Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz maja 29, 2016 01:19

Coś koło 25-27Ohm trzeba wlutować, rezystor potencjometr ma zakres od zera a góry nie pamiętam teraz ale sprawdzając multimetrem można dokładnie wyskalować czujnik z 1.8T.
Co do łap to teraz mam zamontowany na kołysce z mk3 ale idę w turbo z tfsi i potrzebuje więcej miejsca z tyłu silnika.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: majic » pn maja 30, 2016 10:49

Smyk, obczaj sobie króćca o nr 1j0 121 087. Ma miejsce na czujnik, a podmienia się go w kolanko, które łączy z chłodnicą u góry.


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

Smyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:45
Lokalizacja: Biłgoraj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Smyk » pn maja 30, 2016 14:37

dzięki chlopaki,
chyba wybiorę opje majic'a dobry pomysł tylko jeszcze kojarzy mi się ze chyba mam tam dodatkowego krocca do chłodniczej oleju ale jest i taka opcja z literka A na końcu

bo juz znalazłem też K rociec ktoryvtrzebaby dac na przewodzie odpowietrznika z jakiegoś diesla,

ale zdecydowanie opcja majic'a najlepsza

teraz jeszcze podpowiedzcie mi co z tą odma? bo tam z tego trojnika którego wyrzucilem odchodził jakiś zawór i dalej do kolktora ssacego, istotne to było?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn maja 30, 2016 23:21

Pany ori map z 1.8t jaki ma zakres ???


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » wt maja 31, 2016 00:02

homer21 pisze:Pany ori map z 1.8t jaki ma zakres ???
2559mbar . Tak mi się wydaje :)

To ja też mam szybkie pytanie. Swapuję sobie 1.8t z me7.5 do golfa mk1. Chcę mieć zegary audi tt z canem , abs też od tt z canem, może później moduł komfortu szyby zamki itp :) Wszystko to ma komunikację can. teraz pytanie na które chyba sam znam odpowiedź ale warto się upewnić.

Czy muszę swapować też sterownik can gateway? Zegary ABS Komfort i ECU bez tego rozumiem się nie porozumieją? Nie będzie adresowania modułów?



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ssarna1 » wt maja 31, 2016 21:15

Mój mk3 już jeździ, ale podczas pierwszego palenia gumy nagle stracił moc i zaczęło coś syczeć. Pierwsza myśl to nieszczelność w dolocie, no i faktycznie intercooler się rozszczelnił. No ale wstawiłem nowy, zrobiłem próbę szczelności i jest ok a turbo dalej nie ładuje, gruszka z turbo jest w pozycji spoczynkowej cały czas, słychać świst a węże cały czas miękkie nie tak jak kiedyś. Na próbę zaślepiony zawór upustowy i bez zmian, zaczynam podejrzewać turbo, macie jakieś sugestie co jeszcze mogę zrobić?


MK3 ADZ->AGU

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » śr cze 01, 2016 07:47

Sterowanie turbo sprawdzone ?


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ssarna1 » śr cze 01, 2016 10:25

N75 cyka jak dam "test wyjść" w polskim vagu - jeśli o to Ci chodzi. Poza tym jeśli gruszka jest w pozycji spoczynkowej to chyba turbo powinno ładować?


MK3 ADZ->AGU

sajmondesign
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lip 27, 2010 01:28
Lokalizacja: Dublin / Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: sajmondesign » wt cze 07, 2016 01:52

Po swapie w mk1 na AUQ mamy problem, w ecu wszystkie zawory, sai i evapy wypieprzone, zostało N75 i nieszczęsny DV.

Auto normalnie wchodzi na obroty gdy DVka zdjęta, ale gdy się zaślepi palcem wyjśćie na DV lub go założy to auto nie wkręca się na obroty w ogóle, ksztusi sie itp. itd. miał ktoś już taki problem?

Do tego problem czujnika temperatury wody, wali od razu maxa wskazówka, czy oporniki pomogą cos w tym przypadku, czy problem jest w czujniku np.?


facebook.com/LoVWered

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz cze 12, 2016 20:20

Swap cewek 3pin => 4pin
Krótki filmik tutaj, jeszcze nie "jeżdżone" na drodze ale wygląda, że wszystko ok.
Jak ktoś ma jakieś wątpliwości w podłączeniu to piszcie bo na prawdę prosta sprawa.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz cze 12, 2016 21:01

Ta 430mm chlodnica daje rade ? Mi nigdy nie ogarniala nawet z wiatrakiem na 2 biegu.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz cze 12, 2016 22:54

RasPL pisze:Ta 430mm chlodnica daje rade ? Mi nigdy nie ogarniala nawet z wiatrakiem na 2 biegu.
I tak i nie, nie przegrzeje się ale mogła by być (i będzie) większa, do 105 w maksie chyba dochodzi.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

bialychomik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 14, 2016 01:22

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bialychomik » wt cze 14, 2016 01:27

Witam
Poszukuję osoby która podjęła by się zrobienia swapa w seacie toledo 2 1.6 16v bcb na 1.8t Auq. Wszystkie części potrzebne posiadam potrzebuje tylko ogarniętej osoby która by to zrobiła. Jestem ze Starachowic(woj. świętokrzyskie). Proszę o jakieś namiary bądź kontakt pw.
Pozdrawiam :-P



sajmondesign
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lip 27, 2010 01:28
Lokalizacja: Dublin / Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: sajmondesign » wt cze 14, 2016 01:29

gdybys byl blizej to bym Ci to ogarnal :P


facebook.com/LoVWered

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości