VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Siemka,
Od jakiś 2 czy 3 miesięcy poszukuję nowego auta. Postanowiłem zamienić poczciwe MK4 TDI 110KM na coś nowszego i mocniejszego co będzie dawać więcej frajdy z jazdy. Padło na MK5 GTI bo MK6 jest poza budżetem. Po setkach godzin spędzonych na poszukiwaniach trafiłem na coś takiego:
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... ys9XB.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ktoś może zna to GTI lub sprzedawcę i może powiedzieć o nim coś więcej? Czy jest szansa gdzieś za darmo rozkodować VIN pojazdu? Chodzi mi tylko o sprawdzenie czy zgadza się on z wyposażeniem auta bo dokładniej to już uderzałbym do ASO. Z góry dzięki za pomoc
Od jakiś 2 czy 3 miesięcy poszukuję nowego auta. Postanowiłem zamienić poczciwe MK4 TDI 110KM na coś nowszego i mocniejszego co będzie dawać więcej frajdy z jazdy. Padło na MK5 GTI bo MK6 jest poza budżetem. Po setkach godzin spędzonych na poszukiwaniach trafiłem na coś takiego:
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... ys9XB.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ktoś może zna to GTI lub sprzedawcę i może powiedzieć o nim coś więcej? Czy jest szansa gdzieś za darmo rozkodować VIN pojazdu? Chodzi mi tylko o sprawdzenie czy zgadza się on z wyposażeniem auta bo dokładniej to już uderzałbym do ASO. Z góry dzięki za pomoc
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Zdajesz sobie sprawę że Twoje TDI przeżyje 10razy tego 2,0 TFSI? Ogólnie auto ok, ale bałbym się takiego auta z Niemiec, bo u nas są takie auta którymi ktoś jeździł ze 3-4 lata a tak to masz niewiadomego pochodzenia Golfa.
Nie sprawdzisz czy nie łyka oleju, najwyżej posłuchaj jak pracuje jednostka czy coś Cię nie zastanawia. Do tego zobacz co z lakierem, jak szyby.
A nie wolałbys np Leona I Cupry R? 1,8T 225KM?
Jak chcesz Twój wybór, tam są jeszcze opłaty do wykonania, czytałeś?
Ogólnie wygląda ok, zadbany i dosyć drogi więc nie powinno być problemów, tylko po co ktoś sprzedaje auto jak jest ok?
Co do VIN-u niech ktoś Tobie sprawdzi bo u mnie wyskakuje 1,4 75 KM, czarny-metalic itd..to chyba jakiś błąd..
Nie sprawdzisz czy nie łyka oleju, najwyżej posłuchaj jak pracuje jednostka czy coś Cię nie zastanawia. Do tego zobacz co z lakierem, jak szyby.
A nie wolałbys np Leona I Cupry R? 1,8T 225KM?
Jak chcesz Twój wybór, tam są jeszcze opłaty do wykonania, czytałeś?
Ogólnie wygląda ok, zadbany i dosyć drogi więc nie powinno być problemów, tylko po co ktoś sprzedaje auto jak jest ok?
Co do VIN-u niech ktoś Tobie sprawdzi bo u mnie wyskakuje 1,4 75 KM, czarny-metalic itd..to chyba jakiś błąd..
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Ja jestem tego świadomy że ten TDI przeżyje te TFSI ale zbytnich alternatyw nie mam do wyboru. Leon I ładny ale jak miałbym się w coś takiego bawić to wolałbym chyba SWAP zrobić bo buda MK4 podoba mi się bardziej plus mój jest troszkę wizualnie pomodzony. Z drugiej strony Leon II średnio mi się podoba a szukam auta świeższego i tak pomyślałem o MK5 GTI. Co do samego auta to przejazdem na szybko je oglądałem. Facet typowy handlarz. Auto wydawało się zadbane, silnik nie myty pod publiczkę pracował równiutko. Dopytuję o niego na forum bardziej ze względu na to że może ktoś go oglądał na spokojnie a nie tak jak ja że jestem nakręcony jak przed kupnem pierwszego auta. Dowiedziałem się na szybko tyle że przy błotnikach coś było malowane i jakaś zaprawka nad szybą przednią ale co i jak już nie dopytywałem bo nie miałem na to czasu. Standardowo usłyszałem że do końca serwisowany w ASO na co są papiery, że świeżo po wymianie rozrządu i płynów itp itd standardowa gadka przy sprzedaży
- m_otrebski
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz cze 14, 2015 13:50
- Lokalizacja: Warszawa
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Zwróc w tym aucie uwagę na tylny zderzak, bo dokładka jest malowana/zmieniana.
Całkiem częsty zabieg w GTI tylko, że albo się zmienia dokładki na ED30 albo maluje komplet, a tu listwy i przód seria, a z tyłu jakaś rzeźba mogła być.
Całkiem częsty zabieg w GTI tylko, że albo się zmienia dokładki na ED30 albo maluje komplet, a tu listwy i przód seria, a z tyłu jakaś rzeźba mogła być.
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
A to nie zdarzało się że wychodziły seryjnie z tak pomalowaną dokładką? Co prawda najczęściej spotykałem w ogłoszeniach albo całą czarną w tej całej strukturze albo cała była lakierowana włącznie z tym pseudo dyfuzorem czy jak to tam nazwać tą wnękę nad wydechem. I co z tym VINem? Jest mi w stanie ktoś go dokładniej zweryfikować bo jak ja gdzieś sprawdzałem to też wychodziło mi czarne 1,4 75KM?
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: śr lut 17, 2016 13:09
- Lokalizacja: Warka/Kozienice/Piaseczno
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Pewnie podał błędny vin celowo żeby zatuszować jego przeszłość. Może nie powinienem tego pisać na tym forum ale ja bym sobie zakup golfa na Twoim miejscu odpuścił, za tą kasę znajdziesz wiele innych fajnych samochodów innych marek, które z penościa nie zrujnują Twojego budżetu a posłużą znaczne dłużej i lepiej. Ten golf to już nie to samo co Twoje tdi, pomimo, że nowszy to nie znaczy że lepszy.
Re: VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
A jakiego hot hach'a zaproponujesz z innych marek w tych pieniądzach? I dlaczego miałby posłużyć dłużej i lepiej?AdekA pisze:Pewnie podał błędny vin celowo żeby zatuszować jego przeszłość. Może nie powinienem tego pisać na tym forum ale ja bym sobie zakup golfa na Twoim miejscu odpuścił, za tą kasę znajdziesz wiele innych fajnych samochodów innych marek, które z penościa nie zrujnują Twojego budżetu a posłużą znaczne dłużej i lepiej. Ten golf to już nie to samo co Twoje tdi, pomimo, że nowszy to nie znaczy że lepszy.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Te darmowe dekodery VINu nie nadają się do niczego i wychodzą różne kwiatki. Nie warto ich brać pod uwagę.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Re: VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Mimo że to nie ja pisałem ten komentarz , to powiem tak..tak jak juz autorowi pisałem wolałbym np Seata Leona Cuprę R 1,8T 225 lub Audi TT 4x4 1,8T 225...jadą lepiej niż mk5 GTI a silniki wytrzymałe, dobre do lpg i nie tak skomplikowane.WichuTM pisze: A jakiego hot hach'a zaproponujesz z innych marek w tych pieniądzach? I dlaczego miałby posłużyć dłużej i lepiej?
Nie wiem czemu VW zaprzestało w Volkswagenie montować 1,8T...gdyby mk5 GTI zrobili 4x4 i 1,8T to byłby jeden z najlepszych hot hachy..a tak konkurencja ma lepsze po prostu jednostki np Focus ST z 2,5 od Volvo..inny dźwięk, wytrzymałą jednostka jak 1,8T i dobra do lpg..Megane RS 2,0T tez ma dobrą jednostkę, Civic type R ten jego 2,0 16V
jest też BMW E46 330i z napędem tył itd...dlatego Golf V GTI ma fajny design, konkretny wygląd, wnętrze ale jednostka pozostawia wiele do życzenia...już chyba lepiej dołożyć i szukac A3 8p 3,2 V6 bo na R32 to trzeba niezłą kasę szykować..
Takie moje zdanie ale ja nie wiem czego chce autor i jak to ma wyglądać.
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
No niestety ale leon cupra I generacji to technologicznie plus designe sporo do tyłu porównując do mk5 poza tym dosc stare roczniki, TT to nie ten segment więc tego nie porownuje, Focus ST okej dość ciekawy rywal mozna rozważyć, Megane... Jakość wykonania tragedia, honda dla amatorów wysokoobrotowych aut. BMW 330i to świetne autoi na pewno bym wolał niz gti fwd, ale na pewno nie będzie tansze w utrzymaniu. A3 8p też dobra propozycja, ale w sumie też do tanich nie należy i ciężko znaleźć. Ale wracając do tematu hot hachy fwd GTI nie ma zbyt wiele rywali ten silnik wcale nie jest taki zły jak go piszą. Każdy siknik ma jakieś wady.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Tak, tylko zapominasz że wady jednego silnika to kilkaset złotych a drugiego remont gruntowny za 1/3 wartości auta...myślisz że ktoś wyremontuje 2,0 TFSI za 2 tys zł?? nawet słupka za tyle nie kupisz..a gdzie robota itd..
Wiele czytam na forach mechanicznych o problemach ze dymi w Audi 2,0 TFSI, gruchocze, nie chce odpalić, świeci się kontrolka oleju itd...
Myślę zę nikt celowo tego nie pisze, z resztą ogólna opinia o TFSI jako kłopotliwych jednostkach nagle nie wzięła się znikąd..o 1,8T tego nie przeczytasz o 2,0 16V GTI tez nie, 3,2 V6 też uchodzi za dobrą jednostkę itd..
dlaczego np 1,9 tdi to silnik legenda niezniszczalny? a nagle TFSI kiepski? no bo tak wygląda rezultat 1,9 tdi ludzie jeżdzą i oprócz turbin, dwumas jak ktoś ma pecha to reszta super..TFSI stwarza problemy i jest na co łożyć.
Apropo hothatchy jest jeszcze Volvo C30 T5 albo Opel Astra OPC 240 KM...itd..nie mniej jednak dla mnie GTI Golf V jest takim wyborem ryzykownym i może to się skończyć na poważnych wydatkach...a jednak 4 cylindry, 7,2 do setki i FWD to nie jest żaden szał, design jak najbardziej ale sam sport w tym aucie to taki domowy raczej
Wiele czytam na forach mechanicznych o problemach ze dymi w Audi 2,0 TFSI, gruchocze, nie chce odpalić, świeci się kontrolka oleju itd...
Myślę zę nikt celowo tego nie pisze, z resztą ogólna opinia o TFSI jako kłopotliwych jednostkach nagle nie wzięła się znikąd..o 1,8T tego nie przeczytasz o 2,0 16V GTI tez nie, 3,2 V6 też uchodzi za dobrą jednostkę itd..
dlaczego np 1,9 tdi to silnik legenda niezniszczalny? a nagle TFSI kiepski? no bo tak wygląda rezultat 1,9 tdi ludzie jeżdzą i oprócz turbin, dwumas jak ktoś ma pecha to reszta super..TFSI stwarza problemy i jest na co łożyć.
Apropo hothatchy jest jeszcze Volvo C30 T5 albo Opel Astra OPC 240 KM...itd..nie mniej jednak dla mnie GTI Golf V jest takim wyborem ryzykownym i może to się skończyć na poważnych wydatkach...a jednak 4 cylindry, 7,2 do setki i FWD to nie jest żaden szał, design jak najbardziej ale sam sport w tym aucie to taki domowy raczej
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Ta a ja za to nie widziałem nic złego o silnikach 2.0 TFSI z mk5 oprócz tego, że należy profilaktycznie wymieniać szklanke popychacza pompy co 20-30k, która kosztuje 120 zł. Słyszałem za to złe opinie o 2.0 TSI/TFSI, ale tym nowszym na full łańcuchu rozrządu czyli rodzina EA888, bierze duże ilości oleju itp. Stary TFSI z mk5 to całkiem coś innego w budowie, po jednej stronie ma pasek a po drugiej łańcuch spinający wałki. Fabrycznych wad związanych z braniem oleju nie stwierdzono w przeciwieństwie do EA888.
Skoro jesteś taki znawca tematu to napisz prosze i UDOWODNIJ co jest nie tak z TFSI z mk5 oprócz tej szklanki popychacza. Już raz ci udowodniłem, że ten silnik nie ma wady związanej z braniem oleju tylko ludzie go po prostu mylą z tym lipnym EA888. 1.8t ma oczywiście niezniszczalne turbo i pierścienie, nigdy nie dymi i nie bierze oleju, ta jasne. I 1.8t też może gruchotać, bo też ma łańcuch spinający wałki, który tak samo może sie rozciągnąć jak w TFSI.
Sam odkładam na mocne auto i biorę pod uwage np. TT 1.8t albo mk5 GTI i nikt mi nie wmówi, że ten silnik to taka lipa.
Przytoczę jeszcze swój inny post, którym też odpowiedziałem na twój w innym temacie.
A idąc tokiem niektórych to najlepiej kupować starego zmęczonego mk4 z AGU albu AUMem po maską albo przerdzewiałego mk3 albo ibize z ABFem. Daj już spokój, bo lepiej nie będzie i trzeba przystać na to co jest w nowszych autach a jak nie ma typowej wady, która powoduje ogromne wydatki to nie ma sie czym przejmować. Nie wiem czy twoje teorie wynikają z tego, ze sam masz 1.8t 'mam to polecam' czy o co chodzi. Tak samo 1.4 TSI bez kompresora 'o ludzie rozrzad sie sypie nie kupujcie' - no faktycznie łańcuch + napinacz za jakieś 700 zł to tragedia a oprócz tego silnik ok, wystarczy trzymać wysoko poziom oleju i już jest troche lepiej z trwałością rozrządu. Dla porównania zachwalany przez ciebie 1.9 TDI też sie trafił wadliwy - w wersji 105 KM o kodzie BXE albo BLS ma problem z panewkami i korby wychodzą bokiem i co?
Skoro jesteś taki znawca tematu to napisz prosze i UDOWODNIJ co jest nie tak z TFSI z mk5 oprócz tej szklanki popychacza. Już raz ci udowodniłem, że ten silnik nie ma wady związanej z braniem oleju tylko ludzie go po prostu mylą z tym lipnym EA888. 1.8t ma oczywiście niezniszczalne turbo i pierścienie, nigdy nie dymi i nie bierze oleju, ta jasne. I 1.8t też może gruchotać, bo też ma łańcuch spinający wałki, który tak samo może sie rozciągnąć jak w TFSI.
Sam odkładam na mocne auto i biorę pod uwage np. TT 1.8t albo mk5 GTI i nikt mi nie wmówi, że ten silnik to taka lipa.
Przytoczę jeszcze swój inny post, którym też odpowiedziałem na twój w innym temacie.
Naczytałeś sie Auto Świata gdzie daleko im do fachowości, bo nie raz takie błędy walą, że aż w oczy razi i wierzysz w to. Sam widziałem ten artykuł gdzie EA113 z mk5 gti i EA888 wsadzili do jednego wora i to tylko świadczy o ich poziomie.Poczytaj sobie http://magazynauto.interia.pl/porady/ne ... Id,1864800 Jak 2.0 TFSI EA113 bierze olej to nie jest to typowy problem fabryczny a uszkodzenie np. pierścieni wskutek zużycia albo nieodpowiedniej eksploatacji. Kolejny dowód http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=582&start=45
"Ja dolewam 0,5 litra na 15-20tys. wydaje mi sie ze to normalna sprawa z silnikiem z turbo"
"Dokładnie,ja u siebie robię wymiany co 10tyś,autko jeździ od nowości cały czas na tym samym oleju,czyli Shell Ultra Helix 5w30 i od wymiany do wymiany ubywa max 0,2 . 0,3 litra i powiem szczerze,że nie ma dnia żeby obrotomierz nie zawędrował pod 7tyś Przed zakupem autka też mnie straszono tym,że TFSI wciąga olej ale jak to się mówi coś,za coś Na razie odpukać apetyt na olej jest ok "
Owszem coś tam może brać, to silnik z turbo, ale nie jest to 0,5-1l na 1000km jak w 2.0 TSI EA888, to jest ta zasadnicza różnica między jednym a drugim. W EA888 zastosowano do dupy pierścienie żeby obniżyć tarcie.
A idąc tokiem niektórych to najlepiej kupować starego zmęczonego mk4 z AGU albu AUMem po maską albo przerdzewiałego mk3 albo ibize z ABFem. Daj już spokój, bo lepiej nie będzie i trzeba przystać na to co jest w nowszych autach a jak nie ma typowej wady, która powoduje ogromne wydatki to nie ma sie czym przejmować. Nie wiem czy twoje teorie wynikają z tego, ze sam masz 1.8t 'mam to polecam' czy o co chodzi. Tak samo 1.4 TSI bez kompresora 'o ludzie rozrzad sie sypie nie kupujcie' - no faktycznie łańcuch + napinacz za jakieś 700 zł to tragedia a oprócz tego silnik ok, wystarczy trzymać wysoko poziom oleju i już jest troche lepiej z trwałością rozrządu. Dla porównania zachwalany przez ciebie 1.9 TDI też sie trafił wadliwy - w wersji 105 KM o kodzie BXE albo BLS ma problem z panewkami i korby wychodzą bokiem i co?
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Kolego Nba, przykro to stwierdzić ale jesteś zapatrzony w markę VW i nie dociera do Ciebie fakt, że TFSI jakiekolwiek by nie były nie są to dopracowane i dobre jednostki..
Myślisz że olej i popychacz to jedyny problem TFSI? Poczytaj o osadzającym się nagarze z uwagi na wtrysk bezpośredni FSI i jego konsekwencjach....problemy z kolektorami dolotowymi/wydechowymi
Wrzucasz do jednego wora 1,8T który do dzisiaj jeździ bez problemów w Audicach a4 b5 1996 rok z przebiegiem 430 tys..zobaczymy jak Twoje ulubione TFSI będzie funkcjonować w 2025 roku przy przebiegu 350 np..
Jeśli uważasz że Auto Świat kłamie to pokaż mi ich wypowiedzi negatywne o 1,6 mpi VW albo 1,8/1,8T...jakoś tego nie piszą...
Skoro nikt nie uważa że 2.0 TFSI to świetnie jednostki to dlaczego zakłamujesz rzeczywistość? Grupa VW dała plamę i teraz Ty swoimi wypowiedziami nagle nie odmienisz tego że kiepski silnik nagle stanie się ideałem, jak 1,6 mpi..
A co do 1,4 TSI...no fakt pękające tłoki, pierścienie + rozrząd to wszystko ogarnie się za magiczne 700 zł...
1,4 tsi tak na prawdę można polecić dopiero w przypadku EA2011 wtedy powstał nowy odmieniony silnik 1,4 tsi 125 KM jako podstawowy..
Kończąc przejedź się takim BMW 330i i zapomnisz co to jest mk5 GTI, ja jestem realistą, nie po to kupuje auto żeby stało w warsztacie a ja żebym spędzał godzinami na forach, działach technicznych, co tam mi hałasuje, świeci, dymi itd..i czemu nagle spadła moc albo nie mogę uruchomić auta itd..a potem władował kupę kasy w naprawę..
Ja chce auto pewne, a sportowe wersje sa po to żeby auto czasem katować..nie wyobrażam sobie tego przy wadliwym silniku który sam w sobie już jest słaby..
Oczywiście ja nikomu nie odradzam 2.0 TFSI GTI, można kupować jak ktoś ma kaprys ale trzeba liczyć się z kosztami i zę to nie są silniki które wytrzymują 500 tys km, tylko lać i jeździć.
A co do moich teorii jak to nazwałeś...rozmawiamy o wersjach sportowych to trudno żebym o 1,4 pisał..piszę o 1,8T bo go mam to raz a dwa że przeżyje 10 razy TFSI...bez napraw za grube tysiące..
w 1,8T np nie masz wtrysku bezpośredniego i osadzającego się nagaru..a olej żłopie przy wyeksploatowaniu po 18 latach i 450 tys przebiegu
Myślisz że olej i popychacz to jedyny problem TFSI? Poczytaj o osadzającym się nagarze z uwagi na wtrysk bezpośredni FSI i jego konsekwencjach....problemy z kolektorami dolotowymi/wydechowymi
Wrzucasz do jednego wora 1,8T który do dzisiaj jeździ bez problemów w Audicach a4 b5 1996 rok z przebiegiem 430 tys..zobaczymy jak Twoje ulubione TFSI będzie funkcjonować w 2025 roku przy przebiegu 350 np..
Jeśli uważasz że Auto Świat kłamie to pokaż mi ich wypowiedzi negatywne o 1,6 mpi VW albo 1,8/1,8T...jakoś tego nie piszą...
Skoro nikt nie uważa że 2.0 TFSI to świetnie jednostki to dlaczego zakłamujesz rzeczywistość? Grupa VW dała plamę i teraz Ty swoimi wypowiedziami nagle nie odmienisz tego że kiepski silnik nagle stanie się ideałem, jak 1,6 mpi..
A co do 1,4 TSI...no fakt pękające tłoki, pierścienie + rozrząd to wszystko ogarnie się za magiczne 700 zł...
1,4 tsi tak na prawdę można polecić dopiero w przypadku EA2011 wtedy powstał nowy odmieniony silnik 1,4 tsi 125 KM jako podstawowy..
Kończąc przejedź się takim BMW 330i i zapomnisz co to jest mk5 GTI, ja jestem realistą, nie po to kupuje auto żeby stało w warsztacie a ja żebym spędzał godzinami na forach, działach technicznych, co tam mi hałasuje, świeci, dymi itd..i czemu nagle spadła moc albo nie mogę uruchomić auta itd..a potem władował kupę kasy w naprawę..
Ja chce auto pewne, a sportowe wersje sa po to żeby auto czasem katować..nie wyobrażam sobie tego przy wadliwym silniku który sam w sobie już jest słaby..
Oczywiście ja nikomu nie odradzam 2.0 TFSI GTI, można kupować jak ktoś ma kaprys ale trzeba liczyć się z kosztami i zę to nie są silniki które wytrzymują 500 tys km, tylko lać i jeździć.
A co do moich teorii jak to nazwałeś...rozmawiamy o wersjach sportowych to trudno żebym o 1,4 pisał..piszę o 1,8T bo go mam to raz a dwa że przeżyje 10 razy TFSI...bez napraw za grube tysiące..
w 1,8T np nie masz wtrysku bezpośredniego i osadzającego się nagaru..a olej żłopie przy wyeksploatowaniu po 18 latach i 450 tys przebiegu
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
VW Golf V GTI 2.0T, 2006 rok 28 999zł Tczew
Panowie,spasujcie
Czy warto się kłócić?
Jeśli ten Golf ma taki sam silnik jak Octawia II RS 2,0T 200KM mojego kumpla,to spokojnie można kupować. Kumpel zmienia olej tylko i śmiga na programie 250KM.
Czy warto się kłócić?
Jeśli ten Golf ma taki sam silnik jak Octawia II RS 2,0T 200KM mojego kumpla,to spokojnie można kupować. Kumpel zmienia olej tylko i śmiga na programie 250KM.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości