Post
autor: sebekgolf » czw wrz 08, 2016 14:24
Siema
Co tam u pana ciekawego ?
yogi_ziom pisze:sebekgolf pisze:Chrzanek` pisze:Zależy o jakim budżecie mówimy.
Tarczę na spieku nową robiłem ostatnio do jednego ze swoich aut. 350zł brutto przy średnicy 200, więc myślę, że z 240 powinno się dać zmieścić w 450-500zł za tarczę.
Co do pytania powyżej, spiek 4 łopatki - da się jeszcze normalnie jeździć a dużo lepiej trzyma. Docisk wystarcza tylko nieco wzmocnić i sprzęgło 500Nm bez problemu powinno przenieść.
Czyli rozumiem, że spieka robią juz na swoich częściach? Jeśli tak, to chyba nie wyszło by najgorzej, żeby kupić nie cały zestaw 2m, tylko osobno wszystko bez tarczy. Czytałem trochę i ponoć najlepiej robią w wawie i do tego można wysyłkowo.
Będę musiał się bardziej wczytać w ten temat i może faktycznie zainwestować...
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
W zasadzie to możesz sobie to pokompletować jak chcesz. Spiek kupowałem do mojego pickupa i gościu mi powiedział że może zrobić na podkładzie ze starej tarczy, ale radziłby zrobić nowe całe sprzęgło bo wtedy wpust na wałek sprzęgłowy jest nowy, sprężynki nowe, więc mniejsza szansa awarii. Na dniach rwę silnik auta i jeszcze chyba zdecyduję się na lekkie wzmocnienie seryjnego docisku ( ma przejechane 6tyś km więc żal kupować nowe). Firma w której robiłem tą tarczę to małą prywatna firma, która nawet się nie reklamuje bo roboty mają tyle, że cały czas zajęci. Kilka osób już u nich robiło sprzęgła do terenowych wyprawówek i nikt nie narzekał. Robią też sprzęgła do tirów, autobusów itd. Mają nawet zamówienia z DE.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/