Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: rav_tdi » pn wrz 12, 2016 20:35

Witam wszystkich zainteresowanych,

Poniżej zamieszczam kartę, którą otrzymałem z Nadarzyna.

Proszę o wasze opinie na temat, jakiej max mocy można sie spodziewać widząc poniższe wartości:


P.S. skąd pytanie ? - a stąd, iż wtryski nie zostały wysłane do mnie, gdyż istnieją pewne wątpliwości, o których napisze po waszych opiniach.

Obrazek

Obrazek

P.S. wiem, ze jest topic wsio o wtryskach, ale tutaj chodzi o konkretny zestaw wtrysków, który został na dniach zrobiony, lecz nie wysłany, gdyż czeka na wasze opinie.


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

xman750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sie 11, 2011 22:41
Lokalizacja: Szkocja

Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: xman750 » śr wrz 14, 2016 18:24

320KM spokojnie z tego powinno wyjść jak głowicę zrobisz i wałek dasz zakładając że to 1.9TDI



Awatar użytkownika
cobreti
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 74
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Skoda Octavia 2 FL
Silnik: BLT
Kontakt:

Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: cobreti » śr wrz 14, 2016 19:39

Robie wtryski w Nadarzynie od jakis 3-4 lat.
Przy dawkach 85-87 Mg jakie wychodzi na HF50% robione sa moce 270-280 KM.
Przy dawkach 95-98 Mg na HF80 wychodza moce 300-310 KM.
Dawki 103-106 Mg jakie wychodza na HF100 daja moce 330-340 KM(przykladem jest nawet Barthezz - zrobil 335 KM na HF100)
Na HF120 i dawkach 113-115 KM moce jakie mozna uzyskac to ponad 350 KM czego przykladem jest Szymson ze swoim Golfem

Dawki jakie tu sa to dawki przy 3000 obrotow walka na silniku wiec przy 4000 beda jeszcze wyzsze:)


Skoda Octavia 2FL kombi powered by PowerTDI 365KM&664Nm
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064

juby_p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 14, 2012 13:55

Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: juby_p » śr wrz 14, 2016 20:51

Ja bym odbierał i montował, max moc nie jest zależna jedynie od wtrysków, wtryski to jedynie jedna pozycja na długiej liście. Co do wyników to widzę że dawka na jałowym jest w górnej granicy wiec jest ok. Także bierz i działaj dalej:)



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: rav_tdi » śr wrz 14, 2016 20:55

Tak, to 1.9tdi oczywsicie.
Dmuchać ma GTD2060 .

Odnosnie wtrysków, bo pyt jest takie czy bedzie duzo dymu na te 300ps czy nie? - czy kąt wtrysku bedzie ponizej 34 st. czy wiecej, czy bedzie odpowiednie cisnienie spalin, zeby napedzic gtd i zeby nie było dymu nadmiernie?


Silnik generalnie zdrowy, bo BPX z 2008 i 139tys miał nakulane, zanim zaliczył barjerki.

Ori pompki z bpx wysyłam tez do nadarzyna, a nastepnie na allegro pójdą.

Co do tych pompek, to bedą jeszcze jedne pomiary na czasie 1200 zamiast na 1900, gdyz podobno te 113mg z czasem 1900 to podobno kosmicznie długi czas...

P.S. poniżej podaje przeliczone wartosci HF120 z tej karty i proszę także o weryfikacje czy to sie zgadza z kartą ów wtrysków:


kąt wtrysku w danych obrotach:
1500 17.1
2000 22.8
2500 28.5
3000 34.2
3500 39.9
4000 45.6
4500 51.3
5000 57.0


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

ostry tdi 4x4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr wrz 14, 2016 21:20

Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: ostry tdi 4x4 » śr wrz 14, 2016 21:29

Panowie na takich dawkach to da sie zrobic moc i to bez stresu i naprawde nie jedni by chcieli mieć takie dawki na pompkach ja na 160 hf mam 124 mg
ja wszystkie pompki mam z nadarzyna i jest ogien



juby_p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 14, 2012 13:55

Re: Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: juby_p » śr wrz 14, 2016 21:57

rav_tdi pisze:Tak, to 1.9tdi oczywsicie.
Dmuchać ma GTD2060 .

Odnosnie wtrysków, bo pyt jest takie czy bedzie duzo dymu na te 300ps czy nie? - czy kąt wtrysku bedzie ponizej 34 st. czy wiecej, czy bedzie odpowiednie cisnienie spalin, zeby napedzic gtd i zeby nie było dymu nadmiernie?


Silnik generalnie zdrowy, bo BPX z 2008 i 139tys miał nakulane, zanim zaliczył barjerki.

Ori pompki z bpx wysyłam tez do nadarzyna, a nastepnie na allegro pójdą.

Co do tych pompek, to bedą jeszcze jedne pomiary na czasie 1200 zamiast na 1900, gdyz podobno te 113mg z czasem 1900 to podobno kosmicznie długi czas...

P.S. poniżej podaje przeliczone wartosci HF120 z tej karty i proszę także o weryfikacje czy to sie zgadza z kartą ów wtrysków:


kąt wtrysku w danych obrotach:
1500 17.1
2000 22.8
2500 28.5
3000 34.2
3500 39.9
4000 45.6
4500 51.3
5000 57.0
Jak tak obliczeniowo podchodzisz do sprawy to policz sobie moment ze 113mg i te 113mg jest przy 3tyś RPM zmierzone. 113mg = 678Nm czyli przy 4200RPM było by 400ps (według twoich obliczeń czas około 47stopni). Wtryski mierzy się przy takim czasie (1900 mikrosekund) bo tak podaje producent pompek i na to są normy a podejrzewam że nie jest on mniejszy tylko i wyłącznie dlatego żeby zminimalizować błąd pomiarowy.
Reasumując o wtryski bym się nie bał ale żeby mieć mega wynik trzeba naprawdę zadbał o cała resztę, GTD na tych wtryskach to będzie wariatka:)



barthezz2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob gru 13, 2008 17:07
Lokalizacja: Gdynia

Re: Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: barthezz2 » czw wrz 15, 2016 05:55

Ja nie ogarniam za bardzo dlaczego masz wątpliwości przed odbiorem wtrysków.... 113mg to masz wtryski na 300++ i już na seryjnych czasach wtryskow (na seryjnej mapie czasów dla 60mg ) powinno być około 270-280KM . Na GTD20 i dobrze dmuchnietym powinno być praktycznie bezdymne 300+ ale jeżeli masz Intercooler orginalny to przed strojeniem go zmień na dwustronny bo bedzie kibel a nie wynik :)

Ja mam u siebie HF100 i na dawkach 103-105mg robiłem 330KM na VKLR , po poprawce w nadarzynie mam teraz 110mg(nie widzialem takiego drugiego wyniku na HF100 ) i ropska ewidetnie jest wiecej :) 285KM na "miasto" mam przy 31stopniach ale Dynomet zaniża troche juz przy tych mocach - na Obciążeniówce byłoby koło 295-300KM


był : Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: rav_tdi » czw wrz 15, 2016 16:28

Barthezz2 - ja też nie ogarniam - paradoksalnie!!, bo:

człowiek, który ma mi je montować upiera sie ze na nich sie da zaledwie o 6-7% wiecej zrobić jak na ori zdrowych AL, czyli nie ma opcji na 300/550 nawet - wg niego.

Jego przyczyna to te wtryski, które wg niego sa wydatne na te 113mg ale przy mega kosmicznie długim czasie, bo aż 1900 mikros.

Ja sie nie znam na tyle abym mógł sam to weryfikować, wiec pisze tu i proszę o pomoc.

Generalnie chodzi chyba o to:
tuner zaoferował mi swoje wtryski za 5k, lub moge swoje kupic, ale te moje moge klepnąć dop. gdy on zaakceptuje karte - specyfikacje.

Wiec o co chodzi, no jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi... no o co??!!

Kolejna rzecz jest taka, że za usługe kompleksową juz zapłaciłem, wiem, moj błąd i moja głupota, ale co sie stało to sie nie odstanie.

Obecnie czekam na wykres na obecnych ori pompkach, nastepnie bedąone demontowane i wysyłane do nadarzyna w celu weryfikacji i otrzymania tez karty i porównania ich z tymi HF120, wówczas bede miał porównanie czarne na białym, przykładowo:

na ori, przy czasie 1900 pokazało 69mg i dało z tego 233ps / 480nm


wiec proporcjonalnie do tego bedzie mi łatwiej go przekonac, ze sie myli co do tych 6/7% wiecej, ze jednak da sie z tego zrobic 300/550 - bo tyle oczekuje - bez nadmiernego dymu, ale i tez nie tylko w peaku - kwestia chiptunera oczywiscie - czy potrafi zrobic płaski nm i ps nie 330 w peaku tylko tez w miare logicznie, powiedzmy, ze przedział 280-300ps bedzie sie miescił po całosci w przedziale 3800-5000, a nie 300 tylko w samym 1 peaku tylko - wiecie co mam na mysli... bo taki 300ps moze zostac objechany o 40ps słabszy setup - kwestia przebiegu krzywych :)


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

barthezz2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob gru 13, 2008 17:07
Lokalizacja: Gdynia

Re: Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: barthezz2 » pt wrz 16, 2016 06:05

Nie wiem co za Tuner takie głupoty ci opowiada , ja na tej kartce nie widze nic nadzwyczajnego 1900milisekund to normalka na karcie z nadarzyna , także mi to śmierdzi że Tuner chce ci naciągnąć nie mówiąc o tym że Wtryski za 5tys złotych to chyba zupełnie nowe AL-ki prosto z ASO. Jeżeli zapłaciłeś za usługe a jeszcze nie doszła do skutku to co za problem o zwrot kasy i pojechanie gdzieś gdzie nie bedą próbowali naciągnąć ?


był : Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Re: Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: rav_tdi » ndz wrz 18, 2016 11:08

barthezz2 pisze:Nie wiem co za Tuner takie głupoty ci opowiada , ja na tej kartce nie widze nic nadzwyczajnego 1900milisekund to normalka na karcie z nadarzyna , także mi to śmierdzi że Tuner chce ci naciągnąć nie mówiąc o tym że Wtryski za 5tys złotych to chyba zupełnie nowe AL-ki prosto z ASO. Jeżeli zapłaciłeś za usługe a jeszcze nie doszła do skutku to co za problem o zwrot kasy i pojechanie gdzieś gdzie nie bedą próbowali naciągnąć ?
Hey,

Wiesz w czym problem, że ukłąd turbo siedzi juz w aucie, że wydech jest kpl zrobiony, ze sprzegło i 2-mas na 550nm+ jest zamontowane, w tym swap silnika BPX na początek. Ogólnie zainwestowałem sporo kapusty i czasu, bo auto stoi unieruchomione juz miesiącami, ale to inna historia.
Do tego wszystkiego nie wiedziałem jeszcze normalnego wykresu nawet, ale to podobno dlatego, ze nie mam umówionych wtrysków.

Umowa ogólnie rzecz biorąc byłą taka, ze robi mi auto na seryjnych wtryskach montując pozostałe gadzety, ja go odbieram, robie 10tys km, robie liste wad/usterek do poprawy, zwracam auto na korekty, a nastepnie jak sie moc znudzi i finanse będą to bedzie następny krok, czyli wtryski.

A obecnie sytuacja wygląda tak, że ja sie nie wywiązuje z umowy, bo powiedziałem ze beda wtryski za 5000zł a teraz ich nie chce, gdzie dla mnie logiczne jest, ze ich nie chce, skoro auto miało mega duzo usterek, powiedzmy chociażby stuki / puki wydechu, itp.

Generalnie najwiekszym problemem dla mnie było to, ze auto nie jedzie na 1,2,3 w zakresie 2000-3300, oraz 4,5,6 w zakresie 2800-3800.

W związku z tym brakiem mocy, tuner stwierdził, ze to wina zbyt niskiego cisnienia spalin, czyli wtrysków, na które się rzekomo umawiałem.

Owszem, ale najpierw auto musi jeździć poprawnie na ori wtryskach tych co siedzą fabrycznie w bpx.
Następnie słysze, ze auto kręciło bączki, bo jak odbierałem to sam poszedłem bokiem, co jest po częsci prawdą, boo, auto odebrałem późnym wieczorem, późną jesienią, na mokrym asfalcie i przy temp ok 2-3stopnie celcjusza i do teko na lekkim łuku z górki lekkiej i na łysych letnich oponach - NO TO SORY NIE TRZEBA NAPRAWDE MOCY ZEBY ISC BOKIEM!!

Ogólnie tłumaczenia są bardzo pokrętne i nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, chociażby jak to, że jest 230ps/550nm ale nie czuc tego w tym leonie bo on ma 4motion i są masy wirujące, które pożerają nm i ps. Gdyby było to quattro to by było inaczej, a poza tym leon wg niego wazy prawie 1600kg.
Mógłbym sie rozpisa znacznie szerzej, ale to w niczym nie pomoże - zrobiłem DUŻY BŁĄD, którego na bank więcej nie popełnię.

Obecnie sytuacja ma sie tak:

1 - Czekam na wykres od niego
2 - on wyciaga ori pompki i wysyła je do Nadarzyna
3 - tam robia diagnoze, oraz HF120% na 1200ms
4 - on podejmuje decyzje czy zamontuje nowe HFy czy nie - tu mozna powiedziec ze chce mnie wydymać i oczywiscie to prawda, bo nie wiadomo jak dobre bedą wg Nadarzyna i całego pozostałego grona tunerów, to on powie kibel i powie albo moje za 5000 albo nic wiecej nie robi z autem.
Gdzie w sumie to ja jestem klientem i ja powinienem decydować na co i ile che / moge wydac - i tu znowu wracamy do punktu wyjscia, bo juz zapłaciłem za usługe.

To na tyle...


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: tomek08 » ndz wrz 18, 2016 13:22

Witam, może ja się wtrącę, skąd wiadomo, że ten pseudo tuner wyśle akurat Twoje pompki do Nadarzyna, a nie jakieś inne zajechane? Chyba, że będziesz stał nad nim i patrzył mu na ręce, a paczkę sam wyślesz? :hmm:
Pozdrawiam.


Tomek

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Re: Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: rav_tdi » ndz wrz 18, 2016 13:54

tomek08 pisze:Witam, może ja się wtrącę, skąd wiadomo, że ten pseudo tuner wyśle akurat Twoje pompki do Nadarzyna, a nie jakieś inne zajechane? Chyba, że będziesz stał nad nim i patrzył mu na ręce, a paczkę sam wyślesz? :hmm:
Pozdrawiam.
Tomek, masz swiętą racją, bo sam się nad tym zastanawiałem...uwierz mi!!

A czy ktos wie jakie ori wtryski siedzą w BPX ?? czy są to też AL ??

Jedyna opcja, to jest taka, ze on twierdzi do tej pory ze jest 230/550 - okolice powiedzmy, wiec nie moze mi wysłąc tam pompek, z których wyjdzie 48mg lub mniej...


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

Awatar użytkownika
cobreti
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 74
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Skoda Octavia 2 FL
Silnik: BLT
Kontakt:

Specyfikacja wtrysków NADARZYN

Post autor: cobreti » ndz wrz 18, 2016 18:48

W BPX do 2005 roku siedzialy AL ale juz w BUK od 2006 roku byly BJ wiec jak masz z 2008 roku silnik to powinny byc BJ seryjnie ale co on wsadzil przy przekladaniu silnika to nie wiem.
Twoje wtryski leza sobie i czekaja. Jak mu cos nie podpasuje to oddam Ci seryjne AL takie jak miales a ja HF120 sprzedam bez zadnego problemu z takimi dawkami wiec nie ma problemu ale dla mnie jezeli chce naciagnac Cie na wtryski za 5000 zl to chyba tansza alternatywa bedzie od niego zabrac auto i zrobic program za 800-900 zl gdzies indziej


Skoda Octavia 2FL kombi powered by PowerTDI 365KM&664Nm
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości