
A olej przy następnej wymianie możesz zalać inny, może Shella, Valvoline albo Millersa Tridenta. I jak po tym wszystkim nic się nie zmieni, to tylko standardowe TTTM

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
i od tego bym zaczął. Te silniki same z siebie się nie psuły raczej. Psuli je tylko "mechanicy"Xarox pisze:lwlw tam masz zwykłą pompe, to może kąt wtrysku/wtryskiwacze/ustawienie rozrządu? Można go wpiąć w kompa i zobaczyć czy wszystko gra.
Z uwagi na synchronizatory producent zaleca GL4 ...podobno zalewany w fabryce był CASTROL TAF-X 75w-90DieselPower pisze:Kod skrzyni to EBJ ale jaki olej do nie dobrać.
Może mieszany SAE - 75W90 GL 4/5.
Z ETKI wychodzi G 070 726 A2 lub G 052 726 A2 - ten pierwszy to 'następca' drugiego. Więc masz do wyboru albo oryginał, albo coś pokroju Fuchs/Ravenol/Febi 75W.DieselPower pisze:Kod skrzyni to EBJ ale jaki olej do nie dobrać.
viewtopic.php?f=181&t=474378&p=6274967& ... j#p6274967daniels1 pisze:Ostatnio sam wymieniałem olej w swoim Agr. Oznaczenie skrzyni EBJ, ale norma oleju wg producenta ta sama co do Twojej skrzyni kolego.
Wg katalogu nr serwisowy oleju to G 070 726.
Najlepszy olej wg mnie godny polecenia to FUCHS TITAN SINTOFLUID SAE 75W.
(...)
Po wymianie biegi wchodzą dużo płynniej i lżej w moim przypadku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości