Dokładnie, zajrzyj do działu diagnostyka, zrób najlepiej komplet logów, koledzy wszystko powiedzą co w silniku siedzi (=
Rozumiem że takie podstawowe rzeczy jak czysty filtr powietrza i paliwa są wykluczone. Podobnie po zgaszeniu silnika nic nie 'syczy ' tzn nie ma dziurki w instalacji podcisnienia?
Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
Moc ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Moc ALH
Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski
Moc ALH
Takie podstawowe sprawy można wykluczyć, samochód jest mój od 2 miesięcy i zrobiłem nim ok 5tyś od zmiany oleju, wszystkich filtrów i rozrząd itp. Nic nie słyszę żeby syczało. Wszystko w teorii jest na tiptop. Prócz wykresu z hamowni i tego że między 1900 a 2200 skacze mi spalanie. Lagi zrobię przy pierwszej możliwej opcji.
Moc ALH
Na podsumowanie tematu chciałem dodać wykres i wnioski.
Regeneracja Turbo sporo zmieniła, wymiana N75 też.
3 tygodnie temu wstawiłem 216 od Cobretti (polecam), po delikatniej korekcie kątu (teraz w bs mam 57, a dawka między 3,6 a 4).
Wywaliłem katalizator i wyszło mi 131 km/313nm na silniku.
Moc jak widać po wykresie idzie ładnie wcześniej miałem max 92 km teraz tyle mam juz od 2100 obrotów, wcześniej max moment miałem 215nm teraz tyle mam od 1700.
Kolejna mega różnica to fakt że wcześniej przy 3800/4000 obrotów mocno spadała moc i nm teraz cisnie do samych 4300/4400.
Samochodem od września czyli od pierwszej wrzuty z hamowni do dziś zrobiłem ok 20 tyś km. Po regeneracji turbo zmieniłem olej z Castrola 10W40 na motul x-clean 8100 5X40.
Jeśli chodzi o spalanie, wcześniej palił średnio 5,3 teraz 5,9 ale to wynik z klimą na oponach 205/55/16 i z dość ciężką nogą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości