Dylemat - duze hamulce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dylemat - duze hamulce
Tyle ze kolega nie napisal nawet do czego to chce i jaka piasta. Powodzenia z tarcza r32 przy 4x100.
To moj tyl syncro. Przednie tarcze z r32 312x25 i zacisk phaeton w12
To moj tyl syncro. Przednie tarcze z r32 312x25 i zacisk phaeton w12
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dylemat - duze hamulce
Czytałem że zwykłe 312 podejdą na 16" ale pytanie co pod tą felgę można upchnąć z większym zaciskiem dwu lub czterotłoczkowym....
Heble do VW 4. Zwrotnice jak w MK3 VR6, tylna belka MK4, 5x100.
Heble do VW 4. Zwrotnice jak w MK3 VR6, tylna belka MK4, 5x100.
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Dylemat - duze hamulce
pod 16" zapomnij. Nawet 312 na dwutłoczku nie wejdzie pod 16".skalim1 pisze:le pytanie co pod tą felgę można upchnąć z większym zaciskiem dwu lub czterotłoczkowym....
a jeśli chodzi o tył, to albo 280 + zacisk audi, albo 312 + zacisk T5
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Dylemat - duze hamulce
miedzy 312 i 2 tloczki a 312 i 4 tłoczki jest róznica. 2 tłok jest typu piesc, 4 tłok zawsze jest sczuplejszy. Skoro mi z 345 4tlok wchodzi 17 i jest jeszcze po 7mm zapasu na strone to nie wieze ze na 312 i 4 tlok nie wejdzie 16.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dylemat - duze hamulce
RasPL, no nie wchodzi zalezy od konstrukcji felgi.. ale zeby upchac 4tlok z Alfy/BMW w BBS RS772 ktory ma dosc fajny ksztalt bebna pod takie rzeczy i tak Bartek musial rezac troche zacisk
Dylemat - duze hamulce
No to moje 17 z seata cupry moze sa wyjatkowo wyjatkowe ze jeszcze luz maja. Ogolnie to przy kombinacjach z jak najwiekszym hamulcem polecam sprawdzic calosc w docelowym kole.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Dylemat - duze hamulce
Kuźwa Panowie, powraca temat hebli u mnie. Skończyły mi się pomysły na naprawę moich i chyba wymienię cały układ pompa, servo, zaciski, tarcze, klocki, przewody metalowe bo gumowe już mam nowe.
Hamowanie awaryjne ze 190 kmh o hamulców prawie brak o mały włos od Najgorszego scenariusza.
Co czynić Panowie? Jakieś sugestie?
Hamowanie awaryjne ze 190 kmh o hamulców prawie brak o mały włos od Najgorszego scenariusza.
Co czynić Panowie? Jakieś sugestie?
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Dylemat - duze hamulce
dany_47, poskladac to na porzadnych skladowych i nawet seria nie bedzie az takim kiblem.. nie do konca rozumiem Twoja panike, no chyba, ze jezdzisz na klockach za 60 zl albo rzeczywiscie cos jest rozjeb****
Dylemat - duze hamulce
Seryjny hamulec sprawny raz z tych 200 zatrzyma auto. Drugi raz juz moze przy koncu hamowania zabraknac. Najlepiej to kup big brake p&p do twojego auta i felg. Lub opcja 2 wez napraw ten kibel co masz w hamulcach i dobrze to odpowietrz. Oczywiscie nie na plynie za 10pln, klockach za 30 i tarczach po 60.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Dylemat - duze hamulce
No właśnie jestem osobą która nie żałuję na aspekty bezpieczeństwa czy innych modyfikacji w aucie. Tarcze ATE, klocki przód ATE, tył klocki TEXTAR, przewody gumowe TRW. Po taniosci tylko regenerowalem tarcze bo były prawie nowe jeśli chodziło o grubość. No i mechanik stwierdził że ogarnie.
No i kicha z heblami mam czym się Rozpędzić a nie mam Czym się zatrzymać...
No i kicha z heblami mam czym się Rozpędzić a nie mam Czym się zatrzymać...
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Dylemat - duze hamulce
To jeszcze zaciski wyregeneruj, pompe zrob i odpowietrz to dobrze i musi dzialac.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dylemat - duze hamulce
Mam u siebie tylko zacisk z przodu zmieniony na 4 tloki (co niekoniecznie jest plusem) i hamulec mieknie ale po kiiiiilku porzadniejszych hamowaniach.. mk IV 2.8 4motion to ciezki kloc ale i tak szukalbym przyczyny problemu, bo to dziwne co mowisz..
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Dylemat - duze hamulce
O tym że to dziwne to wiem ja sam, nie wspomnę o Bezpieczeństwie.
Biorę się w przyszłym miesiącu za te heble. Założę nową pompę (może znajdę pasującą używke z nowego auta z małym przebiegiem). Zaleje układ wyścigowym płynem a'la rbf600/660. Przy odpowietrzaniu będę patrzył mechanikom na ręce żeby nie *#cenzura#* nic. A jak z kasą wyrobię to może big brake? Jak już nowa pompa będzie to zestaw z R32 byłby spoko chyba.
EDIT:
332 czy 345 ogarniać heble? jak będzie "prościej"? W sensie np z R32 swap gdzie rozstawy pasują. moze zaciski bedzie łatwiej dobrać?
Oczekuje znacznej poprawy ale mam też w głowie żeby na to jakaś stal na zimę wchodziła.
Na lato mam 19".
Biorę się w przyszłym miesiącu za te heble. Założę nową pompę (może znajdę pasującą używke z nowego auta z małym przebiegiem). Zaleje układ wyścigowym płynem a'la rbf600/660. Przy odpowietrzaniu będę patrzył mechanikom na ręce żeby nie *#cenzura#* nic. A jak z kasą wyrobię to może big brake? Jak już nowa pompa będzie to zestaw z R32 byłby spoko chyba.
EDIT:
332 czy 345 ogarniać heble? jak będzie "prościej"? W sensie np z R32 swap gdzie rozstawy pasują. moze zaciski bedzie łatwiej dobrać?
Oczekuje znacznej poprawy ale mam też w głowie żeby na to jakaś stal na zimę wchodziła.
Na lato mam 19".
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości