Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Katalogowo kosztuje 760zł, a cena końcowa jest zależna od tego kto ma jakie rabaty. Bądź co bądź, cena bardzo przesadzona.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kącik posiadaczy MK4
checin, i jak wrażenia po wygłuszeniu? lecisz dalej z tematem? czy na bagażniku koniec?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Craash pisze:Cieknie cały tył, a z przodu w sumie też trochę poci się. Plama oleju jest po lewej stronie patrząc od tyłu samochodu. Oczywiście nic na chama nie było skręcane.
Mało prawdopodobne żeby na tym odcinku się tak po prostu lało. Może źle nabiłeś uszczelkę w siedziska, szczególnie tam gdzie sa śruby. Uszczelkę nabijasz w pokrywę, a w uszczelkę nabijasz takie kołki dystansowe żeby nie dało się za dużo dokręcić pokrywy. Klucza dynamometrycznego do tego nie trzeba. Dokręcasz ręką aż poczujesz opór. Wystarczy.
Tak chodzi o te półkola, jedno od strony tandem pompy a drugie zaraz przy kole rozrządu. Powinno się te cztery rogi gdzie półkola się stykają z głowicą posmarować klejem przy montażu uszczelki. Nawet jak się przyglądniesz uszczelce to w tym miejscu linie uszczelniające zmieniają się w takie kwadraciki. Bez kleju będzie się pocić a w gorszym przypadku lać. Ja używałem do tego dichtungsmasse z GM ( Opel). Koszt opakowania 90zł ale i tak tego używam na codzień przy składaniu silników bez stosowania uszczelek więc miałem. Możesz zamiast tego użyć np. Dirko albo czegoś podobnego. Grunt to dobrze odtłuścić przed składaniemkrazorek pisze:Craash To zabolało po kieszeni...
sebekgolf Rozumiem, że chodzi Ci o te półkola? Czym to chciałeś kleić?
Bo ja wymieniałem i cały czas mam tylną ścianę silnika zapoconą. Jeszcze jak będzie chwila to pójdzie w ruch uszczelka od kolektora dolotowego...
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Re: Kącik posiadaczy MK4
Powiem Ci ze wrazenia na duzy plus. Szum zredukowany, jedynie co to jeszcze trzeba klape machnac dwoma warstwami, co by lepiej skrzynia grala od bagaznika zaczalem zeby zapoznac sie z tematem. Teraz jak czas i $$ pozwoli, zabieram sie za podloge (konserwacja i wygluszenie) tylko musze zlokalizowac miejsce dlaczego mam mokre dywaniki kierowcy i pasazera. Dalej to dach, bo przy okazji wleci czarna podsufitka, mam nadzieje ze do tego czasu skompletuje wszystkobartas20 pisze:checin, i jak wrażenia po wygłuszeniu? lecisz dalej z tematem? czy na bagażniku koniec?
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
Kącik posiadaczy MK4
podobno spora różnica po wyciszeniu podłogi. od razu deskę zrzuć i ścianę grodziową machnijchecin pisze:Teraz jak czas i $$ pozwoli, zabieram sie za podloge (konserwacja i wygluszenie)
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Kącik posiadaczy MK4
Pewnie tak jest jak mowisz. Wyciszenie bagazniku, dalo efekty, a co dopiero wygluszenie calej podlogi tak, tak, sciana tez, tylko to trzeba miec wlasnie troche wiecej czasu
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
No jakby w tedeiku taki poziom osiągnąć jak w w mk4 1.6 bcb, to byłoby git. Tam to mam tak że jak stoję na jałowym to wogle nie słychać silnika ani nie ma wibracji że trzeba spojrzeć na licznik żeby się przekonać że jest odpalony. Weź zrób taki efekt w dizlu.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Czujnik przyspieszenia wzdłużnego. Co to za cholera, gdzie się znajduje, czemu powoduje błędy ABS i jak to naprawić?
Odczyty z bloków pomiarowych tego czujnika: na postoju oscyluje wokół 24. Zdaje się że to ponad normę. Ross tech pisał coś że powinno być od -1,5 do 1,5
Może mieliście już z tym styczność i wiecie jak to ugryźć?
Odczyty z bloków pomiarowych tego czujnika: na postoju oscyluje wokół 24. Zdaje się że to ponad normę. Ross tech pisał coś że powinno być od -1,5 do 1,5
Może mieliście już z tym styczność i wiecie jak to ugryźć?
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jaki gwint ma bat anteny ? M5 czy M6 ?
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
dany_47 pisze:Czujnik przyspieszenia wzdłużnego. Co to za cholera, gdzie się znajduje, czemu powoduje błędy ABS i jak to naprawić?
Odczyty z bloków pomiarowych tego czujnika: na postoju oscyluje wokół 24. Zdaje się że to ponad normę. Ross tech pisał coś że powinno być od -1,5 do 1,5
Może mieliście już z tym styczność i wiecie jak to ugryźć?
Pewnie masz ESP. Czujnik znajduje się pod kierownicą, więc musisz plastików trochę odkręcić. Robiłeś może coś z kierownicą i ją zrzucałeś ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Czujnik jest na kolumnie kierownicy, daleko od samego koła kierownicy...i nie ma wpływu na ABS - błędy będą w sterowniku ABS, bo to ten sam sterownik
PS na pewno czujnik przyspieszenia wzdłużnego a nie poprzecznego?
PS na pewno czujnik przyspieszenia wzdłużnego a nie poprzecznego?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Daleko nie daleko, konkretnie przy module komfortu No a z przyspieszeniem to racja, raczej o poprzeczne chodzi.Qto pisze:Czujnik jest na kolumnie kierownicy, daleko od samego koła kierownicy...i nie ma wpływu na ABS - błędy będą w sterowniku ABS, bo to ten sam sterownik
PS na pewno czujnik przyspieszenia wzdłużnego a jie poprzecznego?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Widzę, że robiłeś matami stp, a porownywales je z gms? Czy po prostu w gms płaci się za firme?checin pisze:Ja ostatnio do wygłuszenia bagażnika używałem mat butylowych + pianka kauczukowa. Filcu ponoć się nie używa, bo strasznie dużo wilgoci chłonieKondzio pisze:Qto, corrado
A tak na poważnie to głównie podłogę i tam chce dac mate i filc, a na boczki drzwiowe tylko maty. Sufit na razie odpuszczam.
mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
Ewentualnie gdzie kupowales?
mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości