Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2152
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Post autor: majster heniek » sob mar 12, 2016 17:29

CzechuLG pisze:Czy jak montujemy wahacz z nowymi tulejami to ma znaczenie kiedy dokręcamy tuleję przednią?
najlepiej po opuszczeniu auta na koła


Obrazek

romanek84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Post autor: romanek84 » wt mar 22, 2016 19:56

Witam
Mam mały pytanie nie wiem czy dobry temat wybrałem?. Musze zmienić tylne tuleje przednich wahaczy w MKIV ale że przednie tuleje i sworznie troche nalatane mają więc tez wymienie. Tylko czy to prawda że te tylne (pionowe) firmy LEMFORDERA nie mają żadnych oznaczeń ani znaczka LEM...? tylko pudełko a w pudełku Bóg wie co? Znalazłem taki zestaw na alledrogo i sprzedawca po zapytania odpowiedział że poziome i sworznie mają oznaczenia i numery a pionowe nie mają żadnych.
Z góry dzięki za odpowiedź



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Post autor: ciachotdi » wt mar 22, 2016 21:36

Z własnego doświadczenia wiem że na alledrogo żenią niezłe buble ostatnio też kupowałem tuleje miały być z febi, za chiny ludowe nie można było ich wprasować w wachacz.
Pojechałem do intercarsu i kupiłem zwykłe z firmy moog i jestem zadowolony. Stracone ino kupe nerwów i czasu


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Post autor: wojti2001 » śr kwie 20, 2016 21:33

CzechuLG pisze:Odkopię temat.

Czy jak montujemy wahacz z nowymi tulejami to ma znaczenie kiedy dokręcamy tuleję przednią?
oczywiscie ze ma. Dokrecic ja nalezy gdy auto juz stoi na ziemi. Dokrecenie jej na podniesionym aucie spowoduje jej szybsze zerwanie, gdyz bedzie ona caly czas napieta.


MK IV AJM

Awatar użytkownika
marcinnxtdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 13:16
Lokalizacja: Czeladź

Re: Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Post autor: marcinnxtdi » sob cze 18, 2016 10:09

Panowie wymieniłem tuleje jak w poradzie, wszystko skręciłem dokładnie ale teraz mam problem .
Kierownica jest krzywo żeby jechać prosto muszę ją w prawo trzymać, orientuje się ktoś co może być źle ?


Obrazek

Furai
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 12, 2015 10:59

Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Post autor: Furai » ndz cze 19, 2016 06:51

Witam wymieniłem wczoraj sworzen i tylne tuleje na wachaczu. Po wymianie bardzo lekko chodzi mi wspomaganie i na kierownicy czuje każdą dziure. Orientuje się ktoś czym to może być spowodowane ? I czy po takiej wymianie należy ponownie ustawić zbierznosc ?



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Post autor: piotrek233 » pn cze 20, 2016 16:12

koledzy marcinnxtdi oraz Furai jechać na geometrie trzeba



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Post autor: ciachotdi » pn cze 20, 2016 19:32

Furai pisze: Orientuje się ktoś czym to może być spowodowane ?
jak to czym ? nowym sworzniem to normalne zjawisko przecież nie tuleją
Furai pisze: I czy po takiej wymianie należy ponownie ustawić zbierznosc ?
i tak i nie, jeżeli nie ściąga w którąś stronę to bym nie ruszał lecz zbieżność byłą ustawiana była na starym sworzniu


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
bombel1191
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz maja 12, 2013 13:42
Lokalizacja: VWałbrzych

Golf IV Demontaż wahaczy do wymiany tuleji gumowych

Post autor: bombel1191 » czw cze 23, 2016 09:36

Geometrie na 100% trzeba sprawdzić bo można się później nie miło rozczarować stanem opon;-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości