
Taki ciemne drewno.
Moderator: VIP
boris_kafarrow pisze:Może ktoś miał taki przypadek. Co może być powodem tego, że konkretnie diesel AJM bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku? Na zimnym po nocy od "strzała", natomiast po przejażdżce i próbie ponownego uruchomienia za 10 min trzeba go kręcić z 10 - 15 sek zanim odpali. Były odpinane kostki od czujników, sprawdzanie akumulatora i nawet próba odpalenia na kable, czy aby nie jest problem z prądem, chłodzenie pompy paliwa wodą i dalej to samo.
Może Panowie wiedzą ( bo Michała pytałem ale nie pamięta) ile ma być impulsów podanych do climatronica na jeden obrót wału ? Z sygnałem sobie poradzę ( o ile czasu starczyhayperekpo pisze:Qto, możesz poudawać sygnał obrotów jakimś generatorem na NE555
w starym mechanizmie linka sie poplatala i pogiela ledwo zamknelem szybe i odlaczylem wtyczke na ten czas do wymiany teraz przelozylem tylko silniczek do nowego mechanizmu i takie cyrkisebekgolf pisze:Przy masie MK4 na zimę optymalna jest szerokość opony 195 Im dasz więcej, tym gorszą przyczepność będziesz miał bo nacisk jednostkowy spada.MnichPro pisze:sebekgolf,
Tyl 256 ori cupra + adapter. No wiesz do mocy 320+ to i tak średni zestaw. To podpowiess mi jakie opony kupic?
Silniczek nie został obrócony w obudowie? Może ktoś juz tam paluchy wcześniej wkładał i obrócił silniczek przez co ma odwrotne obroty teraz. Zakładam że linki masz poprawnie założone.FisheR pisze:problem w polo 6n ale moze ktos bedzie wiedzial ,mianowicie wymienialem mechanizm podnoszenia szyby drzwi kierowcy i po zalozeniu wszystkiego szyba zamiast sie opuszczac idzie do gory i na odwrot ,gdzie moze byc problem? silnik zostal przelozony ze starego mechanizmu a wtyczki nie da sie inaczej podlaczyc. Dodam ze przed wymiana nie szlo wogole otworzyc szyby tal byly linki splatane
Filtr paliwa i czujnik temperatury paliwa były zmieniane, a co do jazdy, jak rano ładnie zapali, to potem można jeździć aż się paliwo skończy, jedzie ładnie, nie czuć spadków mocy, żadnego przerwyania, szarpania, na vagu żadnych błędów, na blokach sprawdzane pompowtryskiwacze i tez bez zastrzeżeń. Co do pompy tez przeszło mi to przez myśl, była chłodzona wodą po dłużej trasie, aby sprawdzić, czy wtedy odpali i efektów brak.dany_47 pisze:Co pokazuje na VAGu?boris_kafarrow pisze:Może ktoś miał taki przypadek. Co może być powodem tego, że konkretnie diesel AJM bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku? Na zimnym po nocy od "strzała", natomiast po przejażdżce i próbie ponownego uruchomienia za 10 min trzeba go kręcić z 10 - 15 sek zanim odpali. Były odpinane kostki od czujników, sprawdzanie akumulatora i nawet próba odpalenia na kable, czy aby nie jest problem z prądem, chłodzenie pompy paliwa wodą i dalej to samo.
Przechodzi mi przez myśl filtr paliwa lub pompa paliwa.
A rano jak go odpalisz od strzała jak mówisz, to możesz jeździć cały dzień bez marudzenia? Nic po jakimś czasie się nie zmienia, jedzie cały czas tak samo?
Na wyłączonym silniku 12V, natomiast po odpaleniu 14.1V, dlatego była próba odpalenia na kable, z drugiego samochodu i też nicsebekgolf pisze:Sprawdź napięcie akumuulatora ale pod obciążeniem. U mnie było tak jak aku miał już 8,5V pod obciążeniem
przed poplataniem linki i przed wymiana mechanizmu bylo ok dopiero po przekladce silnika do nowego chodzi odwrotniemass143 pisze:Cały czas tak masz z tą szybą? Bo u brata w Lagunie 2 było identycznie ale po wykonaniu kilku pełnych ruchów szybą wróciło do normy.
Pod obciążeniem znaczy, że akumulator ma być obciążony w chwili pomiaru. Na wyłączonym silniku to masz stan jałowy a po odpaleniu to już ładuje alternator. Podjedź tam, dzie mierzą i sprzedają akumulatory. Mają specjalną opornicę do obciążania podczas pomiaru. Ten drugi aku też już nie koniecznie musi być zdrowy a kolejna sprawa taka, że jeśli twój jest kiepski, a podłączysz do niego drugi sprawny na czas rozruchu, to ten twój będzie dodatkowo obciążał tamten.boris_kafarrow pisze:
Na wyłączonym silniku 12V, natomiast po odpaleniu 14.1V, dlatego była próba odpalenia na kable, z drugiego samochodu i też nic
A linki nie założyłeś przez przypadek przeplecionej o jeden raz za dużo? Wtedy kierunek się zmieni.FisheR pisze:przed poplataniem linki i przed wymiana mechanizmu bylo ok dopiero po przekladce silnika do nowego chodzi odwrotniemass143 pisze:Cały czas tak masz z tą szybą? Bo u brata w Lagunie 2 było identycznie ale po wykonaniu kilku pełnych ruchów szybą wróciło do normy.
Z tym akumulatorem to faktycznie, trzeba może gdzies podjechać, bo nie mam czym dokładnie tego sprawdzić. Rozrusznik za to kręci jak głupi, czyli prąd jest, ale może za mały. Dzisiaj była podmieniana pompa, czujnik położenia wału i przekaźnik, niestety bez zmian.sebekgolf pisze:boris_kafarrow napisał(a):
Na wyłączonym silniku 12V, natomiast po odpaleniu 14.1V, dlatego była próba odpalenia na kable, z drugiego samochodu i też nic
Pod obciążeniem znaczy, że akumulator ma być obciążony w chwili pomiaru. Na wyłączonym silniku to masz stan jałowy a po odpaleniu to już ładuje alternator. Podjedź tam, dzie mierzą i sprzedają akumulatory. Mają specjalną opornicę do obciążania podczas pomiaru. Ten drugi aku też już nie koniecznie musi być zdrowy a kolejna sprawa taka, że jeśli twój jest kiepski, a podłączysz do niego drugi sprawny na czas rozruchu, to ten twój będzie dodatkowo obciążał tamten.
Kolejna sprawa to być może czas zregenerować rozrusznik.
linek nie ruszalem przekladalem ori silniczek do calego nowego mechanizmusebekgolf pisze:Pod obciążeniem znaczy, że akumulator ma być obciążony w chwili pomiaru. Na wyłączonym silniku to masz stan jałowy a po odpaleniu to już ładuje alternator. Podjedź tam, dzie mierzą i sprzedają akumulatory. Mają specjalną opornicę do obciążania podczas pomiaru. Ten drugi aku też już nie koniecznie musi być zdrowy a kolejna sprawa taka, że jeśli twój jest kiepski, a podłączysz do niego drugi sprawny na czas rozruchu, to ten twój będzie dodatkowo obciążał tamten.boris_kafarrow pisze:
Na wyłączonym silniku 12V, natomiast po odpaleniu 14.1V, dlatego była próba odpalenia na kable, z drugiego samochodu i też nic
Kolejna sprawa to być może czas zregenerować rozrusznik.
A linki nie założyłeś przez przypadek przeplecionej o jeden raz za dużo? Wtedy kierunek się zmieni.FisheR pisze:przed poplataniem linki i przed wymiana mechanizmu bylo ok dopiero po przekladce silnika do nowego chodzi odwrotniemass143 pisze:Cały czas tak masz z tą szybą? Bo u brata w Lagunie 2 było identycznie ale po wykonaniu kilku pełnych ruchów szybą wróciło do normy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości