Wymiana Tulei, sworzni, łączników.

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

Wymiana Tulei, sworzni, łączników.

Post autor: kosmaty69 » czw wrz 15, 2016 22:02

Witam, zabieram się za wymianę poszczególnych elementów na przedniej osi. Znalazłem kilka poradników jak to zrobić w domowych warunkach, jednak wszystko przy normalnych wersjach. Zastanawiam się, czy naprawę w gti wykonuję się tak samo?
PS. Czy imadło poradzi sobie z tulejkami czy koniecznie musi być prasa?


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Wymiana Tulei, sworzni, łączników.

Post autor: pinstonvw » czw wrz 15, 2016 22:51

Na upartego imadłem wszystko zrobisz, ale nie powiem bo prasa jest najlepsza. Ja kiedyś wszystko robiłem imadłem. Najgorzej jest z tymi poprzecznymi tulejami w wahaczu. Duże okrągłe tuleje wciska się jak po maśle. Do wciskania tych dużych zawsze służyły mi metalowe pierścienie z tych starych wyciągniętych :D


...

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wymiana Tulei, sworzni, łączników.

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 16, 2016 07:15

pinstonvw pisze: Najgorzej jest z tymi poprzecznymi tulejami w wahaczu
Lut-lampa gazowa lub opalarka elektryczna i grzać,aż same powypadają :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

Wymiana Tulei, sworzni, łączników.

Post autor: kosmaty69 » pt wrz 16, 2016 11:07

czyli ogólnie schemat wymiany elementów jest taki sam? A jak to jest z tymi tulejami? Wachacz mam dokręcać po opuszczeniu całkowitym auta? Tak się zastanawiam jak to zrobić w przypadku gleby i braku kanału :los2:


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wymiana Tulei, sworzni, łączników.

Post autor: Michał_1977 » sob wrz 17, 2016 12:39

kosmaty69 pisze:dokręcać po opuszczeniu całkowitym auta?
Tak.
kosmaty69 pisze:Tak się zastanawiam jak to zrobić w przypadku gleby i braku kanału :los2:
Zdejmij wieko ze studzienki ulicznej,wejdź z kluczem,a druga osoba niech najedzie autem :grin: Tylko w międzyczasie niech na piwo nie pójdzie :los2: :hehe:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

Re: Wymiana Tulei, sworzni, łączników.

Post autor: kosmaty69 » sob wrz 17, 2016 15:03

Michał_1977 pisze:
kosmaty69 pisze:dokręcać po opuszczeniu całkowitym auta?
Tak.
kosmaty69 pisze:Tak się zastanawiam jak to zrobić w przypadku gleby i braku kanału :los2:
Zdejmij wieko ze studzienki ulicznej,wejdź z kluczem,a druga osoba niech najedzie autem :grin: Tylko w międzyczasie niech na piwo nie pójdzie :los2: :hehe:
Toż to genialne :bajer: . Ale chyba ułoże cegły i po prostu opuszcze go na cegły a później się jakoś wślizgnę :bigok:


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości