[MK2 1.6] jaki olej do Diesla ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
rafek81: Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Że syntetyki i półsyntetyki to produkt ostatnich paru lat lat ? Chyba żarcisz
A przy okazji chciałbym sie włączyć do dyskusji z ciekawostką. Olej SUPER DIESEL FEO 10W-40 z Midlanda jest mineralny (!!!). Nie robie sobie żartów, ani się nie pomyliłem. Może taki zalać do naszych klekotów? Mineralny ale o niższym zakresie temperatury użytkowania. Jak myślicie ?
A przy okazji chciałbym sie włączyć do dyskusji z ciekawostką. Olej SUPER DIESEL FEO 10W-40 z Midlanda jest mineralny (!!!). Nie robie sobie żartów, ani się nie pomyliłem. Może taki zalać do naszych klekotów? Mineralny ale o niższym zakresie temperatury użytkowania. Jak myślicie ?
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 22:53 przez Wawro, łącznie zmieniany 1 raz.
I did it all for the nookie ... :D
Ja osobiście raz zalałem lotosa, po tym jak jeździł na oleju forda dla diesli. Pojeździłem tydzień i wymieniłem na jakiś lepszy, (midlanda 15W40). Dlaczego? Ponieważ silnik wyraźnie gorzej chodził. Po wymianie na inny, nie ten silnik.
Mobil jest po prostu wyższej jakości, ot co. Jak zresztą wiele innych olejów. Lotos nadaje się naprawdę wymęczonych silników, którym to już nie robi różnicy.
Moja rada, nie kupować najtańszego. Najlepiej coś pośredniego między najdroższym i najtańszym. No i dbać o regularną wymianę . (W książce, do której mam dostęp, piszą o wymianie oleju co 7 500 km)
Mobil jest po prostu wyższej jakości, ot co. Jak zresztą wiele innych olejów. Lotos nadaje się naprawdę wymęczonych silników, którym to już nie robi różnicy.
Moja rada, nie kupować najtańszego. Najlepiej coś pośredniego między najdroższym i najtańszym. No i dbać o regularną wymianę . (W książce, do której mam dostęp, piszą o wymianie oleju co 7 500 km)
I did it all for the nookie ... :D
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
skoro był mineralny (15W40) musisz zostać przy mineralnymangela23x pisze:Do tej pory jeżdzę na Lotos'ie 15W40.
jeśli będziesz teraz wymieniała olej (ze znaczka przy nicku rozumuje że jesteś kobietą) zmień na mobil 15W40! kumpel ostatnio kupił auto, wcześniejszy właściciel jeździł na syntetycznym lotosie i strasznie klepały zawory, wymieniliśmy na mobila syntetyka i klepanie ustało tak więc z ręką na sercu polecam mobil!Kompletnie się nie znam, czy Mobil jest lepszy od Lotosa?
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:46
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Ja mam dwa TDI jeden z 1994 roku 240000 km i drugi z 1996 roku przebieg 163000 km i oba mam zalane Mobil 15W40 Diesel. W serwisie ASO VW AUDI w niemczech przy przebiegu powyżej 15000 km leją juz mineralny do TDI sam osobiście pytałem wracając z wakacji w Hollandii. Mam te auto juz 3 i 2 lata i nawet w zimie przy duzych mrozach nie miały problemu z odpaleniem mimo ze to minerał.
zawsze zalewalem moje td i d mobilem 15w40 , i zawsze kupujac go w butelce zastanawialem sie czy to oby nie to samo co mobil delvac 15w40 to co sprzedaje sie na litry luzem do ciezarowek.
w sklepie nic nie mowia na ten temat bo nie maja w tym zadnego interesu - ktos zna temat??
w sklepie nic nie mowia na ten temat bo nie maja w tym zadnego interesu - ktos zna temat??
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
heh kolejny post który zmienił sie w reklamówke olejów...
dziołcha pisze o zwykłym dieslu.. a wy tu z półsyntetykami do turbin walicie... eh... cza czytac uważnie...
angela23x, nie lej Lotosa bo to śhit naprawde szkoda silnika... poprzedni właściciel mojego JP walił to non stop i auto chodziło jak ciężarówka... bleeech..
ja mam też minerał bo też przebieg już ponad 300 000 dużo... skoro lałaś minerał to lej już dalej.. ale dobry minerał.. spręzarki nie masz więc sie nie przejmuj problemami TDików...
to juz jest stary silnik i po przechodzeniu na semisyntetyk lub (o zgrozo) syntetyk mogą zacząć ci sie problemy... a to uszczelniacze pójdą.. a to pod klawiaturą sie spoci... niedajboze pod głowicą puści... ziemeringi...
przesiadłem sie z lotosa na Mobil 1 ale dedykowany do ciężarówek.. (biore z servisu Iveco) i jest o niebo lepiej... 20 letni silnik a pod klawiaturą wszystko jak nówka fumka..igiełka..)
Castrole też są dobre.. ale tu już chłopaki pewnie reklamowali...
Ogólnie ot mobil 1 superM minerał i wszystko bedzie grać...
dziołcha pisze o zwykłym dieslu.. a wy tu z półsyntetykami do turbin walicie... eh... cza czytac uważnie...
angela23x, nie lej Lotosa bo to śhit naprawde szkoda silnika... poprzedni właściciel mojego JP walił to non stop i auto chodziło jak ciężarówka... bleeech..
ja mam też minerał bo też przebieg już ponad 300 000 dużo... skoro lałaś minerał to lej już dalej.. ale dobry minerał.. spręzarki nie masz więc sie nie przejmuj problemami TDików...
to juz jest stary silnik i po przechodzeniu na semisyntetyk lub (o zgrozo) syntetyk mogą zacząć ci sie problemy... a to uszczelniacze pójdą.. a to pod klawiaturą sie spoci... niedajboze pod głowicą puści... ziemeringi...
przesiadłem sie z lotosa na Mobil 1 ale dedykowany do ciężarówek.. (biore z servisu Iveco) i jest o niebo lepiej... 20 letni silnik a pod klawiaturą wszystko jak nówka fumka..igiełka..)
Castrole też są dobre.. ale tu już chłopaki pewnie reklamowali...
Ogólnie ot mobil 1 superM minerał i wszystko bedzie grać...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 75 gości