Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » wt lip 26, 2016 22:37

Poszło PW.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr lip 27, 2016 08:51

Jakiś czas temu pisałem że vag eeprom programmer mi nie ryra a na pewno ryrał...wychodzi na to że musiałem nim działać na COM...była to wersja 1.18 a wczoraj spróbowałem 1.19 i normalnie ogarnąłem po usb rkm na dwóch licznikach :bigok:



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » śr lip 27, 2016 11:07

A ja mam kuźwa problem z liczydłem. To 3B0 920 949 ze wsadem 1J0 920 846 gx. Wszystko było okej póki nie kupiłem tarcz ze 100 w pionie. Zmiemiłem komórki w epromie w/g własnej :los2: porady i wskazówka nieregularnie przeskakuje w jak przyspieszam mimo że wgrałem wcześniejszą wersję spowrotem i wpisywałem też różne wersje tych komórek prędkości nawet z 3B0. Co jest?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr lip 27, 2016 11:23

Skrzak, a przy zmianie tarcz nie wcisnąłeś za mocno wskazówki?

W sprawie PW przypomnij się wieczorem...i daj mejla



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » śr lip 27, 2016 12:32

W sumie możliwe że za mocno, dzięki za wskazówkę :hmm:

A z innej beczki, czekam na info co z moim siknikiem po awarii rozrządu i tak teoretycznie rozkminiam i planuję wzcieczkę do Anglii
Co dokładnie trzeba wymienić przy swapie:
1. AXR -> ARL (5-biegów -> 6-biegów)
2. AXR -> V6 (dizel- benzyna)?

Mam jednomas 1z i sprzęgło z VR6 to to by np podeszło do V6 2.8 lub 3.2?



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » śr lip 27, 2016 12:50

Jak gadałem z gościem co handluje częściami z anglików to mi powiedział, że ARLami jest słabo. ASZ jest dostępny...



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » śr lip 27, 2016 22:14

Skrzak pisze:A ja mam kuźwa problem z liczydłem. To 3B0 920 949 ze wsadem 1J0 920 846 gx. Wszystko było okej póki nie kupiłem tarcz ze 100 w pionie. Zmiemiłem komórki w epromie w/g własnej :los2: porady i wskazówka nieregularnie przeskakuje w jak przyspieszam mimo że wgrałem wcześniejszą wersję spowrotem i wpisywałem też różne wersje tych komórek prędkości nawet z 3B0. Co jest?

Mam podobny problem. Tylko, że u mnie wszystko wygląda tak, że po swapie silnika, z 1.6 na 1.8t.
W między czasie kupiłem licznik SE 1/2fis immo3. Myślałem, że to może wina czujnika prędkości,
bo jest wsadzony zamiennik (HansPries), bo ori był walnięty. Z licznikiem nic nie robiłem i raczej
tam gdzie swap był robiony też nic nie robili. Żadnych zmian wsadów etc. Ale temat cały czas.
Do ok 60-70 km/h jest ok, zależy jak jadę i na jakim biegu, ale przeważnie jak wrzucę 3 i przyśpieszam,
nie ważne, czy mocno, czy powoli to zaczyna skakać wskazówka od prędkości. Takie przycinanie po prostu.
Przeczytałem odpowiedź Qto i tak pomyślałem, co w moim temacie mi doradzicie :p
PS. immo w ogóle jest usunięte, jeżeli jest to ważne. Silnik z roku 2001, szyna can jest etc.


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » czw lip 28, 2016 08:12

Zrób pod Vag'iem output test zegarów. Będziesz wiedział czy któryś z czujników czy problem jest w samych zegarach.
Na teście obrotomierz i prędkościomierz się zamkną i wrócą do 0.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » czw lip 28, 2016 08:26

A właśnie zapomniałem że robiłem output test vagiem i wskazówki normalnie płynnie chodziły.

A ile trzeba liczyć za anglika z ASZ? I co się bardziej opłaca laweta czy jechać takim do Polski? Jak uszkodzony no to wiadomo.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw lip 28, 2016 08:35

Skrzak, jeśli na kołach...to jak z ubezpieczeniem?

Golfow z ARL za wiele w uk nie ma...łatwiej o Bore. ASZ jest sporo... za ładny egzemplarz z AUQ pod maską trzeba 3000f położyć
Orientowalem się trochę ostatnio w temacie bo też czegoś tam szukam



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » czw lip 28, 2016 10:37

To już na miejscu tu dostane kompletny ASZ za 2-3tys a jak mam już turbo arl to i za 2tys tylko pewnie i tak do remontu.
Wsumie to myślałem żeby jakieś inne graty poswapować jakby się co trafiło. Bore może to bym front przełożył, pas przedni bo zyebałem jak fmic robiłem, jedne drzwi bo mam wgniote. Itd itp. Kratki byłyby odrazu, może fotele jakieś. A no i pompki al oczywiście to mam wtedy 190hp na start bez kombinowania. Jakby taki anglik z 4-5tys by się trafił to by się opłacało.



Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » czw lip 28, 2016 11:06

Skrzak pisze:Kratki byłyby odrazu
kratkę tylko środkową byś podpasował bez kombinacji, ewentualnie prawą ale z małą rzeźbą i regulacja byłaby przy szybie


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw lip 28, 2016 12:35

Skrzak pisze:A właśnie zapomniałem że robiłem output test vagiem i wskazówki normalnie płynnie chodziły.

A ile trzeba liczyć za anglika z ASZ? I co się bardziej opłaca laweta czy jechać takim do Polski? Jak uszkodzony no to wiadomo.
Nie opłaci się jechać do UK po jedno auto, a tym bardziej wracać na kołach. Jak bawić się w coś takiego to trzeba targać całą lohrę od razu 8 aut, inaczej nie ma sensu bo na transport nie wyrobisz żeby wyjść na "0"


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw lip 28, 2016 14:13

Tydzień temu widziałem Bore z arl w skórach i na ksenonie za 1500f - na mniejsze kwoty raczej nie na co liczyć...co innego auta bite...auta z copart.
Takiej bory będę szukal za jakiś czas i do kraju na kołach...jeśli chodzi o opłacalność...to słabo to wychodzi. Suchego mk4 można kupić za 400f...ale za coś dobrego liczą sobie sporo.
Skrzak, pamiętaj że przy zmianie na asz/arl potrzebujesz więcej gratow niż tylko silnik. Pytałeś o sprzęgło- nie pasuje...skrzynie 6G mają większe sprzęgło.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości