Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ah te cyrkowe popisy.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Wie ktoś gdzie w Polsce dostanę taki adapter http://store.blackforestindustries.com/ ... crbra.html ?
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie widziałem nigdzie takiego w PL ale myślę że dorobi Ci go z alu każdy tokarz jak mu dasz ori kolanko i podasz wymiary gwintu. A tak z ciekawości to po co Ci to? Dla wyglądu?RlyDontKnow pisze:Wie ktoś gdzie w Polsce dostanę taki adapter http://store.blackforestindustries.com/ ... crbra.html ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dzięki, w takim razie będę musiał wybrać się do tokarza. I tak, głównie dla wyglądu.darwaz pisze:Nie widziałem nigdzie takiego w PL ale myślę że dorobi Ci go z alu każdy tokarz jak mu dasz ori kolanko i podasz wymiary gwintu. A tak z ciekawości to po co Ci to? Dla wyglądu?RlyDontKnow pisze:Wie ktoś gdzie w Polsce dostanę taki adapter http://store.blackforestindustries.com/ ... crbra.html ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie ma na aliexpress.To było pierwsze miejsce w którym szukałem takiego adapterakkkacper pisze:RlyDontKnow, zamow sobie na aliexpress, na pewno znajdziesz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam, wrzucam AGU 1.8t do dwójki, jak wyglada sprawa z pompa paliwa? Mam pompę z 180KM i bak z golfa 3. Jak podłączyć zasilanie do niej?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
AarturR, nie bardzo rozumiem pytanie.. sa tezy albo cztery kable na krzyz, nie pamietam juz dokladnie.. z czego 2 do pompy to co tu trudnego do rozkminienia?
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tak jak napisał kkkacper. 4 kable, 2 najgrubsze to plus i minus do zasilania pompy, dwa cieńsze to sygnał poziomu paliwa i indykator rezerwy. 2 grube są sterowane z przekaźnika pompy paliwa i cała filozofia.AarturR pisze:Witam, wrzucam AGU 1.8t do dwójki, jak wyglada sprawa z pompa paliwa? Mam pompę z 180KM i bak z golfa 3. Jak podłączyć zasilanie do niej?
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak był na gaźniku to nie ma ani wiązki ani przekaźnika ani sterowania przekaźnikiem, przynajmniej u mnie tak było.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Poprzedni silnik to 1.3NZ także wszystko już było. Czyli jak rozumiem, kupuję wtyczkę z kawałkiem wiązki lutuje i hula?
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No ogólnie wszystkie swapy na tym polegają Kupujesz wiązki, otwierasz schematy, lutujesz i hula . Jeden pin z ECU steruje przekaźnikiem pompy, od przekaźnika 2 kable do pompy i tyle.AarturR pisze:Poprzedni silnik to 1.3NZ także wszystko już było. Czyli jak rozumiem, kupuję wtyczkę z kawałkiem wiązki lutuje i hula?
-
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015 20:19
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: Golf VII GTI 2.0
- Silnik: CXCA
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam.
Pytanie do kolegów którzy maja zamontowane oil catch tank w swoich 1.8T.
Jakiej średnicy brać wlot i wylot z oct ? Nie chcę aby coś dławiło "oddech"
Jakiej średnicy węże aby to wszystko połączyć dosyć sprawnie ( kruciak na pokrywie zaworowej i kruciak na "grzybku" przy tipie).
Jest tego tyle że nie mam pojęcia co kupić węże sylikonowe będę dawał.
Pozdrawiam.
Pytanie do kolegów którzy maja zamontowane oil catch tank w swoich 1.8T.
Jakiej średnicy brać wlot i wylot z oct ? Nie chcę aby coś dławiło "oddech"
Jakiej średnicy węże aby to wszystko połączyć dosyć sprawnie ( kruciak na pokrywie zaworowej i kruciak na "grzybku" przy tipie).
Jest tego tyle że nie mam pojęcia co kupić węże sylikonowe będę dawał.
Pozdrawiam.
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja mam średnicę wlotów i wylotów identyczną jak wyjście z pokrywy zaworów. Węże silikonowe też średnicy idealnie pasującej na wyloty wszystkie. Tylko że ja sobie uspawałem taki zbiornik a nie kupowałem:Blu pisze:Witam.
Pytanie do kolegów którzy maja zamontowane oil catch tank w swoich 1.8T.
Jakiej średnicy brać wlot i wylot z oct ? Nie chcę aby coś dławiło "oddech"
Jakiej średnicy węże aby to wszystko połączyć dosyć sprawnie ( kruciak na pokrywie zaworowej i kruciak na "grzybku" przy tipie).
Jest tego tyle że nie mam pojęcia co kupić węże sylikonowe będę dawał.
Pozdrawiam.
Może nie wygląda pięknie ale działa 100 razy lepiej niż te chińskie pojemniczki. Dekielek na dole sobie odkręcam i wylewam jak się coś uzbiera, na razie sama wilgoć zostaje, oleju nie ma prawie nic.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości