hej,
1.9 tdi 110km ahf golf 4
problem - od 2200 do 3000 przerywa i kopci na bialo niebiesko typowy zapach niespalonej ropy
czasmi objaw wystepuje czasami nie ale b czesto
z jazdy wyglada to tak ze przy dodaniu wiecej gau wali rowno dymem straty na przyspiszeniu ciezko dolne obroty
pompe wymiwnilem na inna to samo, kat wtrysku obojetnie jak wyregulujesz to samo(ocywiscie vagiem w granicach toleranci)
podmienialem wtrysk od kolegi sterujacy - to samo
przeplywke to samo
przepatrzylem instalacje byly dwa obtarcia kolo rozusznika ale od swiec zarowych i od czujnika cofania niegrozne nie stykaly sie nigdzie zaizolowalem i tyle, objaw nadal wystepuje
sprawdzilem kable do wtrysku sterujacego i sa dobre przekazniki tez sprawdzalem ten od pompy ropwniez i te na podszybiu 2 (53) podoginalem troszke piny i to samo czasmi jak auto chodzi bo mam jednomas wiec tarcza ze sprezynkami ktore slychac mozna zauwazyc roznice jakby nierowno pracowalo
moje pyt czy czujnik walu moze byc przyczyną? auto odpala od tyka zawsze ale pytam bo nieraz o uszy mi sie obilo to i owo (acha sam silnik 100procent sprawny)
prosilbym o jakakolwiek pomoc, podpowiedż bo juz nie wiem co dalej robic
podrawiam
ahf problem chodzi jak chce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt cze 10, 2016 20:02
- Lokalizacja: Tychy
ahf problem chodzi jak chce
podcisnienia to nie beda sa dawno zrobione vacum nowe turbo 100procent sprawne pomuje ladnie, rowniez n75 oraz klapa gaszaca ,egr zaslepiony od 4 lat:)
ahf problem chodzi jak chce
Miałem podobny problem a winnym był elektrozawór N239 od sterowania klapą gaszącą gdyż dostawał zwarcia i domykał klapę gaszącą na pracującym silniku. Nic nie stoi na przeszkodzie i nic Cię to nie będzie kosztowało jeśli tylko na próbę odepniesz od niego wtyczkę (N239 znajduje się z tyłu kolektora ssącego) upewniając się, że siłownik podciśnienia trzyma klapę gaszącą w pozycji otwartej. Pojeździsz i zobaczysz czy problem ustał a jeśli nie to przydałyby się logi abyśmy mogli zobaczyć co się w tych warunkach dzieje z parametrami.
ahf problem chodzi jak chce
to nie klapa, silownik klapy ok (sprezyna) a sama klapa odlaczona od podcisnienia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 171 gości