Na biegu nie wchodzi na wyższe obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Na biegu nie wchodzi na wyższe obroty
Witam
Pacjent: golf 1.6 TD JR 70 KM - pompa z LDA
Po zakupie silnika po 16 km padła pompa wtryskowa - kupiona używka z allegro.
Rozrząd ustawiony cały na znaki, kąt wtrysku 0,90 mm wg. książki, wyczyszczony zbiornik i sitko (było czyste), wymieniony dwa razy filtr paliwa (filtron i febi).
Autko odpala od strzała - po odpaleniu przez ok. 5 - 10 sek. ma lekko niższe obroty które się normują. Na postoju wkręca sie do ok. 4500 obr. na biegu natomiast max. 2500 - 2700. Turbina pracuje (gwiżdże) ale przy przegazowywaniu na postoju, po odpięciu wężyka z LDA lub naciśnięciu na gumę kolektora nie twardnieje - tak jakby baaaardzo słabe ciśnienie dawała.
Vmax teraz to 120 km/h
Po wskazówce predkościomierza widać, że przyspiesza tak jakby skokami.
Na starej pompie szedł jak burza i kopcił na czarno.
Czyżby nowa pompa była trefna? Czy moze turbo niepompujące takie coś powoduje?
Pacjent: golf 1.6 TD JR 70 KM - pompa z LDA
Po zakupie silnika po 16 km padła pompa wtryskowa - kupiona używka z allegro.
Rozrząd ustawiony cały na znaki, kąt wtrysku 0,90 mm wg. książki, wyczyszczony zbiornik i sitko (było czyste), wymieniony dwa razy filtr paliwa (filtron i febi).
Autko odpala od strzała - po odpaleniu przez ok. 5 - 10 sek. ma lekko niższe obroty które się normują. Na postoju wkręca sie do ok. 4500 obr. na biegu natomiast max. 2500 - 2700. Turbina pracuje (gwiżdże) ale przy przegazowywaniu na postoju, po odpięciu wężyka z LDA lub naciśnięciu na gumę kolektora nie twardnieje - tak jakby baaaardzo słabe ciśnienie dawała.
Vmax teraz to 120 km/h
Po wskazówce predkościomierza widać, że przyspiesza tak jakby skokami.
Na starej pompie szedł jak burza i kopcił na czarno.
Czyżby nowa pompa była trefna? Czy moze turbo niepompujące takie coś powoduje?
Na biegu nie wchodzi na wyższe obroty
jaką pompę masz? może od 1V? Na początku podkręć paliwa jej
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
Na biegu nie wchodzi na wyższe obroty
pompa od SB. Dawka była podkręcana -tylko wiecej kopcił, reszta bez zmian
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Na biegu nie wchodzi na wyższe obroty
Sprawdz srube na powrocie paliwa do baku, na pompie. Powinna byc z napisem OUT, ewentualnie wymien na inna.
Moze tez byc zapieczony regulator odsrodkowy w pompie, zeby go naprawic trzeba zciagnac gore pompy. Czasami pomaga dolanie do paliwa oleju do 2T, tylko dobrego.
Moze tez byc zapieczony regulator odsrodkowy w pompie, zeby go naprawic trzeba zciagnac gore pompy. Czasami pomaga dolanie do paliwa oleju do 2T, tylko dobrego.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Na biegu nie wchodzi na wyższe obroty
A która turbina da ciśnienie na postoju? Przecież musi być obciążenie dla silnika,żeby pompowała.gooffer pisze:Turbina pracuje (gwiżdże) ale przy przegazowywaniu na postoju, po odpięciu wężyka z LDA lub naciśnięciu na gumę kolektora nie twardnieje - tak jakby baaaardzo słabe ciśnienie dawała.
Sprawdź dawkę zanim ją wywalisz. Może po prostu wystarczy nieco na + podkręcić i będzie śmigał.gooffer pisze:kupiłem kolejna pompe. zobaczymy czy teraz bedzie okej
Re: Na biegu nie wchodzi na wyższe obroty
Michał_1977 pisze:A która turbina da ciśnienie na postoju? Przecież musi być obciążenie dla silnika,żeby pompowała.gooffer pisze:Turbina pracuje (gwiżdże) ale przy przegazowywaniu na postoju, po odpięciu wężyka z LDA lub naciśnięciu na gumę kolektora nie twardnieje - tak jakby baaaardzo słabe ciśnienie dawała.Sprawdź dawkę zanim ją wywalisz. Może po prostu wystarczy nieco na + podkręcić i będzie śmigał.gooffer pisze:kupiłem kolejna pompe. zobaczymy czy teraz bedzie okej
Dawka jest już na tej pompie tak wkręcona, że wiecej sie nie da. Po prostu nie ma już możliwości zmniejszenia wydatku resztkowego - śruba jest wykręcona prawie na max. poza tym cała oska ma baaaardzo długi skok....
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Na biegu nie wchodzi na wyższe obroty
Ośka dźwigni gazu?gooffer pisze: poza tym cała oska ma baaaardzo długi skok....
Na biegu nie wchodzi na wyższe obroty
tak. Jest to o połowię wieksze niż w starej i nowej pompie. śruba wydatku resztkowego jest tylko wkręcona o 2-3 gwinty a nie jak w innych pompach +- połowa. Dodatkowo ośka ma lekki luz - po naciśnięciu obroty minimalnie spadają
Wygląda to tak, ze pedał gazu ma większy skok niż przedtem. Zakres pracy dźwigni gazu jest o połowę większy
Wygląda to tak, ze pedał gazu ma większy skok niż przedtem. Zakres pracy dźwigni gazu jest o połowę większy
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 148 gości