[Jetta C] Hamulec Ręczny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jareks21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 22:23
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[Jetta C] Hamulec Ręczny

Post autor: jareks21 » ndz paź 08, 2006 19:32

Witam,posiadam vw jettę c89r. i zaczynam mieć problem z ręcznym,sprwdziłem klocki(są jeszcze dobre) chciałbym podkręcic linkę ale niemogę znaleść śrub reguluących(tzn.podejrzewam gdzie są ale chce się upewnić), i o ile obrotów można regulować.Prosze o porade
Ostatnio zmieniony ndz paź 08, 2006 21:10 przez jareks21, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Szczepan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt gru 16, 2005 00:43
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: Szczepan » ndz paź 08, 2006 19:37

U mnie w golfiku śrubki do naciągania recznego so pod osłonką dzwigni recznego nie wiem jak w jettcie ściagnij osłone z dzwigni ręcznego i tam powinny być śrubki naciągaj linke i zaciągaj reczny wtedy bedziesz mogł sprawdzić ile masz naciągnąc ja tak robiłem u siebie i spoko



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz paź 08, 2006 19:39

pewnie to samo jak mowisz pod oslana recznego bym szukal



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz paź 08, 2006 19:43

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12a ... 0ddde.html TO POWINNO WYJAŚNIĆ WSZYSTKO Ńr. 10 TO NAKRETKA REGULACYJNA
WPIERW ZRÓB Z DWA OBROTY I ZOBACZ JAKI EFEKT UZYSKASZ :bigok:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 08, 2006 19:58

Musisz też dobrze obejrzeć zaciski zanim weźmiesz się za regulację. Chodzi o to czy nie zatarły się dźwigienki do których linka się zaczepia, a także czy same linki lekko chodzą. Jeśli dźwigienki chodzą płynnie i odbijają ( sprężynują) jak należy to regulacja jak wyżej kolega podał powinna zalatwić sprawę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jareks21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 22:23
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: jareks21 » ndz paź 08, 2006 22:12

serdeczne dzięki panowie z samego rana sie za to biore mam nadzieje że wszystko będzie w pożądku.Dam znać czy pomogło. :bigok:



Awatar użytkownika
GziQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 12, 2005 21:58
Lokalizacja: Szczecin-Gryfino
Kontakt:

Post autor: GziQ » pn paź 09, 2006 06:43

Musisz też dobrze obejrzeć zaciski zanim weźmiesz się za regulację. Chodzi o to czy nie zatarły się dźwigienki do których linka się zaczepia, a także czy same linki lekko chodzą. Jeśli dźwigienki chodzą płynnie i odbijają ( sprężynują) jak należy to regulacja jak wyżej kolega podał powinna zalatwić sprawę
ja sie podlacze pod temat
a mianowicie u mnie kiepsko odbijaja te dzwigienki,macie moze jakis sposob na to?



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn paź 09, 2006 07:28

ręczny reguluje sie dwoma śrubkami koło dźwigni ręcznego (foto)


:-k ...

Awatar użytkownika
jareks21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 22:23
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: jareks21 » wt paź 10, 2006 21:40

Hamulec podkręcony,a to dzięki temu że fajnie toto wszystko opisaliście i pokazaliście,wielkie dzięki panowie :okej: [/i]



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 279 gości