Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Qto, próbowałem poszukać trochę info. Sam silnik ok 150 kg, do tego skrzynia ok 60kg. Razem lekko ponad 200kg. Na całe auto to nie jest wiele, ale ten ciężar będzie dociskał tylną oś, więc też ciężko ocenić, czy auto przeżyje
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Wrzuć trzy osoby do bagażnika i zobacz jak się zachowa zawieszenie.
Ja bym jednak myślał o przyczepce...
Ja bym jednak myślał o przyczepce...
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
Przewieź go w miejscu do tego przeznaczonym - w komorze silnika ;p
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Re: Kącik posiadaczy MK4
Swap to nie piwo ze możesz yebnąć na miejscuSkrzak pisze:Przewieź go w miejscu do tego przeznaczonym - w komorze silnika ;p
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeśli dało by się jechać bez silnika, to luzSkrzak pisze:Przewieź go w miejscu do tego przeznaczonym - w komorze silnika ;p
O to toRobson91 pisze:Swap to nie piwo ze możesz yebnąć na miejscu
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
Idę testować bagażnik, ale podejrzewam, że faktycznie skończy się na przyczepce, choć przez to będę musiał sporo km dołożyć...
Edyta: 3 osoby w bagaju i pupa na ziemi. Łącznie ok 270kg. Chyba jednak przyczepka zostaje...
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
yogi_ziom, Ja od razu bez zastanowienia załatwiłem autko z hakiem i przyczepkę, jak jechałem po swapa.
Potem to już udało się dogadać z matulą i zabrałem jej autko z hakiem, przyczepka kolejna załatwiona i pojechało
auto na swapa, plus drugie prowadzone przez ziomka z przyczepką. Szkoda auta na przewożenie silnika i osprzętu.
Raz, ze syf, dwa że tak dobrze nie zabezpieczysz jak na przyczepce pasami, bo to też jest ważne.. Ja po silnik jechałem ok 100km
w jedną i potem powrót, więc pasami się ogarnęło i było spoko, a jak się resztki płynu wylały to nie problem,
bo się przyczepkę spłukało i tyle, a w aucie niby folia itp, ale zawsze jest zagrożenie, że gdzieś poleci, a nie wspomnę
o zapachu pozostawionym przez płyn ewentualnie. Więc nie kombinuj tylko łatw lepiej przyczepkę
Potem to już udało się dogadać z matulą i zabrałem jej autko z hakiem, przyczepka kolejna załatwiona i pojechało
auto na swapa, plus drugie prowadzone przez ziomka z przyczepką. Szkoda auta na przewożenie silnika i osprzętu.
Raz, ze syf, dwa że tak dobrze nie zabezpieczysz jak na przyczepce pasami, bo to też jest ważne.. Ja po silnik jechałem ok 100km
w jedną i potem powrót, więc pasami się ogarnęło i było spoko, a jak się resztki płynu wylały to nie problem,
bo się przyczepkę spłukało i tyle, a w aucie niby folia itp, ale zawsze jest zagrożenie, że gdzieś poleci, a nie wspomnę
o zapachu pozostawionym przez płyn ewentualnie. Więc nie kombinuj tylko łatw lepiej przyczepkę
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Re: Kącik posiadaczy MK4
Mam mate w bagażniku, wiec źle by nie było, ale fakt ze trudniej ogarnąć. Załatwia właśnie przyczepkę i auto, bo mazda nie ma haka.
Niestety ja tak fajnie nie mam, bo w okolicy brakuje sprawdzonego silnika i będę leciał 350km w jedna stronę po ten silniczek ale mam nadzieje, ze warto.
Golf od dwóch tygodni stoi u mechanika, wiec przeszczep jest potrzebny na już i dlatego lecę tak daleko po silnik.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Niestety ja tak fajnie nie mam, bo w okolicy brakuje sprawdzonego silnika i będę leciał 350km w jedna stronę po ten silniczek ale mam nadzieje, ze warto.
Golf od dwóch tygodni stoi u mechanika, wiec przeszczep jest potrzebny na już i dlatego lecę tak daleko po silnik.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Na facebooku GTI Parts, jakoś tak, ogarnij u Niego taki temat, bo ma wiele swapów chyba.yogi_ziom pisze:Mam mate w bagażniku, wiec źle by nie było, ale fakt ze trudniej ogarnąć. Załatwia właśnie przyczepkę i auto, bo mazda nie ma haka.
Niestety ja tak fajnie nie mam, bo w okolicy brakuje sprawdzonego silnika i będę leciał 350km w jedna stronę po ten silniczek ale mam nadzieje, ze warto.
Golf od dwóch tygodni stoi u mechanika, wiec przeszczep jest potrzebny na już i dlatego lecę tak daleko po silnik.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Z Gdańska chyba są, w sumie nadal daleko do Ciebie, bo widzę, że ze Szczecina jesteś.
Mata, matą ale ja proponuję przyczepkę, jednak zabezpieczenie jest ważne, bo co zrobisz, jak mocne heblowanie czeka,
bo jakiś mosiek wyjedzie? Zaczepy w kanapie nie wytrzymają i pójdzie to wszystko do przodu i nie chcę nawet myśleć
co dalej, sam wiesz o co chodzi Bo ja już w rodzinie miałem taki przypadek i 5 osób z jednego auta poszło w piach.
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kącik posiadaczy MK4
Chrzanek`, Nie widziałem ich. Ehh człowiek tyle nie zna
Mam załatwioną przyczepkę i auto z hakiem. Gdańsk faktycznie bliżej niż Wrocek, ale już zaklepałem sobie silnik, więc nie chcę teraz kombinować tym bardziej, że potrzebuję "na już"...
No masz rację, że tak może być. W każdym razie, ze niedługo wyjeżdżam, żeby sobie rano odebrać i spokojnie wrócić. W końcu 350km z przyczepką będę się dosłownie ciągnął
Mam załatwioną przyczepkę i auto z hakiem. Gdańsk faktycznie bliżej niż Wrocek, ale już zaklepałem sobie silnik, więc nie chcę teraz kombinować tym bardziej, że potrzebuję "na już"...
No masz rację, że tak może być. W każdym razie, ze niedługo wyjeżdżam, żeby sobie rano odebrać i spokojnie wrócić. W końcu 350km z przyczepką będę się dosłownie ciągnął
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
kodowanie zegarów?krazorek pisze:Co jest nie tak jak FIS wywala "ENGINE WORKSHOP"?
Albo odpięte oświetlenie? Co grzebałeś w elektryce?
Panowie czy można kupić jakąś Aftermarketowa chłodnice do Mk4 VR6? Żeby plug & play było? Oczywiście chodzi o zwiększenie wydajności cieplnej - lepsze chłodzenie.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
dany_47 pisze:kodowanie zegarów?krazorek pisze:Co jest nie tak jak FIS wywala "ENGINE WORKSHOP"?
Albo odpięte oświetlenie? Co grzebałeś w elektryce?
Panowie czy można kupić jakąś Aftermarketowa chłodnice do Mk4 VR6? Żeby plug & play było? Oczywiście chodzi o zwiększenie wydajności cieplnej - lepsze chłodzenie.
Nie tylko to . U mnie takie coś wywaliło przy złej rezystancji na pedale gazu. VagCom w ręce i lecisz z tematem.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Wymieniałem licznik na taki z fisem. Komunikat pojawia się tylko przy podpięciu licznika. Później go już nie ma. W kodowaniu jest raczej ok. No jedyne co zmieniłem w stosunku do poprzedniego to przedostatnia cyfrę z 1 na 3 (odpowiada za przeglądy - 3 brak komunikatów o przeglądach).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości