Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie.
Czy ktoś może mi powiedzieć jaki ma numer części ta osłona manszety przegubu wewnętrznego? Albo w jakim jest aucie?
Będę miał identyczny układ kolektora i nie chcę spalić gumy
Czy ktoś może mi powiedzieć jaki ma numer części ta osłona manszety przegubu wewnętrznego? Albo w jakim jest aucie?
Będę miał identyczny układ kolektora i nie chcę spalić gumy
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Siemanko wszystkim, jestem po swapie 1.8 turbo AGU do golfa mk3.
Z zamontowaniem silnika i całą resztą nie miałem problemów, dopiero na etapie elektryki stanęło i nie wiem jak za to się zabrać.
Pytanie, czy jest ktoś w stanie mi pomóc i opisać mi dokładnie co do czego, albo chociaż opis dokładny kostek od AGU, chodzi dokłanie o kostki;
T6 brązowa,
T10 pomarańczowa,
T10a czarna,
T10d zielona.
Z zamontowaniem silnika i całą resztą nie miałem problemów, dopiero na etapie elektryki stanęło i nie wiem jak za to się zabrać.
Pytanie, czy jest ktoś w stanie mi pomóc i opisać mi dokładnie co do czego, albo chociaż opis dokładny kostek od AGU, chodzi dokłanie o kostki;
T6 brązowa,
T10 pomarańczowa,
T10a czarna,
T10d zielona.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
[quote="AnQQuOne"]Siemanko wszystkim, jestem po swapie 1.8 turbo AGU do golfa mk3.
Z zamontowaniem silnika i całą resztą nie miałem problemów, dopiero na etapie elektryki stanęło i nie wiem jak za to się zabrać.
Pytanie, czy jest ktoś w stanie mi pomóc i opisać mi dokładnie co do czego, albo chociaż opis dokładny kostek od AGU, chodzi dokłanie o kostki;
T6 brązowa,
T10 pomarańczowa,
T10a czarna,
T10d zielona.
Tutaj masz opis tych trzech
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2323782.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To tez przydatne , jest opisana skrzynka stara i nowa
viewtopic.php?p=5458666#p5458666" onclick="window.open(this.href);return false;
Generalnie to parę kabli jest do podpięcia żeby odpalić dużo z tych kostek do wywalenia
viewtopic.php?f=72&t=570774" onclick="window.open(this.href);return false;
I tu jest troche opisu kostki t10a lecz musisz sobie miernikiem polecieć po wtyczkach i będziesz wiedział co i gdzie .
Z zamontowaniem silnika i całą resztą nie miałem problemów, dopiero na etapie elektryki stanęło i nie wiem jak za to się zabrać.
Pytanie, czy jest ktoś w stanie mi pomóc i opisać mi dokładnie co do czego, albo chociaż opis dokładny kostek od AGU, chodzi dokłanie o kostki;
T6 brązowa,
T10 pomarańczowa,
T10a czarna,
T10d zielona.
Tutaj masz opis tych trzech
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2323782.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To tez przydatne , jest opisana skrzynka stara i nowa
viewtopic.php?p=5458666#p5458666" onclick="window.open(this.href);return false;
Generalnie to parę kabli jest do podpięcia żeby odpalić dużo z tych kostek do wywalenia
viewtopic.php?f=72&t=570774" onclick="window.open(this.href);return false;
I tu jest troche opisu kostki t10a lecz musisz sobie miernikiem polecieć po wtyczkach i będziesz wiedział co i gdzie .
Mk II German Style
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tutaj masz opis tych trzech
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2323782.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To tez przydatne , jest opisana skrzynka stara i nowa
viewtopic.php?p=5458666#p5458666" onclick="window.open(this.href);return false;
Generalnie to parę kabli jest do podpięcia żeby odpalić dużo z tych kostek do wywalenia
viewtopic.php?f=72&t=570774" onclick="window.open(this.href);return false;
I tu jest troche opisu kostki t10a lecz musisz sobie miernikiem polecieć po wtyczkach i będziesz wiedział co i gdzie .[/quote]
Widziałem już te opisy, ale zastanawiam się dalej nad podłączeniem pomarańczowej
pomarańczowa 6drm
1.szaro biały - deska wskaźników
2.zielono biały - deska wskaźników
3.fioletowo biały - przekaźnik pompy paliwowej
4.brak
5.brak
6.niebiesko biały - deska wskaźników
7.zielony - klimatyzacja
8.niebiesko czerwony - klimatyzacja
9.zielono brązowy - deska wskaźników
10.brązowo czerwony - czujnik wstecznego
skąd mam wiedzieć do jest na tej desce wskaźników, klimatyzacji nie będzie, więc co z przewodami od niej?
jestem zielony jak patrzę na elektrykę, z wszystkim sobie sam poradziłem, tylko została elektryka, mój koszmar od ponad miesiąca
Ps. Dzięki za tak szybką odpowiedź
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2323782.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To tez przydatne , jest opisana skrzynka stara i nowa
viewtopic.php?p=5458666#p5458666" onclick="window.open(this.href);return false;
Generalnie to parę kabli jest do podpięcia żeby odpalić dużo z tych kostek do wywalenia
viewtopic.php?f=72&t=570774" onclick="window.open(this.href);return false;
I tu jest troche opisu kostki t10a lecz musisz sobie miernikiem polecieć po wtyczkach i będziesz wiedział co i gdzie .[/quote]
Widziałem już te opisy, ale zastanawiam się dalej nad podłączeniem pomarańczowej
pomarańczowa 6drm
1.szaro biały - deska wskaźników
2.zielono biały - deska wskaźników
3.fioletowo biały - przekaźnik pompy paliwowej
4.brak
5.brak
6.niebiesko biały - deska wskaźników
7.zielony - klimatyzacja
8.niebiesko czerwony - klimatyzacja
9.zielono brązowy - deska wskaźników
10.brązowo czerwony - czujnik wstecznego
skąd mam wiedzieć do jest na tej desce wskaźników, klimatyzacji nie będzie, więc co z przewodami od niej?
jestem zielony jak patrzę na elektrykę, z wszystkim sobie sam poradziłem, tylko została elektryka, mój koszmar od ponad miesiąca
Ps. Dzięki za tak szybką odpowiedź
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
AnQQuOne, to skoro jak sam piszesz, ze jestes zielony to moze daj to komus kto ogarnie to w 5 minut? Nie raz juz widzialem drutowanie kabli bez pojecia o tym co sie robi i nie chcialbym zebys puscil cos potem z dymem.. przemysl to
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Z lutowaniem nie mam problemów itd, mam problem z czytaniem schematów, z miernikiem w ręku, a niestety żadnego fachowca w mieście nie ma, dlatego też proszę o dokładny opis kogoś, kto to już robił robiąc samemu może załapię o co chodzi i w końcu zrozumiem, ewentualnie może ktoś mi wytłumaczy jak mam się za to zabraćkkkacper pisze:AnQQuOne, to skoro jak sam piszesz, ze jestes zielony to moze daj to komus kto ogarnie to w 5 minut? Nie raz juz widzialem drutowanie kabli bez pojecia o tym co sie robi i nie chcialbym zebys puscil cos potem z dymem.. przemysl to
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No to wybacz ale kkkacper ma rację. Do zrobienia elektryki nie trzeba opisów. Wystarczy umieć czytać schematy i obslugiwać miernik. Ale bez tego to nie wiem czy Ci ktoś opisze dokladnie co jak zrobić. Ja jestem swierzo po swapie aum i robienu elektryki z absem i wodotryskami i nie mialem z tym problemow, robilem to tylko po schematach. Potrafie to odtworzyć ale nie potrafilbym Ci tego opisać tak żebyś to sam zrobił nie umiejąc czytać schematów.AnQQuOne pisze:Z lutowaniem nie mam problemów itd, mam problem z czytaniem schematów, z miernikiem w ręku, a niestety żadnego fachowca w mieście nie ma, dlatego też proszę o dokładny opis kogoś, kto to już robił robiąc samemu może załapię o co chodzi i w końcu zrozumiem, ewentualnie może ktoś mi wytłumaczy jak mam się za to zabrać
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
darwaz pisze:No to wybacz ale kkkacper ma rację. Do zrobienia elektryki nie trzeba opisów. Wystarczy umieć czytać schematy i obslugiwać miernik. Ale bez tego to nie wiem czy Ci ktoś opisze dokladnie co jak zrobić. Ja jestem swierzo po swapie aum i robienu elektryki z absem i wodotryskami i nie mialem z tym problemow, robilem to tylko po schematach. Potrafie to odtworzyć ale nie potrafilbym Ci tego opisać tak żebyś to sam zrobił nie umiejąc czytać schematów.AnQQuOne pisze:Z lutowaniem nie mam problemów itd, mam problem z czytaniem schematów, z miernikiem w ręku, a niestety żadnego fachowca w mieście nie ma, dlatego też proszę o dokładny opis kogoś, kto to już robił robiąc samemu może załapię o co chodzi i w końcu zrozumiem, ewentualnie może ktoś mi wytłumaczy jak mam się za to zabrać
W takim razie może ktoś z was dysponuje schematami do agu i do mk3 ? najlepiej z elsy, postaram się to ogarnąć samemu
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja się opieram na schematach z autodaty zawsze. Jak czegoś brakuje to dopiero elsa. Wiem że tu nie wolno pisać takich rzeczy ale te 2 programy sobie bez problemu znajdziesz w internecie. Schematów Ci nie dam bo wszystkie wydrukowałem na papierze. Jak sobie poradzisz z utodatą to zobaczysz jaki jest problem z drukowaniem i zapisywaniem i będziesz wiedział czemu ci ich nie dam
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
darwaz pisze:Ja się opieram na schematach z autodaty zawsze. Jak czegoś brakuje to dopiero elsa. Wiem że tu nie wolno pisać takich rzeczy ale te 2 programy sobie bez problemu znajdziesz w internecie. Schematów Ci nie dam bo wszystkie wydrukowałem na papierze. Jak sobie poradzisz z utodatą to zobaczysz jaki jest problem z drukowaniem i zapisywaniem i będziesz wiedział czemu ci ich nie dam
Dzięki wielkie i za taką pomoc, wziąłem się za robotę, kartka długopis schematy z autodaty mam już podrukowane od pewnego czasu, trzymajcie kciuki (y).
https://www.facebook.com/Golf-MK3-18-TU ... 615552086/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam
Pacjent to 1.8T AUM( K03S, wtryski 430cc, Tip 3', Fmic i soft na ~ 230KM 321NM)
Problem zaczął się po wymianie wydechu na Downpipe 3' + reszta 2.5 cala na 2 tłumikach (wcześniej miałem sam Downpipe 3' a reszta seria). Auto po wymianie wydechu i pierwszym odpaleniu zaczęło strzelać z wydechu. Podmieniłem sondę lambda na sprawną i dalej to samo. Na vagu w grupie 031 koretka lambda po odpaleniu jest na 0 natomiast po chwili pokazuje -25% lub +25%. Ewidentnie auto zalewa bo czuć niespaloną benzyne i strzaly przy przegazowaniu. Sprawdziłem szczelność dolotu, podmieniłem jeszcze przepustnice, przepływomierz, czujnik temperatury cieczy, cewki i dalej to samo. Błędów na Vagu nie ma żadnych. Jedynie w grupie 031 pokazuje wartości korekty na -25% lub +25%. Może miał ktoś podobny przypadek. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje
Pacjent to 1.8T AUM( K03S, wtryski 430cc, Tip 3', Fmic i soft na ~ 230KM 321NM)
Problem zaczął się po wymianie wydechu na Downpipe 3' + reszta 2.5 cala na 2 tłumikach (wcześniej miałem sam Downpipe 3' a reszta seria). Auto po wymianie wydechu i pierwszym odpaleniu zaczęło strzelać z wydechu. Podmieniłem sondę lambda na sprawną i dalej to samo. Na vagu w grupie 031 koretka lambda po odpaleniu jest na 0 natomiast po chwili pokazuje -25% lub +25%. Ewidentnie auto zalewa bo czuć niespaloną benzyne i strzaly przy przegazowaniu. Sprawdziłem szczelność dolotu, podmieniłem jeszcze przepustnice, przepływomierz, czujnik temperatury cieczy, cewki i dalej to samo. Błędów na Vagu nie ma żadnych. Jedynie w grupie 031 pokazuje wartości korekty na -25% lub +25%. Może miał ktoś podobny przypadek. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości