***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
A nie lepiej coś takiego?
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... f78f3e8674" onclick="window.open(this.href);return false;
Ogólnie przekonuje mnie bardziej propozycja 1, te pozostałe to jakieś pokombinowane egzemplarze
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... f78f3e8674" onclick="window.open(this.href);return false;
Ogólnie przekonuje mnie bardziej propozycja 1, te pozostałe to jakieś pokombinowane egzemplarze
Re: Golf IV - Jaki wybrać silnik na krótkie dojazdy
Kolega chyba sejkiem 1,1 nie jeździł. Golf 1,4 może o takich osiągach tylko pomarzyć.Pastusiak pisze:...do Golfa 1,4 to samobójstwo, osiągi jak Seicento 1.1...
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf IV - Jaki wybrać silnik na krótkie dojazdy
dokładnie miałem SC 1100 w wersji HAPPY i zapierdzielało to niesamowicieBarton_ pisze:Kolega chyba sejkiem 1,1 nie jeździł. Golf 1,4 może o takich osiągach tylko pomarzyć.Pastusiak pisze:...do Golfa 1,4 to samobójstwo, osiągi jak Seicento 1.1...
proszę nie! w 21 wieku auto bez klimy to jakieś nieporozumienie, nawet korby miał ale widać ktoś założył elektrykęPastusiak pisze:A nie lepiej coś takiego?
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... f78f3e8674" onclick="window.open(this.href);return false;
Ogólnie przekonuje mnie bardziej propozycja 1, te pozostałe to jakieś pokombinowane egzemplarze
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ja mam C2 z 1.1 pod maską, i średnie z ostatnich 6.000km to 5.4l/100km na dystansie 2x15km dziennie.Danalkiewicz pisze:Czyli taka C3 to dobry wybór? Blacha ocynk, tanie części i w silniku 1.1 małe spalanie?
Z tym silnikiem to auto do przemieszczania się z punktu a do punktu b, do 80km/h przyspiesza poprawnie, a dalej to już
Cytryna blachy ma ok, jak nie była uszkodzona czy obdarta do gołej blachy to trzyma się dobrze.
Re: Golf IV - Jaki wybrać silnik na krótkie dojazdy
No to fakt, chyba tym bardziej przesada 1,4..Barton_ pisze: Kolega chyba sejkiem 1,1 nie jeździł. Golf 1,4 może o takich osiągach tylko pomarzyć.
A co do SC 1.1 jeździłem ale trudno mi to porównać mi się wydawało że jak na SC jeździ ok bo lekki ale szału i tak nie robi, skoro dziś np Citigo ma 1,0 mpi 75 KM
Nie zauważyłem kwestii klimy, bardziej myślałem o jednostce, chociaż może dla autora 1,6 styknie jak takie przebiegi rowerowe.doggie pisze:proszę nie! w 21 wieku auto bez klimy to jakieś nieporozumienie, nawet korby miał ale widać ktoś założył elektrykę
- Danalkiewicz
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 18:47
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jeśli chodzi o moc to i 1.4 byłoby wystarczające, ale ze względu na awarie poszukam 1.6. Wpadłem przez chwilę na pomysł zakupu Saaba 9-5, ale odwiedziłem ich forum i już mi to wybili z głowy. Te Saaby dzielą się na te które przeszły pierwszy remont, drugi lub natychmiastowe do remontu nr1.
Ze swojej okolicy mam taki wybór:
https://www.olx.pl/motoryzacja/samochod ... ist%5D=100" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Kupić czujnik lakieru i mierzyć auto przed zakupem czy gra niewarta świeczki?
2. Golf IV ma takie złącze diagnostyczne dzięki któremu jak się podłącze zobacze błędy itp?
Ze swojej okolicy mam taki wybór:
https://www.olx.pl/motoryzacja/samochod ... ist%5D=100" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Kupić czujnik lakieru i mierzyć auto przed zakupem czy gra niewarta świeczki?
2. Golf IV ma takie złącze diagnostyczne dzięki któremu jak się podłącze zobacze błędy itp?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ad. 1 - oczywiscie, przyda sie na przyszlosc
Ad. 2 - oczywiście ale w benzynie za dużo opcji nie masz do sprawdzenia
Ad. 2 - oczywiście ale w benzynie za dużo opcji nie masz do sprawdzenia
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Mierzenie lakieru na golfie iv To ja już Ci mówię że był malowany i masz 250zł w kieszeni.Danalkiewicz pisze:1. Kupić czujnik lakieru i mierzyć auto przed zakupem czy gra niewarta świeczki?
Bieganie z czujnikiem to pajacowanie. Raz że trzeba dobrze przyłożyć żeby otrzymać wiarygodny pomiar a to wymaga praktykowania na bitych i niebitych autach. Po drugie nawet jak znajdziesz podwójny lakier na którymś elemencie to i tak nie będziesz wiedział czy obcierka parkingowa czy ktoś ćwiartki nie wspawał. Dopiero analiza tego co pokazał czujnik ze strukturą auta jak np spawy pozwala na wyciągnięcie wniosków co do bezwypadkowości. Przykład: oglądałem auto, które miało malowany błotnik, czujnik pokazał że coś było nie tak i znalazłem spawy blacharza, w drugim też był ten sam błotnik malowany ale spawy oryginalne, szyba oryginalna, wszystko ideał - obcierka parkingowa.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Bez przesady z tymi lakierami. Tak jak wyżej aby fabryczne punkty zgrzewania były zachowane i nie było śladów prostowania, a będzie dobrze. Przy dzisiejszej ilości aut brak szkody parkingowej jest nieomal niemożliwy.
Druga sprawa, upieranie się w tym budżecie na VAG to też trochę karkołomne zadanie. Jest mnóstwo ciekawszych aut, które mogą się okazać mniej picowane, chociażby AR 156/147. W tej cenie może się nawet trafi z JTD.
Druga sprawa, upieranie się w tym budżecie na VAG to też trochę karkołomne zadanie. Jest mnóstwo ciekawszych aut, które mogą się okazać mniej picowane, chociażby AR 156/147. W tej cenie może się nawet trafi z JTD.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dodać do tego, aby na elementach nie było po kilka cm szpachli, które w każdym momencie może zacząć siadać i będzie Pan zadowolonyradekrp90 pisze:Bez przesady z tymi lakierami. Tak jak wyżej aby fabryczne punkty zgrzewania były zachowane i nie było śladów prostowania, a będzie dobrze.
Sprawdzić czy konstrukcja samochodu nie została naruszona, auto ma geometrie i jeździć.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Pajacowanie!? Lepiej kupic z 2000 mikronami tak? Ja zawsze sprawdzam auto nawet te za 2000 zl, dla wlasnej wiedzy i to żadne pajacowanie. Za 120 zl kupisz Fe/Alkw pisze:Mierzenie lakieru na golfie iv To ja już Ci mówię że był malowany i masz 250zł w kieszeni.Danalkiewicz pisze:1. Kupić czujnik lakieru i mierzyć auto przed zakupem czy gra niewarta świeczki?
Bieganie z czujnikiem to pajacowanie. Raz że trzeba dobrze przyłożyć żeby otrzymać wiarygodny pomiar a to wymaga praktykowania na bitych i niebitych autach. Po drugie nawet jak znajdziesz podwójny lakier na którymś elemencie to i tak nie będziesz wiedział czy obcierka parkingowa czy ktoś ćwiartki nie wspawał. Dopiero analiza tego co pokazał czujnik ze strukturą auta jak np spawy pozwala na wyciągnięcie wniosków co do bezwypadkowości. Przykład: oglądałem auto, które miało malowany błotnik, czujnik pokazał że coś było nie tak i znalazłem spawy blacharza, w drugim też był ten sam błotnik malowany ale spawy oryginalne, szyba oryginalna, wszystko ideał - obcierka parkingowa.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
co myslicie o tym ogloszeniu?
https://www.olx.pl/oferta/vw-golf-4-CID ... 27409a0fd2" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.olx.pl/oferta/vw-golf-4-CID ... 27409a0fd2" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Golf IV - Jaki wybrać silnik na krótkie dojazdy
Skoda ma też 200kg więcej niż Fiat. Samochodziki te dzielą 2 dekady, sporo się zmieniło.Pastusiak pisze:... co do SC 1.1 jeździłem ale trudno mi to porównać mi się wydawało że jak na SC jeździ ok bo lekki ale szału i tak nie robi, skoro dziś np Citigo ma 1,0 mpi 75 KM...
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Z takim budżetem nawet nie wku***aj sprzedającego pokazując się z miernikami lakieru bo dostaniesz kopa i wylecisz za bramę.
Bo tak wygląda 90% kupujących w tym kraju
- za 5 tyś miernik lakieru
- za 10 tyś dodatkowo komputer i VIN oraz obowiązkowo książka serwisowa wypełniona do ostatniego kilometra
- ale za 30 tyś to szkoda 300zł na wizytę w ASO i Brief do łapy
Bo tak wygląda 90% kupujących w tym kraju
- za 5 tyś miernik lakieru
- za 10 tyś dodatkowo komputer i VIN oraz obowiązkowo książka serwisowa wypełniona do ostatniego kilometra
- ale za 30 tyś to szkoda 300zł na wizytę w ASO i Brief do łapy
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości