :crazy: :-#



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz paź 08, 2006 20:26

warstwa utwardzana pozostaje w takiej grubosci ze moze bez przeszkod pracowac, walki sa utwardzane powierzchniowo na pewnej grubosci, rdzen jest miekki


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz paź 08, 2006 22:13

to jak ma ktoś u siebie ten walek czy nie
potwierdzi ktoś ze warto go stosować??
ciekawi mnie tylko czy szlifowanie nie powoduje rozhartowania krzywek bo jesli tak to 10tkm i po wałku


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz paź 08, 2006 23:33

Grubosc wastwy powierzchniowego naweglania czy azotowania to ok. 0.1-0.2 mm. Po takich zabiegach jak szlifowanie, szlifowana powierzchnie nalezy odpowiednio naweglic lub naazotowac, samo dohartowanie nic nie da, bo stal rdzenia jest niskoweglowa (0.05 - 0.07%C), podczas gdy hartowana powierzchnia powinna miec powyzej 0.45%C (nie wiem jakie wartosci po azotowaniu).



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn paź 09, 2006 08:33

tyle ze walki nie sa stalowe a grubosc utwardzana to od 4 do 8 mm w zaleznosci od miejsca.... a o naweglanie sie nie martw. walki dlugo wytrzymaja


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn paź 09, 2006 08:36

evolution, ponowie pytanie, czy bedziesz mogl zorganizowac jakis wykres przed i po walku (bez zadnych innych modow)? Jak widzisz, troche osob jest zainteresowanych


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn paź 09, 2006 08:41

bede mogl zorganizowac, chwile poczekajcie:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn paź 09, 2006 08:42

Ja oczywiście jestem chetny na ten wałek i jestem gotów przyjechac zebys zamontował itp. Mam pytanie czy była by możliwość odrazu z hamowania auta przed i po?
evo odezwi sie do mnie na gg



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn paź 09, 2006 09:42

evolution pisze:walki sa utwardzane powierzchniowo na pewnej grubosci, rdzen jest miekki
wczoraj doczytałem w necie o tym :-) jest tak jak piszesz utwardzane po ... :-)

aha jeszcze co, żeby wałki nierdzewiały doczytałem że nawet fosforują gdzie
wnika toto w strukturę metalu nawet 5mm! nieźle nieźle :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości