Drganie przy hamowaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Drganie przy hamowaniu
Sprawa wygląda tak - przy hamowaniu pojawiają się drobne wibracje, ale problemem jest teraz zwykła jazda, gdzie powyżej 120km/h przyspieszając, lub hamując silnikiem jest trzęsienie kierownicą. Wystarczy auto zdjąć z biegu na luz i jak po szynach, bez zająknięcia. Koła wyważone u sprawdzonego wulkanizatora. Co by to mogło być? Przegub? Piasta sprawdzona, jest w porządku
Drganie przy hamowaniu
Dzięki. Początkiem sierpnia, po urlopie podjadę do mechanika. Pozdrawiam i miłych wakacji
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn paź 03, 2016 11:08
Drganie przy hamowaniu
Witam Kolegów. Odświeżam temat bo mam problem. Mianowiscie.
Moje auto to Golf 6 1.6 TDI variant 105 KM chip na 134KM
Mam bicie na kierownicy przy hamowaniu dość silne ale nie są to tarcze bo jest założony 2 Kpl. teraz opisze całą sytuacje
Miałem wyjazd na zachód więc przegląd samochodu przed wyjazdem patrze klocki do wymiany i ranty na tarczach do podebrania patrzę guma pęknięta na końcówce drążka to do wymiany bo i tak poleci niedługo od razu drążek też wymieniłem (zbierzność zrobiona) nowe klocki ATE. więc jedziemy poi przejecaniu 300-400km czuje bicie na kierownicy zajechałem na miejsce i pomyślałem że może to zle podebrane tarcze na tokarce sam robiłem bo mam takie możliwości. więc brat przysłał tarcze zmieniłem same tracze klocki zostały bo cóż im by było po przejechaniu 1300km. Przychadzi wyjazd do domu to jedziemy na tych nowych tarczach po przejechaniu 500-700 km znów czuje bicie więc wróciłem do domu auto na podnośnik wymiana tarcz i klocków znów na nowe ATE i znów spokój 200-300 Km i dalej bije. więc na 100 % nie są to tarcze wymieniłem jeszcze silentblock wahacz lewy i prawy bo prawy miał troszkę luzu. Koła wyważone próbowałem również na stalowych i dalej bije byłem na 2 stacjach diagnostycznych ale nic nie widać wszystko jak w nowym aucie. Auto na 1000% nie uczestniczyło w żadnej kolizji piasty są dobre sprawdzane pod kontem bicia. Bardzo proszę o pomoc . Z góry dziękuje za wszystkie rady. Pozdrawiam.
Moje auto to Golf 6 1.6 TDI variant 105 KM chip na 134KM
Mam bicie na kierownicy przy hamowaniu dość silne ale nie są to tarcze bo jest założony 2 Kpl. teraz opisze całą sytuacje
Miałem wyjazd na zachód więc przegląd samochodu przed wyjazdem patrze klocki do wymiany i ranty na tarczach do podebrania patrzę guma pęknięta na końcówce drążka to do wymiany bo i tak poleci niedługo od razu drążek też wymieniłem (zbierzność zrobiona) nowe klocki ATE. więc jedziemy poi przejecaniu 300-400km czuje bicie na kierownicy zajechałem na miejsce i pomyślałem że może to zle podebrane tarcze na tokarce sam robiłem bo mam takie możliwości. więc brat przysłał tarcze zmieniłem same tracze klocki zostały bo cóż im by było po przejechaniu 1300km. Przychadzi wyjazd do domu to jedziemy na tych nowych tarczach po przejechaniu 500-700 km znów czuje bicie więc wróciłem do domu auto na podnośnik wymiana tarcz i klocków znów na nowe ATE i znów spokój 200-300 Km i dalej bije. więc na 100 % nie są to tarcze wymieniłem jeszcze silentblock wahacz lewy i prawy bo prawy miał troszkę luzu. Koła wyważone próbowałem również na stalowych i dalej bije byłem na 2 stacjach diagnostycznych ale nic nie widać wszystko jak w nowym aucie. Auto na 1000% nie uczestniczyło w żadnej kolizji piasty są dobre sprawdzane pod kontem bicia. Bardzo proszę o pomoc . Z góry dziękuje za wszystkie rady. Pozdrawiam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn paź 03, 2016 11:08
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości