Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Lukas1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 29, 2016 18:11

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukas1993 » wt sie 30, 2016 21:17

No dobra ale wygrałeś seryjną mapę więc nie masz 200 koni bo seria jest albo 150 albo 180 albo 225. Więc jak?



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wronek1 » wt sie 30, 2016 21:20

wgrałem serie , wiec jest 180 ( może trochę więcej bo jest jeszcze zrobiony dolot i wydech)na chwilę obecną ale w przyszłym tyg jade na program do Wrocka i będzie więcej niż 200 :bigok:


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Lukas1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 29, 2016 18:11

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukas1993 » wt sie 30, 2016 21:27

Ale jak zrobisz program to też nie masz pewności że nie będzie się robić to co wcześniej z tym trybem awaryjnym. To na sto procent będzie wina softu? Bo chce jechać się kłócić żeby mi to koleś poprawił. Jest jeszcze coś co może robić takie objawy?



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wronek1 » wt sie 30, 2016 21:34

no skoro nic w mechanice nie robiłem a sama zmiana softu poprawiła ten błąd to jestem pewien że poprzedni program jest skopany , mam go nawet na kompie i mogę podesłać komuś kto się zna lub wgrać znowu do auta i pewnie dalej będzie wpadał w tryb awaryjny.
Mam pewność że po nowym sofcie będzie ok bo jade do gościa co troszkę tych 1.8 turbo ogarnął i póki co wszyscy zadowoleni.Mój Brat u niego 2 auta robił i było git.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Lukas1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 29, 2016 18:11

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukas1993 » wt sie 30, 2016 21:42

Sam nie chce dłubać z softem co by sobie mieć nie zepsuć. Ale muszę to ogarnąć bo denerwujące to jest.



Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » śr sie 31, 2016 20:48

polecicie kogoś na zrobienie kustomowej chłodnicy wody i powietrza?


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » śr sie 31, 2016 21:04

Chlodnic-pol gliwice


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » czw wrz 01, 2016 02:15

_małyTM_ pisze:polecicie kogoś na zrobienie kustomowej chłodnicy wody i powietrza?
A tak z ciekawości to do czego to? Do mk2? Jak tak to czy sens jest robić customy? No chyba że jakieś kosmiczne moce i trzeba wycisnąć wszystko. Chłodnica to jeszcze nie jest powalający koszt, ale IC to już będzie spora kasa jak ma być na dobrym rdzeniu a nie przerabianym chińczyku.



Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » czw wrz 01, 2016 07:48

darwaz, tak do mk II chłodnica jest z 700x300 jak pamiętam
stojąc w korku wg mnie szybko dobija do tych 90st i załącza się wentylator a że korki we wrooo są nieraz dość spore to potrafi tak z 2-3x
albo jadąc po strasie niezbyt szybko ok 80-100, wpadam do miasta chwilka w korku i znów to samo


myślałem nad większą chłodnicą, albo lepszymi wentylatorami i może dodatek do płynu co obniży temp


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » czw wrz 01, 2016 09:48

_małyTM_, a jaki wentylator siedzi? Wedlug mnie wbijanie sie w customowe chlodnice (mowa tu o tych calych z alu), ktore beda duzym kosztem, nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawe to bezsensu wydatek wedlug mnie..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » czw wrz 01, 2016 10:19

kkkacper, wiem koszta mogą być spore, ale lekko mnie to *#cenzura#* i byłem skłonny zaryzykować
myślałem że to przez temp, ale nawet teraz jest ok 20st i akcje podobne

no tutaj szału nie ma 2x11" od fimc...to też myślałem co by wymienić tylko na co: ori z jakiegoś vw podpasować, spal, czy jeszcze coś innego?


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » czw wrz 01, 2016 11:26

_małyTM_ pisze:darwaz, tak do mk II chłodnica jest z 700x300 jak pamiętam
stojąc w korku wg mnie szybko dobija do tych 90st i załącza się wentylator a że korki we wrooo są nieraz dość spore to potrafi tak z 2-3x
albo jadąc po strasie niezbyt szybko ok 80-100, wpadam do miasta chwilka w korku i znów to samo


myślałem nad większą chłodnicą, albo lepszymi wentylatorami i może dodatek do płynu co obniży temp
No to ciekawe bo ja mam auma w mk1, identyczną chłodnicę, identyczne wentylatory x2 i jak się włącza jeden to jest swięto.Tylko raz odpaliły mi się oba w długim korku i przy 30st powietrza. Auto nagrzewa sie do 90st dlugo, a podczas jazdy nawet przy palowaniu wentylatory się nie odpalają. I zrobiłem już 1600km po swapie i nadal git jest.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » czw wrz 01, 2016 12:06

_małyTM_, napewno wszystko dobrze zlozone, odpowietrzone itp itd.? Termostat ok? Chlodnice zostaw w spokoju.. na pierwszy ogien wywal te gowniane wentylatory bo nimi to mozesz sobie jajka w cieply dzien najwyzej schlodzic :jezor: wejdz na racingforum i poczytaj, byl temat o tym ostatnio.. plaskie mocne wentki sa z jakiegos forda, ale nie pamietam dokladnie jakiego ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: majic » czw wrz 01, 2016 12:24

_małyTM_, Mam podobnie. Od 3000km jeżdżę z aum w mk3. Chłodnica od vr6, klima, centralny intercooler. Szybko osiąga 90 stopni i ją utrzymuje. Wiatrak co chwile hula. Myślałem, że ABF potrafi zagrzać komorę, ale jak aum się zagrzeje to u mnie jest piekło po otwarciu maski. Myślałem, że tak ma być, ale jak darwaz, pisze, że mk1 od święta włącza wiatrak to już głupieje :kac:

Może we wro taki mamy klimat :D


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości