Wytarta jedna krzywka i jeden popychacz zaworu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wytarta jedna krzywka i jeden popychacz zaworu
Witam Kolegów.
Czy ktoś z Was ma może jakiś pomysł co mogło być powodem wytarcia tylko jednej krzywki i jednego popychacza zaworów w silniku 1,9 Tdi ASZ na pompkach , Golf IV 2003 r.
Oczywiście pozostałe wykazują też lekkie zużycie , bardzo nieznaczne ale na tym jednym konkretnym zaworze ( 3 od pompy sekcyjnej) wytarcie jest potężne. Krzywka starła się o kilka mm , a popychać przetarł się na wylot aż wylazła sprężynka.
Na forach czytałem o wypadających kołkach zaślepiających otwory produkcyjne w wałku popychacza pompek ale u mnie wygląda że są wszystkie na swoim miejscu więc to nie ten problem.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Czy ktoś z Was ma może jakiś pomysł co mogło być powodem wytarcia tylko jednej krzywki i jednego popychacza zaworów w silniku 1,9 Tdi ASZ na pompkach , Golf IV 2003 r.
Oczywiście pozostałe wykazują też lekkie zużycie , bardzo nieznaczne ale na tym jednym konkretnym zaworze ( 3 od pompy sekcyjnej) wytarcie jest potężne. Krzywka starła się o kilka mm , a popychać przetarł się na wylot aż wylazła sprężynka.
Na forach czytałem o wypadających kołkach zaślepiających otwory produkcyjne w wałku popychacza pompek ale u mnie wygląda że są wszystkie na swoim miejscu więc to nie ten problem.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Wytarta jedna krzywka i jeden popychacz zaworu
sprawdz broki na klawiaturze od pompek
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Wytarta jedna krzywka i jeden popychacz zaworu
zbyt "częsta" wymiana oleju
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Wytarta jedna krzywka i jeden popychacz zaworu
Mam cała głowice z AJM na sprzedaż. PW.
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
Wytarta jedna krzywka i jeden popychacz zaworu
Hmm. , No odpowiedzi trochę enigmatyczne :
1. Brak smarowania - dlaczego tylko na 1 krzywce ?
2. broki na klawiaturze od pompek - nie wiem co masz na myśli ? czy te zaślepki o których pisałem że wygląda że są na miejscu ?
3. zbyt częsta wymiana oleju - ciekawa koncepcja ale nie bardzo rozumiem jak praca na ciągle świeżym nie przepracowanym oleju o parametrach zalecanych przez producenta mogła by mieć tak dewastacyjny wpływ na powierzchnie styczne .
4. dziękuję za propozycję , ale głowicę zostawiłem starą
Ogólnie wymieniłem wałek , szklanki , rozrząd i na razie silnik pracuje bardzo ładnie . Za to dopadły mnie inne usterki
1. Brak smarowania - dlaczego tylko na 1 krzywce ?
2. broki na klawiaturze od pompek - nie wiem co masz na myśli ? czy te zaślepki o których pisałem że wygląda że są na miejscu ?
3. zbyt częsta wymiana oleju - ciekawa koncepcja ale nie bardzo rozumiem jak praca na ciągle świeżym nie przepracowanym oleju o parametrach zalecanych przez producenta mogła by mieć tak dewastacyjny wpływ na powierzchnie styczne .
4. dziękuję za propozycję , ale głowicę zostawiłem starą
Ogólnie wymieniłem wałek , szklanki , rozrząd i na razie silnik pracuje bardzo ładnie . Za to dopadły mnie inne usterki
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Wytarta jedna krzywka i jeden popychacz zaworu
majewa, zbyt "czesta" wymiana oleju --> kolega miał na mysli jazde w trybie long life ...
broki to te zaslepki na napedzie pompek (ja u siebie zaspawalem wszystkie 4)
jesli juz poskladales to zmierzyles cisnienie oleju ? jakie ma wartosci?
broki to te zaslepki na napedzie pompek (ja u siebie zaspawalem wszystkie 4)
jesli juz poskladales to zmierzyles cisnienie oleju ? jakie ma wartosci?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Wytarta jedna krzywka i jeden popychacz zaworu
ja zawsze wymieniam olej u siebie co 10 tys max 12 tys
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
Wytarta jedna krzywka i jeden popychacz zaworu
Lekko przytkany kanał oleju? A tak w ogóle to na jakiej oliwie ten silnik latał?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości