AGR zmiana turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AGR zmiana turbiny
sorki ze tutaj pisze ale nie wiem gdzie to podczepić
posiadam agr serie w padlo mi wrece turbo z galaxy auy 115km zmienna geometria wraz z wydechowym mam tez ssacy z niego posiadam tez 3 czujniki z kawalkami kabli od podcisnien oraz czarna kule, brakuje mi zaworka zwrotnego posiadam tez ic z tego galaxy jest fajne bo wchodzi w zderzak. chce kupic komputer z asv . moje pytanie brzmi tak czy jak wsadze turbo + ten komputer bede musial zrobic mape odrazu? czy moge nie wsadzac ssacego i ic? i zostac na seri i czy przy komputerze z asv wirusa wgraja mi przez kabel czy bedzie trzeba lutowac?
posiadam agr serie w padlo mi wrece turbo z galaxy auy 115km zmienna geometria wraz z wydechowym mam tez ssacy z niego posiadam tez 3 czujniki z kawalkami kabli od podcisnien oraz czarna kule, brakuje mi zaworka zwrotnego posiadam tez ic z tego galaxy jest fajne bo wchodzi w zderzak. chce kupic komputer z asv . moje pytanie brzmi tak czy jak wsadze turbo + ten komputer bede musial zrobic mape odrazu? czy moge nie wsadzac ssacego i ic? i zostac na seri i czy przy komputerze z asv wirusa wgraja mi przez kabel czy bedzie trzeba lutowac?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: AGR zmiana turbiny
Zaczynasz od niewłaściwej strony. Trochę pracy bez sensu. Turbo to ja już wkładać to chociaż AWX. Wyjście na cooler jest inne i tak będziesz musiał przerabiać. Tak do 130km to nic nie da montaż coolera ani większego kolektora ssącego. Komputera nie musisz zmieniać wystarczy zmodyfikować wsad i VNT będzie działać. Nie wiem czy będziesz musiał lutować bo nie podałeś jakie auto, który rok a najlepiej to jak byś podał numer komputera. Pierwsze co to musisz zmienić wtryski bo na tych seryjnych to max 120-125km po programie będzie.
AGR zmiana turbiny
wiedzialem ze zaraz sie zacznie ze turbo za male ze od awx ja nie chcę kupywac nic innego mam to co mam i zapytalem o te konkrety wiem ze wtryski sa slabe w agr ale nie mam kwitu na wtryski jak beda pieniadze beda wtryski
AGR zmiana turbiny
montaż t3 http://www.golf3.pl/topics28/montaz-tur ... t67877.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob lip 02, 2016 15:13
AGR zmiana turbiny
WItam
Wybaczcie Panowie, ze odgrzewam tak (dośc) stary temat . Mam pytanie, jak wyszla ta zmiana turbo na Garretta T3?
Mam octavie 1.9 AGR i wielki sentyment do tego samochodu, więc zamierzam ją deko porobić bez większych przeróbek co oczywisice jest nie możliwe . Do rzeczy.. chciałbym wrzucic tak jak kolega wyżej pisał wrzucić wtryski 216 , jakies turbo ( z racji tego ze obecne podchodzi juz pod regeneracje) , i zgrac to wszystko ładnie programem. I teraz wlasnie pytanie jak jest z tą dmuchawą T3? Opłaca się wrzucać zamiast seryjnej turbiny ? Czytalem wlasnie caly artykul kilka razy , o tym jej poźnym wstawaniu, itd itd. Ale nurtuje mnie jak to wyglada w realu, i czy operacja jest opłacalna Może jest jeszcze jakies wieksze Turbo WG które by podeszlo?
Dużo jest roboty? Czy lepiej może juz przerabiać na VNT i wrzucać turbawe od jakiegos AWX-a ?
Wybaczcie Panowie, ze odgrzewam tak (dośc) stary temat . Mam pytanie, jak wyszla ta zmiana turbo na Garretta T3?
Mam octavie 1.9 AGR i wielki sentyment do tego samochodu, więc zamierzam ją deko porobić bez większych przeróbek co oczywisice jest nie możliwe . Do rzeczy.. chciałbym wrzucic tak jak kolega wyżej pisał wrzucić wtryski 216 , jakies turbo ( z racji tego ze obecne podchodzi juz pod regeneracje) , i zgrac to wszystko ładnie programem. I teraz wlasnie pytanie jak jest z tą dmuchawą T3? Opłaca się wrzucać zamiast seryjnej turbiny ? Czytalem wlasnie caly artykul kilka razy , o tym jej poźnym wstawaniu, itd itd. Ale nurtuje mnie jak to wyglada w realu, i czy operacja jest opłacalna Może jest jeszcze jakies wieksze Turbo WG które by podeszlo?
Dużo jest roboty? Czy lepiej może juz przerabiać na VNT i wrzucać turbawe od jakiegos AWX-a ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
AGR zmiana turbiny
T3 to muł nie masz totalnie dołu. Jak dużo nie chcesz zmieniać wsadzaj GT1549s starczy Ci do 170KM słabsza wersja mocniejsza 190KM
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob lip 02, 2016 15:13
AGR zmiana turbiny
Wkońcu dostalem jakies konkretne info
A z czego pochodzi te turbo ( tzn w czym było montowane) ? Dużo czekałoby mnie przerobek? Orientujesz się? Jest duzo bardziej wydajniejsza od T3?
A z czego pochodzi te turbo ( tzn w czym było montowane) ? Dużo czekałoby mnie przerobek? Orientujesz się? Jest duzo bardziej wydajniejsza od T3?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
AGR zmiana turbiny
Jest wydajniejsza od T3 Możliwe że ja swoją będę sprzedawał bo planuje jeszcze inną turbinę dać WG Gorsze wersje były w Accord/Rover 2.0 TD a mocniejsze Xantia II Peugeot 306/406. Troszke przeróbek jest. Ale o tym pisze Brabus124 z Forum audi80 i on zajmuje się przerobieniem ich i gotowych do montażu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob lip 02, 2016 15:13
AGR zmiana turbiny
Kurde ciekawa opcja. A sluchaj u siebie do jakiego motoru masz to wrzucone ? Ile Ci dmucha i Jak ze wstawaniem tej turbiny lepiej niż w T3?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
AGR zmiana turbiny
Mam w motorze 1z. Turbo budzi się od 1700 a full bost ma 2000-2100 ja dmucham 1.47B tyle ile ori map sesnor może. Wiem że można 1.55B i to jest jej granica.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości