1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 16:34
1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną
Witam
Mam taki problem. Ostatnio musiałem wymienić wężyk paliwowy z 4 cylindra, ponieważ stary przeciekał mocno, po wymianie silnik stał się słabszy, jak przegazuję to zakopci na siwo i coś tak jakby stuka w silniku no i stracił na mocy tak jakby chodził na 3 gary.. hmm nie wiem co jest grane, dodam że olej jest juz ponad rok stary i muszę go wymienić w tym tygodniu. Co może być przyczyną ?
Mam taki problem. Ostatnio musiałem wymienić wężyk paliwowy z 4 cylindra, ponieważ stary przeciekał mocno, po wymianie silnik stał się słabszy, jak przegazuję to zakopci na siwo i coś tak jakby stuka w silniku no i stracił na mocy tak jakby chodził na 3 gary.. hmm nie wiem co jest grane, dodam że olej jest juz ponad rok stary i muszę go wymienić w tym tygodniu. Co może być przyczyną ?
1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną
Jak zakopci na siwo to nie jest dobrze bo albo :
- turbo już się kończy i bierze olej wrzucając go do kolektora ssącego,
- uszczelniacze zaworowe nadają się do wymiany,
- masz przymkniętą klapę gaszącą,
- zawór N108 w pompie wtryskowej nadaje się do czyszczenia lub wymiany.
Przy okazji sprawdź ile jeszcze tego oleju masz bo może się okazać, że już go nie ma w silniku.
- turbo już się kończy i bierze olej wrzucając go do kolektora ssącego,
- uszczelniacze zaworowe nadają się do wymiany,
- masz przymkniętą klapę gaszącą,
- zawór N108 w pompie wtryskowej nadaje się do czyszczenia lub wymiany.
Przy okazji sprawdź ile jeszcze tego oleju masz bo może się okazać, że już go nie ma w silniku.
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 16:34
1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną
W cadiku mam zwykłego diesla tego 1.9 64KM tam niema turbiny, a olej jest, tymbardziej że wczoraj wymieniałem bo i tak już musiałem, także olej jest. Hmm koledzy mówią, że pompa wtryskowa do wymiany no ale nie wiem ..
1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną
diagnoza szybka ale kosztowna - chyba, że jesteś ze Śląska to mam pompę wtryskową na podmiankę z silnika ALH więc jak najbardziej polecam - koszt samej podmianki - zerowy - pompa sprawna bo jeszcze jakieś parę kilosów na niej hulałem- dam Ci pompę - przełożysz i sprawdzisz. A propo - gdyby ktoś chciał tę pompę to mam ją na sprzedaż za 400 zł + oryginalne wtryski za 250 zł + oryginalny dolot powietrza zasysanego z 50 zł, i coś tam jeszcze - auto dopiero co po modyfikacjach więc oryginalne graty jak nówki bo ciągle na nich jeździłem.
Aha - do tego dochodzi turbo z silnika BRD (niestety do regeneracji - piło olej 1 litr na 1000 km) za 400 zł + dp do tego turbo za 400 zł do silnika AGR, ALH, AJM itd. (lub do negocjacji).
Sorry za reklamę ale myślę, że turbo BRD za 400 zł (do regeneracji) to i tak okazja).
PS. Za taką cenę kupicie turbo do silnika ALH, AHF, ASV lub AJM w niewiadomym stanie.
Aha - do tego dochodzi turbo z silnika BRD (niestety do regeneracji - piło olej 1 litr na 1000 km) za 400 zł + dp do tego turbo za 400 zł do silnika AGR, ALH, AJM itd. (lub do negocjacji).
Sorry za reklamę ale myślę, że turbo BRD za 400 zł (do regeneracji) to i tak okazja).
PS. Za taką cenę kupicie turbo do silnika ALH, AHF, ASV lub AJM w niewiadomym stanie.
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 16:34
1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną
Problem rozwiązany, okazało się ze EGR się zablokował.. odłączyłem wężyk i gitara
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 16:34
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości