VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-4- ... c3c55bf7ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy zna ktoś tego golfika lub właściciela ?
Jak sprawuje się ten ten silnik w tym modelu golfika ?
pozdro
Czy zna ktoś tego golfika lub właściciela ?
Jak sprawuje się ten ten silnik w tym modelu golfika ?
pozdro
VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
Jak można nie umieć jeździć automatem? Oczywiście poprzedni właściciel w Niemczech też kobieta...dobrze, że nie 95-letni SSman.
Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Re: VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
najlepsze zdanie w opisieR90 pisze:Jak można nie umieć jeździć automatem?
VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
Silnik sprawuje sie bardzo dobrze pod warunkiem że nie żłopie oleju
Re: VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
z tego co się orientuje to chyba każdy 2.0 żłopie, ale podobno TTTMjan1966 pisze:Silnik sprawuje sie bardzo dobrze pod warunkiem że nie żłopie oleju
VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
Bardzo fajna oferta, jest felga, zawias, przyzwoite wyposażenie i duża szansa że to nie ulep, sprawdzić tylko czy w dobrym stanie i brać. Auto w tej konfiguracji ma kilka wad, po pierwsze na pewno żłopie olej, po drugie jest mulaste z tą skrzynią, po trzecie dużo pali, ale z gazem spalanie jest jak najbardziej akceptowalne. Za to ma bardzo duży plus, czyli automat. Bardzo przyjemnie się tym jeździ, brat ma taką Borę i miałem nie raz przyjemność pojeździć Ponadto jest to zwykła hydrauliczna 4 biegowa skrzynia - nie ma dramatu jak się zepsuje.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
A ja powiem tak, że jest opcja ze ta pani, pewnie ok 60lat może nie umieć jeździć automatem..cóż w latach 80..w dużych fiatach, polonezach jak ludzie robili prawka a potem jeździli autami z FSO nie było automatów, dodatkowo jazda automatem to umiejętność odpowiedniego dozowania gazem, niby można się nauczyć ale młodemu to przyjdzie łatwiej..także jest taka opcja że to prawda..no ale...
samo auto ok, sprzedawca musi mieć niezły antytalent-fotograficzny..bo te zdjęcia nie wiadomo czy przedstawiają posiadłość czy samochód
Co do samego żłopania oleju wg mnie i tak tragedii nie ma bo to nie 2.0 TFSI
Ja bym się zainteresował bo wygląda ok, szkoda że klima manual a nie climatronic no ale..
samo auto ok, sprzedawca musi mieć niezły antytalent-fotograficzny..bo te zdjęcia nie wiadomo czy przedstawiają posiadłość czy samochód
Co do samego żłopania oleju wg mnie i tak tragedii nie ma bo to nie 2.0 TFSI
Ja bym się zainteresował bo wygląda ok, szkoda że klima manual a nie climatronic no ale..
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
klimę manual można przeboleć, ja tam zawsze jestem ostrożny bo takie teksty, że sprzedaż auta po miesiącu z powodu wyjazdu albo że ktoś tam nie umie jeździć .. zawsze to budzi niepokój, że jednak z autem coś jest nie teges i wymaga dokładnego sprawdzenia. Może się okazało, że litr oleju znika na 1000 km i ktoś jednak tego nie akceptuje ...
VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
a tak z ciekawości to ile te silniki średnio żłopią oleju (ile dla nich jest normalne połknąć, żeby nie budzić niepokoju właściciela ) ???art_2008_a_ pisze:Może się okazało, że litr oleju znika na 1000 km i ktoś jednak tego nie akceptuje ...
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
VW GOLF IV 2.0, 2001 r., 10500 zł, Automat - Nowy Sącz
https://www.google.pl/search?q=2.0+bran ... anie+oleju
Poza tym jak coś zalewasz 5w50 i już jest lepiej. Ja tak zrobiłem w swoim 1.4, który żre dość dużo oleju z powodu wady fabrycznej.
Poza tym jak coś zalewasz 5w50 i już jest lepiej. Ja tak zrobiłem w swoim 1.4, który żre dość dużo oleju z powodu wady fabrycznej.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości