Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Konkretna odpowiedz brzmi tak: wyjdzie tyle km ile dadzą paliwa pompki. Czasami jest to 150km czasami 170m. Nikt nie sprawdził twoich na stole żeby ocenić wydajność przez intetnet.
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Umie seryjne pompki w auy miały wydatek na ponad 180 koni. Turbo zapodalem właśnie od asz i była mowa ze spokojnie możemy zrobić 170 koni ale poprzestalismy na 160 i 360 nm z racji dwumasy i przegubów. Później szedłem wyżej to zapodalem jednomas valeo wiec juz nie musiałem się ograniczać. Na przeguby mam patent. Siadać przy powyżej 400 nm będą tak czy siak.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
i wszystko jasne dzieki za konkretna odp;)
co do dwumasu juz dawno go nie mam;)
a przez internet to szybkosc łącza mozna sobie sprawdzic;p
co do dwumasu juz dawno go nie mam;)
a przez internet to szybkosc łącza mozna sobie sprawdzic;p
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=484063" onclick="window.open(this.href);return false;
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
W ajm 115km na seryjnych gratach (wycięty kat) miałem ok. 158/350, przy niższych temp dym był minimalny, przy upałach temp 30 wzwyż i włączonej klimie batory już spory
Tydzień po programie klękło sprzęgło - wsadziłem zestaw z arl.
Cisnąłem tak go dzień w dzień przez 2 lata - ok. 50 tys. km, przed sprzedażą obniżyłem moc do ok. 150/330, znajomy lata zadowolony do dziś.
Też były plany na większe moce, pompki, fmic, turbo arl itp. jednak zmieniłem ajm na arl'a
Tydzień po programie klękło sprzęgło - wsadziłem zestaw z arl.
Cisnąłem tak go dzień w dzień przez 2 lata - ok. 50 tys. km, przed sprzedażą obniżyłem moc do ok. 150/330, znajomy lata zadowolony do dziś.
Też były plany na większe moce, pompki, fmic, turbo arl itp. jednak zmieniłem ajm na arl'a
GTB...
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Czasami też zależy jaka hamownia to weryfikowala. A przy jakim to doladowaniu było?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Coś takiego (chyba dobre logi wkleiłem):
http://vaglog.pl/log_188303.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_188304.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_188303.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_188304.html" onclick="window.open(this.href);return false;
GTB...
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Witam , panowie do ajm 300tys km przebiegu 115km seryjnie cały jakie turbo wybrać asz czy arl ?
Plan jest na wywalenie kat i egr zasleoic .
Plan jest na wywalenie kat i egr zasleoic .
Było : 1.9 AJM 3d
Jest : 1.8T AUQ 5d
Jest : 1.8T AUQ 5d
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Jak pompek nie ruszasz i nie wstawiasz fmic to asz wystarczy.
GTB...
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Właśnie ze w planach jest fmic i pompki arl
Dużo jest kobinowania żeby wsadzic arl do ajm ?
Dużo jest kobinowania żeby wsadzic arl do ajm ?
Było : 1.9 AJM 3d
Jest : 1.8T AUQ 5d
Jest : 1.8T AUQ 5d
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Pasuje prawie bez przeróbki tak jak te od asz. Tyle że pompki to raczej trzeba dać do przerobienia bo zdrowych nie ma na rynku. Poza tym trzeba je założyć u tunera bo nie dojedziesz bez tego do niego. Powiedzmy pompki 1300 zł plus oringi 100 zł plus ic powiedzmy skromnie licząc 400 plus turbo arl około 1000 zł. Robota we własnym zakresie plus tuner by to ogarnął to tez ze 800 zł.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
O kurde to może jednak zostanę na turbo masz i program , kat out i zaslepic egr i kolektor ssacy z arl/masz i dolot tak samo
Było : 1.9 AJM 3d
Jest : 1.8T AUQ 5d
Jest : 1.8T AUQ 5d
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: wt maja 13, 2014 08:49
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Panowie potrzebne wydajniejsze turbo od K14 które P&P siądzie na kolektor wydechowy. Czy jedyną opcją jest K16? Jeżeli tak to czy można je jakoś zmodernizować? Zarówno stronę ciepłą jak i zimną. Docelowo chcę dojechać do 200km (złamać tą magiczną barierę) i 420-440 niutów. Silnik AEL. Obecnie na seryjnych gratach wypluł na samej mapie 170km i 367nm. Obecnie siedzi tam K14.... Co bardzo mnie ogranicza :/
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Turbo asz fmic i sprzęgło znaczy się najlepiej jednomas i wtedy program. Kolektor i kąt out nie jest potrzebne bo nic ci nie da.Ma3ie4k pisze:O kurde to może jednak zostanę na turbo masz i program , kat out i zaslepic egr i kolektor ssacy z arl/masz i dolot tak samo
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
K16 pasuje P&P ale jest nie wiele wydajniejsza. Ograniczaja tez cie wtryski 210, i aby przebic te 200KM musisz tez myslec o wiekszysz szprycach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości