1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kamkalekaka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn paź 19, 2015 16:34

1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną

Post autor: Kamkalekaka » ndz lip 31, 2016 11:03

Witam
Mam taki problem. Ostatnio musiałem wymienić wężyk paliwowy z 4 cylindra, ponieważ stary przeciekał mocno, po wymianie silnik stał się słabszy, jak przegazuję to zakopci na siwo i coś tak jakby stuka w silniku no i stracił na mocy tak jakby chodził na 3 gary.. hmm nie wiem co jest grane, dodam że olej jest juz ponad rok stary i muszę go wymienić w tym tygodniu. Co może być przyczyną ?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną

Post autor: Sztomel » śr sie 03, 2016 00:22

Jak zakopci na siwo to nie jest dobrze bo albo :
- turbo już się kończy i bierze olej wrzucając go do kolektora ssącego,
- uszczelniacze zaworowe nadają się do wymiany,
- masz przymkniętą klapę gaszącą,
- zawór N108 w pompie wtryskowej nadaje się do czyszczenia lub wymiany.
Przy okazji sprawdź ile jeszcze tego oleju masz bo może się okazać, że już go nie ma w silniku.


Obrazek

Kamkalekaka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn paź 19, 2015 16:34

1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną

Post autor: Kamkalekaka » śr sie 03, 2016 16:08

W cadiku mam zwykłego diesla tego 1.9 64KM tam niema turbiny, a olej jest, tymbardziej że wczoraj wymieniałem bo i tak już musiałem, także olej jest. Hmm koledzy mówią, że pompa wtryskowa do wymiany no ale nie wiem ..



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną

Post autor: Sztomel » pt sie 05, 2016 02:12

diagnoza szybka ale kosztowna - chyba, że jesteś ze Śląska to mam pompę wtryskową na podmiankę z silnika ALH więc jak najbardziej polecam - koszt samej podmianki - zerowy - pompa sprawna bo jeszcze jakieś parę kilosów na niej hulałem- dam Ci pompę - przełożysz i sprawdzisz. A propo - gdyby ktoś chciał tę pompę to mam ją na sprzedaż za 400 zł + oryginalne wtryski za 250 zł + oryginalny dolot powietrza zasysanego z 50 zł, i coś tam jeszcze - auto dopiero co po modyfikacjach więc oryginalne graty jak nówki bo ciągle na nich jeździłem.
Aha - do tego dochodzi turbo z silnika BRD (niestety do regeneracji - piło olej 1 litr na 1000 km) za 400 zł + dp do tego turbo za 400 zł do silnika AGR, ALH, AJM itd. (lub do negocjacji).
Sorry za reklamę ale myślę, że turbo BRD za 400 zł (do regeneracji) to i tak okazja).
PS. Za taką cenę kupicie turbo do silnika ALH, AHF, ASV lub AJM w niewiadomym stanie.


Obrazek

Kamkalekaka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn paź 19, 2015 16:34

1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną

Post autor: Kamkalekaka » sob sie 13, 2016 21:02

Problem rozwiązany, okazało się ze EGR się zablokował.. odłączyłem wężyk i gitara :)



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną

Post autor: karol8114 » sob sie 13, 2016 21:23

Wężyk podłącz a EGR zaślep. Pozdro.



Kamkalekaka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn paź 19, 2015 16:34

1.9 D 1997 - Kopci, słabszy jest, śmierdzi spalenizną

Post autor: Kamkalekaka » śr sie 17, 2016 22:31

Zrobione :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości