Jestem na tym samym etapie co byłeś Ty czyli podłączenia pompy paliwa z mk3. U mnie to wygląda tak: z dawcy wziąłem początek i koniec instalki z racji tego że auto było zasypane gratami w środku - założyłem że po kolorach kabli dojdę co jest pięć. No ale problem się pojawił. Bo do pompy mam 4 piny - gruby czerwono żółty, gruby brązowy, cienki brązowo-niebieski i cienki fioletowo czarny. Grube to pompa paliwa, cienkie to potencjometr poziomu paliwa. No ale z przodu wiązki jest zonk. Bo do gniazda M w skrzynce bezpieczników przychodzą też 4 kable ale jeden ma inny kolor. Jest czarno-biały w pinie M5 a brązowo niebieski gdzieś po drodze znika - znika na amen bo w ogóle go nie ma z przodu wiązki mk3.
Na szczęście z pomocą przyszła stara instalacja aktualnie wpięta i rozpiska skrzynki elektrycznej. Otóż jako że miałem gaźnik to w gniazdku M mam wpięty tylko czujnik poziomu paliwa. No i wpięty jest właśnie w pin M3 oraz pin M1. Co znaczy że docelowo i potencjometr poziomu paliwa i pompa paliwa mają wspólne uziemienie w pinie M1. Czyli uzyskujemy:
PIN M1 - uziemienie pompy paliwa i wskaźnika poziomu paliwa (w zasadzie już pociągłem 4 kable ale gruby brązowy lutuję z cienkim brązowo-niebieskim)
PIN M2 - zasilanie pompy paliwa, gruby czerwono-żółty
PIN M3 - przewód sygnałowy wskaźnika poziomu paliwa (fioletowo-czarny)
PIN M5 w gniazdku ma różne inne funkcje, m.in. sterowanie elektrycznym szyberdachem, u mnie do wywalenia. Tadam, niech będzie dla potomnych

Chyba że ktoś wie gdzie znika przewód brązowo niebieski dla uzupełnienia
