Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Prosiłem o rzecz konkretną - numer części a dostałem odpowiedź na pytania nie zadane...
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Kącik posiadaczy MK4
Barton_, podałbym Ci numer z ETKI ale akurat teraz ETKA ONLINE jest w fazie uaktualnień i pokazuje się ciągle komunikat : "Программа CarProg2 отключена для доработки. Попробуйте зайти позднее." Nie potrzebujesz mieć ściągniętej ETKI na płytkach tylko wystarczy, że wpiszesz sobie w google hasło "etka online" i klikaj na pierwszy wyświetlony link czyli IFI... i jak wyświetli Ci się kolejna strona to klikaj na CarProg2 a otworzy Ci się etka na Volkswagenie a potem masz już do wyboru model VW, rocznik, silnik i osprzęt itd. (wszystko po polsku) i znajdziesz numer potrzebnej Ci części - dla chcącego nic trudnego.
Kolega sebekgolf słusznie Ci zasugerował abyś najpierw dokładnie sprawdził skąd cieknie olej bo jest mało prawdopodobne aby uszkodzeniu uległ sam spływ a jeśli już cieknie to raczej z jego górnej uszczelki między nim a turbo albo przy samym bloku silnika.
Tu jest np. rurka spływu oleju o oznaczeniu 038 145 736 C i piszą tam, że pasuje do silników ASZ/ATD...ALH : http://allegro.pl/przewod-rurka-splywu- ... 27957.html" onclick="window.open(this.href);return false; a ja już mogę jedną rzecz sprostować - nie warto wierzyć w te info na allegro bo mój spływ oleju z silnika ALH ma oznaczenie 038 145 736 A zamiast końcówki "C" i jest o raz tyle dłuższy i ma inne podłączenie do bloku silnika a wygląda tak : http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... m/$_35.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; więc gołym okiem widać, że gość wystawiający tę rurkę spływu myli się, że pasuje również do silnika ALH a mam również i wątpliwości czy pasuje do ATD. Jutro pewnie etka online będzie już dostępna więc możesz sobie sam wyszukać i sprawdzić o jakim konkretnie numerze ten spływ potrzebujesz a raczej uszczelki do niego.
Kolega sebekgolf słusznie Ci zasugerował abyś najpierw dokładnie sprawdził skąd cieknie olej bo jest mało prawdopodobne aby uszkodzeniu uległ sam spływ a jeśli już cieknie to raczej z jego górnej uszczelki między nim a turbo albo przy samym bloku silnika.
Tu jest np. rurka spływu oleju o oznaczeniu 038 145 736 C i piszą tam, że pasuje do silników ASZ/ATD...ALH : http://allegro.pl/przewod-rurka-splywu- ... 27957.html" onclick="window.open(this.href);return false; a ja już mogę jedną rzecz sprostować - nie warto wierzyć w te info na allegro bo mój spływ oleju z silnika ALH ma oznaczenie 038 145 736 A zamiast końcówki "C" i jest o raz tyle dłuższy i ma inne podłączenie do bloku silnika a wygląda tak : http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... m/$_35.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; więc gołym okiem widać, że gość wystawiający tę rurkę spływu myli się, że pasuje również do silnika ALH a mam również i wątpliwości czy pasuje do ATD. Jutro pewnie etka online będzie już dostępna więc możesz sobie sam wyszukać i sprawdzić o jakim konkretnie numerze ten spływ potrzebujesz a raczej uszczelki do niego.
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Re: Kącik posiadaczy MK4
W sumie zawieszenie kupione nowe w tamtym roku, przejechane z 10kkm Ogólnie na dziurach to czuć bardziej z przodu. A tyłem lekko zarzuca jakbym miał tez tył skrętnyyogi_ziom pisze:Jak tuleje są padnięte, to będzie ci waliło po budzie na dziurach. Nie odczuwałem pływania przy słabych tulejach. Może to amorki? Sprawdzałeś czy są ok?checin pisze:Mam prawdopodoobnie do wymiany tuleje tylniej belki bo strasznie rzuca tylem, przy zakretach mam wrazenie jakby tylne kola byly skretne. Jak sprawdzic czy to na pewno tuleje? I jakie kupic jak cos. W aucie zalozoony gwint MTS
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
Kącik posiadaczy MK4
Jak zarzucało mi tyłem to się okazało, że jeden amor wybuchł - rozwaliło go na amen i tłok wyszedł górą a jak waliło podczas przejeżdżania przez przejazd kolejowy to stukało niemiłosiernie i tu okazało się, że mam wybite tuleje tylnej belki tzw. silentbloki (są dwa rodzaje - jedne o większej średnicy a jedne o mniejszej - ja miałem te mniejsze) więc najpierw warto je wybebeszyć aby zmierzyć ich średnicę - najpopularniejsze i najpewniejsze są Lemforder'a.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Re: Kącik posiadaczy MK4
Sztomel pisze:Jak zarzucało mi tyłem to się okazało, że jeden amor wybuchł - rozwaliło go na amen i tłok wyszedł górą a jak waliło podczas przejeżdżania przez przejazd kolejowy to stukało niemiłosiernie i tu okazało się, że mam wybite tuleje tylnej belki tzw. silentbloki (są dwa rodzaje - jedne o większej średnicy a jedne o mniejszej - ja miałem te mniejsze) więc najpierw warto je wybebeszyć aby zmierzyć ich średnicę - najpopularniejsze i najpewniejsze są Lemforder'a.
Tuleje są metalowe 69mm i plastikowe 72mm, ale belka jest ma w kazdym aucie taką samą średnicę, więc jedne jak i drugie tuleje wchodza bez problemu
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Kącik posiadaczy MK4
Golf drży w czasie pokonywania łuków w lewo + jazdy na wprost. Napewno nie jest to żadne z przegubów zewnętrznych, bo nie ma charakterystycznego stukania przy manewrowaniu. Obstawiam że jest to wewnętrzny przegub, strona lewa. Myle się? Dodatkowo wydawane są dziwne odgłosy, jakby huczenia czy coś. Objaw nasilił się ostatnio po lekkim obniżeniu auta.
Rust is lighter than carbon fiber
- FisheR
- ...
- Posty: 3579
- Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
- Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
tak wszystko jest napisane na opakowaniu danego srodkaMnichPro pisze:FisheR,
Okej dzieki, ale to zalewam włączam silnik itp czekam az sie nagrzeje czy jak?
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Ostatnio pisałem o gwincie, że mam okazję zmienić. Coś tam Wam pomieszałem, bo pisałem o KW, w sumie to sam nie byłem
pewien co ten ziomek ma za gwint, ale dziś coś tam już wiem. Ma używkę Weitec'a. Opłaca mi się w ogóle bawić się w te zawieszenie?
Dla przypomnienia jeżdżę na tjung artcie, ale chcę zmienić na coś wygodniejszego. Pozdrawiam.
pewien co ten ziomek ma za gwint, ale dziś coś tam już wiem. Ma używkę Weitec'a. Opłaca mi się w ogóle bawić się w te zawieszenie?
Dla przypomnienia jeżdżę na tjung artcie, ale chcę zmienić na coś wygodniejszego. Pozdrawiam.
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Kącik posiadaczy MK4
nitrox89, zdecydowanie przeguby. Wyskocz na A4/S7 pogoń do 130-140 i zobacz czy drżenie kierownicy nasila się np. przy zmianie pasów. W ten sposób dojdziesz która strona nawala.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Mi padła poducha i przy łuku silnik naciskał na ośke i huczało drżało terkotało itd , auto obniżone więc ośka niewiele ma miejca na przesuw :Pmyślałem ze to felga ale zero bicia potem że opona ale przecież nowa potem też myślałem że przegub najpierw zewnetrzny nie potrzebnie wymieniony juz miałem wyciagać ośke ponownie ale Stanley mi podpowiedział poduszke i strzał w dyche wymianka na ori i hula przy uwalonym wewnętrznym też by Ci lewarek latał tak gdzies wyczytałemnitrox89 pisze:Golf drży w czasie pokonywania łuków w lewo + jazdy na wprost. Napewno nie jest to żadne z przegubów zewnętrznych, bo nie ma charakterystycznego stukania przy manewrowaniu. Obstawiam że jest to wewnętrzny przegub, strona lewa. Myle się? Dodatkowo wydawane są dziwne odgłosy, jakby huczenia czy coś. Objaw nasilił się ostatnio po lekkim obniżeniu auta.
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Re: Kącik posiadaczy MK4
A jednak miałeś rację.sebekgolf pisze:Najprawdopodobniej ? to chyba wypadałoby wpierw sprawdzić a później hajs wydawać ...
Wąż spustowy się pocił i poci się nadal ale to ubytek znikomy i nie wart ingerencji.
Powodem ubytku oleju jest długie na kilka cm pęknięcie miski olejowej.
Pęknięcie wąskie bez rozwarstwienia ale ubywa.
Pytanie obecnie brzmi: przy jakim poziomie czujnik zasygnalizuje niski stan oleju?
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
jeśli mowa o czujniku poziomu oleju i jest on sprawny...to przy minimum pojawi się kontrolkaBarton_ pisze:przy jakim poziomie czujnik zasygnalizuje niski stan oleju?
Kącik posiadaczy MK4
Po przejechaniu z tą dziurą 1400km musiałem dolać 0,7 litra oleju.
Obecnie doraźnie jest ona zaklejona silikonem bo nie mogłem wyjazdu przełożyć.
Wymiana miski za 2 tygodnie i codzienne sprawdzanie poziomu oleju i wielkości plany na miejscu postojowym.
Obecnie doraźnie jest ona zaklejona silikonem bo nie mogłem wyjazdu przełożyć.
Wymiana miski za 2 tygodnie i codzienne sprawdzanie poziomu oleju i wielkości plany na miejscu postojowym.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- golf3dawid
- Forum Master
- Posty: 1502
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
- Lokalizacja: Sosnowiec
Kącik posiadaczy MK4
Nie ma ktoś lusterka od kierowcy L041?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Mój Golf MK4 Smoked Front
Mój Golf MK4 Smoked Front
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości