Napiszę któtko: mam nierówne obroty silnika na biegu jałowym ale jak zdejmę przewód podciśnienia dochodzący zaraz na początku dolotu do filtra powietrza to wszystko wraca do mormy...na jakieś 300km, później znowu trzęsie, gaśnie aż założę ten przewód z powrotem na miejsce i powraca do mormy!!A JEŻDŻĘ TYLKO NA GAZIE
CO JEST??
tak przy okazji prosiłbym o wytłumaczenie po co w ogóle to podciśnienie, na jakiej zasadzie to działa i co to ma do mojego problemu??
za pomoc oczywiście +
pozdrawiam
[mkII] podciśnie w 1.6PN a nierówne obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
[mkII] podciśnie w 1.6PN a nierówne obroty
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- wojtek98
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
- Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
- Kontakt:
Mialem taki sam problem wymienilem gaznik aparat
swiece , sonda lambda i tak po kolei :green_fuck: w koncu skonczyly sie moje problemy z tym silnikiem
To chyba wynika ze zuzycia wszystkich podzespolow silnika :green_fuck: a ze akurat PN podatny jest na to najbardziej to pewno przestali go produkowac
Pewno to jakis prototyp VW
swiece , sonda lambda i tak po kolei :green_fuck: w koncu skonczyly sie moje problemy z tym silnikiem
To chyba wynika ze zuzycia wszystkich podzespolow silnika :green_fuck: a ze akurat PN podatny jest na to najbardziej to pewno przestali go produkowac
Pewno to jakis prototyp VW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 309 gości