Gaśnie po odpaleniu później niskie obroty A3 1.8t agu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gaśnie po odpaleniu później niskie obroty A3 1.8t agu
Witam mam a3 1.8t agu 98r instalacja stag 200go fast wtryski valtek. Mam problem taki ze auto po uruchomieniu zimnego silnika zawsze mi gaśnie dwa razy, a jak już się uruchomi to zawsze ma bardzo niskie obroty przez chwilę po czym wskakują, ale są nie podwyższone tak jakby było brak "ssania". Próbowałem uruchamianie z odpiętym czujnikiem temp. 4 pinowym i problemu nie bylo nawet go podmieniałem i dalej to samo. Tak samo z odpiętym przepływomierzem też gaśnie. Nie wiem w czym szukać przyczyny, ktoś coś, każda sugestia mile widziana
- brzoza1234
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt cze 17, 2016 12:28
Gaśnie po odpaleniu później niskie obroty A3 1.8t agu
gaśnie Ci na wolnych po uruchomieniu jeszcze na benzynie czy po przejściu na gaz?? ile Km zrobiłeś na instalacji?? jaki reduktor??
LPG Lover
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw cze 09, 2016 23:25
Gaśnie po odpaleniu później niskie obroty A3 1.8t agu
reduktor ac r01 czarny chyba taki do 150koni gasł od razu po pierwszym zapaleniu a za drugim juz chodzil ale nie zbyt rowno i jakby bez ssania. zrobiłem na instalacji 10tys km jadę w środę na przegląd Ogolnie to problem rozwiązany problemem są rozkalibrowane valteki które dzięki swojej ułomnej pracy rozwalają mapy paliwowe benzyny... drugą poważną bolączką mojego auta były cewki, auto na zimnym zachowywało się jak kangur tak poszarpywało i gubienie zapłonów przy np.rozpędzaniu . Wtryski wyregulowane tzn. skalibrowane, cewki wymienione na wersje od TFSI plus usuniecie ICM i zresetowane Ecu efekt ? autko odżyło nie gaśnie po uruchomieniu ma ssanie na zimnym 1200 obr/min nie szarpie dzięki wymianie cewek no i najważniejsze ciągnie jak szalone pozdrawiam
Gaśnie po odpaleniu później niskie obroty A3 1.8t agu
W silniku 1.8T masz założone najgorsze dziadostwo na rynku, gorszych wtrysków już nie ma. Takie Valteki nowe kosztują 100 zł.
Jak lubisz to auto i nie chcesz szybko silnika złomować to koniecznie zamontuj pojedyncze wtryskiwacze Barracuda koszt razem z trójnikami ok 80 zł szt.
Dostałeś najtańszy sterownik, i dziadowskie wtryski, reduktor jeszcze ujedzie, mniemam że za instalacje zapłaciłeś nie więcej jak 1500 zł, bo za 2 tys z hakiem miałbyś zamontowaną naprawdę dobrą instalkę, wiem co mówię, bo sam mam 1.8T.
A objaw jaki opisujesz to ewidentnie wina Valteków bo puszczają gaz do kolektora
Jak lubisz to auto i nie chcesz szybko silnika złomować to koniecznie zamontuj pojedyncze wtryskiwacze Barracuda koszt razem z trójnikami ok 80 zł szt.
Dostałeś najtańszy sterownik, i dziadowskie wtryski, reduktor jeszcze ujedzie, mniemam że za instalacje zapłaciłeś nie więcej jak 1500 zł, bo za 2 tys z hakiem miałbyś zamontowaną naprawdę dobrą instalkę, wiem co mówię, bo sam mam 1.8T.
A objaw jaki opisujesz to ewidentnie wina Valteków bo puszczają gaz do kolektora
Re: Gaśnie po odpaleniu później niskie obroty A3 1.8t agu
No domyślam się, niestety przeplacilem później sobie troszkę w brodę plulem... Taa 2500 dałem, xD Mam jakieś wtryskiwacze na miejsce tych valtekow, konkretnie model eg2000 europegas 1.9 Ohm , nada się do jazdy czy też buble? Autko szanuje oczywiście i zostaje u mnie jak najdłużej !
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Gaśnie po odpaleniu później niskie obroty A3 1.8t agu
Hany eg 2000 są o lata świetlne przed valtekami
Re: Gaśnie po odpaleniu później niskie obroty A3 1.8t agu
Domyślam się dlatego zrobię to zgodnie z wymaganiami dla tego silnika Zmienię jeszcze na jakiś lepszy filtr, prawdopodobnie odstojnikowy Alex
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości