Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz lip 10, 2016 23:00

Ja mam luz lekki na maglu i auta nie ściąga.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pn lip 11, 2016 00:55

A ja wymieniałem amory z przodu i mam wrażenie, że ich dobrze nie dokręciłem. Miałem problem porządnie przytrzymać tłoczysko. Coś mi tak klepie na nierównościach (nie wali tak porządnie). Możliwe to?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lip 11, 2016 10:50

sebekgolf, Ja ten luz na maglu mam już jakiś czas...a takie szopki dopiero od miesiąca :crazy: ...także nie sądzę aby to była przyczyna...wymienię dla świętego spokoju...drążki i końcówki też zmienię i musi być ok.

lwlw, jak nie masz czym porządnie chwycić...to najlepiej pneumatem dokręcić.



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » pn lip 11, 2016 11:22

Qto, Mnie tutaj niesprawnym, przycinającym się amortyzatorem pachnie... Nie patrz na to, że nowy itp.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lip 11, 2016 12:18

krazorek, wypluj te słowa :jezor:
A tak serio...jak to miałoby działać?



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » wt lip 12, 2016 09:35

Ile aut z przycinającym/krzywym amortyzatorem tyle historii. Z reguły objawia się to ściąganiem i problemami z ustawieniem zbieżności. Słyszałem nawet historyjkę jak auto przejechało przez próg i koło zostało w górze :los2:
A jak rozmawiałem z człowiekiem, który mi ustawiał zbieżność to mówił, że MKIV i pochodne mają tendencje do krzywienia amorów. Lekko w rów auto pójdzie i już po nim.



House
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pt sie 14, 2015 00:34
Lokalizacja: Irlandia

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: House » wt lip 12, 2016 17:36

Witam, mógłby ktoś zmierzyć jak długa jest komora silnika? Chodzi o odległość od grodzi do pasa przedniego.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » wt lip 12, 2016 18:19

A przekładnia kierownicza może skrzypieć?

House, zmierze jak będę przy aucie.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt lip 12, 2016 18:32

House pisze:Witam, mógłby ktoś zmierzyć jak długa jest komora silnika? Chodzi o odległość od grodzi do pasa przedniego.
V10 po przespawaniu grodzi wchodzi jeśli o to Ci chodzi :bajer:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

House
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pt sie 14, 2015 00:34
Lokalizacja: Irlandia

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: House » wt lip 12, 2016 20:32

sebekgolf pisze:
House pisze:Witam, mógłby ktoś zmierzyć jak długa jest komora silnika? Chodzi o odległość od grodzi do pasa przedniego.
V10 po przespawaniu grodzi wchodzi jeśli o to Ci chodzi :bajer:
Chodzi o to co wejdzie bez ruszania grodzi żeby samochód wyglądał na seryjny dla tutejszych "mechaników"



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » wt lip 12, 2016 23:37

Kurcze, zależy jak mierzyć... Najmniejszy wymiar to jest ok. 60 cm, ale nie od grodzi tam głębiej tylko... hm nie wiem jak to napisać... Gródź jest jakby dalej, tam niżej jest więcej miejsca, ale silnik raczej nie będzie taki niski. Wyżej i bardziej wystaje obudowa filtra kabinowego po prawej i puszki z kablami wchodzącymi do kabiny po lewej. I odtąd jest 60 cm, to jest wymiar do lewego wentylatora chłodnicy, który ma większy silnik i zajmuje jakieś 15 cm. Tak więc chudym wentylatorem można trochę ugrać. A gdyby silnik był niski i wlazł jakby pod podszybie to tam jest jeszcze z 10 cm, ale wątpię czy silnik może być tak nisko.
No nie wiem czy coś z tego zrozumiesz, może na zdjęciach łatwiej by było.



House
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pt sie 14, 2015 00:34
Lokalizacja: Irlandia

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: House » śr lip 13, 2016 00:50

@lwlw Dzięki, w miarę rozumiem, nie robiłem dużo w mk4 więc jeszcze niewiele wiem, myślałem żeby kupić 1.4 i wstawić silnik od BMW i zrobić napęd na tył, mieszkam w Irlandii i tutaj ubezpieczalnie są *#cenzura#*, nie mogę ubezpieczyć bmw 1.6l (105 koni) bo jest "za szybkie" ale mogę mieć np. golfa vr6... lub zmodyfikowanego golfa z silnikiem z BMW... silnik w najdłuższym miejscu ma 73cm i to rzędowa 6 więc po bokach jeszcze trochę miejsca się znajdzie. Nie wiem jeszcze co zrobię.



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » śr lip 13, 2016 08:24

A co chcesz ugrać aż takim swapem? Nie lepiej duże turbo, wtryski i program? Nawet całkiem po serii jedziesz czyli i do vp i pd dajesz najmocniejsze turbo, końcówki pompowtrysków a w vp pompę jeszcze i robisz 200km. Jak dasz big turbo to po 300km tu na forum nawet ktoś robił (oczywiście plus parę innych modów).
Nie wiem jak ubezpieczenie w IRL rozróznia dizle, tzn np 1.9 agr (90km) a 1.9 arl (150km) - że jedno i drugie ta sama pojemość. Najlepiej brać arl i na seryjnych gratach pod 200km spokojnie programem zrobisz, no chyba że benzynę chcesz to v6 szukaj 2.8 - 200km lub 3.2(R32) 240km i pewnie z potencjałem na więcej. Także pchanie większych V do golfa chyba mija się z celem chyba że interesują cię moce 350+
Ostatnio zmieniony śr lip 13, 2016 16:49 przez Skrzak, łącznie zmieniany 1 raz.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » śr lip 13, 2016 13:14

House, ja też obecnie wolałbym benzyniaka, ale faktem jest, że diesla łatwiej zmodzić, a jak nie polecisz jakoś grubo to koszty też przyzwoite i nawet nie tak łatwo będzie zauważyć, że moc podniesiona.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości