

Udało się dostać wyróżnienie



Ale.. Właśnie. Na miejscu zaczęło odzywać się łożysko oporowe i przestał wysprzęglać. Wróciłem na lawecie i trzeba zrzucać skrzynie.. ehh.. te swapy..


Moderator: G0 Karcio
No mieliście racje, że trzeba będzie ściągać skrzynie, co się odwlecze to nie uciecze heheRasPL pisze:Tak jak masz w podpisie, swapy sa ok ale to nie fabryka. A lozysko po opisie wczesniej wiedzialem i pisalem co sie zesralo
Nie rozumie po co dawałeś ten kevlar. Przecież pytałeś się mnie pod filmem na youtube 9 miesięcy temu przed swapem jeszcze jak mi się to spisuje i napisałem i napisze jeszcze raz że 3 lata śmigam na skrzyni VR5 + koło zamachowe z VR6 12v, sprzęgło seryjne z VR6 12v. Auto cięższe od twojego bo golf 4 i zrobiłem już ponad 60tys km i wszystko działa (1,5 roku 2.8 215km, 1,5 roku R32 ponad 260km) Co ciekawe sprzęgło u mnie nie było założone nowe tylko używka i docisk był już kolorowy a mimo to działa cały czas jak należy.chochLa pisze:
Planuję kupić koło zamachowe + nówke sztukę tarcze sprzęgła z VR6 (tym razem normalną bez kevlaru) + nówke sztukę docisk z VR6. Jeszcze pytanie do specjalistów czy aby na pewno to wszystko z VR6 będzie hasać na skrzyni z 2.3 V5 AQN ? Czy nie jest w niej za mało miejsca na to wszystko dlatego od początku nie wysprzęglał dobrze ?
Dzięki za pomoc
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości