Zmiana lamp na xenon,a regulacja wysokości
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana lamp na xenon,a regulacja wysokości
Witam
Zastanawiam się nad zmianą oryginalnych lamp H4 na oryginalne xenon + h7.
Posiadam spryskiwacze reflektorów oraz elektryczną regulację wysokości świateł.
Moje pytanie brzmi czy jeżeli założę oryginalne lampy xenon to czy regulacja będzie normalnie działać?
Planuje na początek założyć tylko imitację samopoziomowania, ale jak tylko pojawią się fundusze to zrobi się wszystko jak ma być.
Zastanawiam się nad zmianą oryginalnych lamp H4 na oryginalne xenon + h7.
Posiadam spryskiwacze reflektorów oraz elektryczną regulację wysokości świateł.
Moje pytanie brzmi czy jeżeli założę oryginalne lampy xenon to czy regulacja będzie normalnie działać?
Planuje na początek założyć tylko imitację samopoziomowania, ale jak tylko pojawią się fundusze to zrobi się wszystko jak ma być.
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Zmiana lamp na xenon,a regulacja wysokości
No to właśnie tak ma być - tylko samopoziomowanie.
Jest w faq o tym dużo. Albo robisz samopoziomowanie albo przerabiasz wiązki ze środka ksenonu na regulację z kabiny ale to drugie jest nielegalne.
Jest w faq o tym dużo. Albo robisz samopoziomowanie albo przerabiasz wiązki ze środka ksenonu na regulację z kabiny ale to drugie jest nielegalne.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Zmiana lamp na xenon,a regulacja wysokości
Wiem, że nie jest do końca legalne. Jenak na razie brak funduszy
Stawiam na ori xenon żeby wszystko trzymało się kupy, żeby innych też nie oślepiać.
Stawiam na ori xenon żeby wszystko trzymało się kupy, żeby innych też nie oślepiać.
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Zmiana lamp na xenon,a regulacja wysokości
Najlepiej przejściówki zrobić żeby ori wiązek nie pruć. Przy regulacji z kabiny i tak control silniczka musisz odciąć (żeby nie szedł do przetwornicy)i przelutować do wtyczki lampy do pinu od regulacji z kabiny ale najlepiej tak żeby to było odwracalne. Ja mam tak zrobione a samoregulacja leży i czeka aż ją zamontuję.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Zmiana lamp na xenon,a regulacja wysokości
Skrzak, kompletowałeś wszystko do samopoziomowania czy udało Ci się złapać komplet?:)
oraz pytanie czy samopoziomowanie z Golfa 4 podejdzie p&p do Bory?:)
oraz pytanie czy samopoziomowanie z Golfa 4 podejdzie p&p do Bory?:)
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Zmiana lamp na xenon,a regulacja wysokości
Kupiłem osobno przedni i osobno tylny czujnik z uchwytami. Jednego dynksa brakowało przy jednym uchwycie to a aso dokupiłem za grosze. W Borze i golfie wszystko jest tak samo, oprócz oczywiwcie kształtu lamp i tego że w borze jest więcej roboty żeby na bazie instalacji H4 to zrobić bo golf ma H7 i jest łatwiej bo masz odrazu osobno mijania i osobno drogowe. Ale to poza tematem bo mówimy o samopoziomowaniu.
Najgorzej jest z podłączeniem samopoziomowania bo przekopałem cały net i nie znalazłem schematu co z czym bo wszyscy kupują gotowe wiązki na Kufatec za 200pln. Ja uważam że to za drogo bo peszle mam, przewody mam, lutownicę,wszystkie wtyczki itd itp - tylko kwestia złożenia tego, ale nie wiem co podłączyć gdzie (czteropinowe gniazdo w lewej lampie, co do licznika wpiąć itd.)
A i zwróć uwagę, że mocowanie tylnego czujnika jest inne dla 4-motion i inne dla napędu na przód.
Najgorzej jest z podłączeniem samopoziomowania bo przekopałem cały net i nie znalazłem schematu co z czym bo wszyscy kupują gotowe wiązki na Kufatec za 200pln. Ja uważam że to za drogo bo peszle mam, przewody mam, lutownicę,wszystkie wtyczki itd itp - tylko kwestia złożenia tego, ale nie wiem co podłączyć gdzie (czteropinowe gniazdo w lewej lampie, co do licznika wpiąć itd.)
A i zwróć uwagę, że mocowanie tylnego czujnika jest inne dla 4-motion i inne dla napędu na przód.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Zmiana lamp na xenon,a regulacja wysokości
Widzę, że jest trochę zachodu przy tym żeby wszystko działało jak należy. Trzeba będzie wszystko powoli kompletować i szukać kogoś kto ogarniał temat i będzie w stanie pomóc
Na ta chwilę zacznę się rozglądać za lampami w dobrym stanie najważniejsze żeby były ori chyba, że robić bi-xenon. Widziałem jakiś kolega ogarniał nawet "homologację" na kloszu przy bi-xenonie.
Może jest ktoś kto zmieniał h4 na xenon w Borze i jest w stanie pomóc przynajmniej przy samopoziomowaniu
Na ta chwilę zacznę się rozglądać za lampami w dobrym stanie najważniejsze żeby były ori chyba, że robić bi-xenon. Widziałem jakiś kolega ogarniał nawet "homologację" na kloszu przy bi-xenonie.
Może jest ktoś kto zmieniał h4 na xenon w Borze i jest w stanie pomóc przynajmniej przy samopoziomowaniu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości