Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Azgorath,
mass143,
yogi_ziom,
Stanley777,
Tyle tego, że teraz nie wiem co wybrać. Ale dziękuję za pomoc Panowie, żebyście mieszkali zaraz obok, to lada moment i
Teraz pytanie numer DWA. Będę miał okazję na wymianę zawiechy (gwintu). Gość ma KW Weitec z a3. Ja już nie pamiętam
i się pogubiłem i wgl takie tam. Warto w te zawieszenie się bawić, czy poczekać jeszcze dłuższy czas i w co innego zainwestować?
Zaznaczę, że obecnie jeżdżę na tym spierdo%#$*lonym TaTechnixe, a raczej TjuuuuuuningArt'ciee Więc sami rozumiecie.
No i temat jest taki, że za niewiele będę mógł mieć ten zawias KW i się zastanawiam czy warto w ogóle się bawić. HM?
mass143,
yogi_ziom,
Stanley777,
Tyle tego, że teraz nie wiem co wybrać. Ale dziękuję za pomoc Panowie, żebyście mieszkali zaraz obok, to lada moment i
Teraz pytanie numer DWA. Będę miał okazję na wymianę zawiechy (gwintu). Gość ma KW Weitec z a3. Ja już nie pamiętam
i się pogubiłem i wgl takie tam. Warto w te zawieszenie się bawić, czy poczekać jeszcze dłuższy czas i w co innego zainwestować?
Zaznaczę, że obecnie jeżdżę na tym spierdo%#$*lonym TaTechnixe, a raczej TjuuuuuuningArt'ciee Więc sami rozumiecie.
No i temat jest taki, że za niewiele będę mógł mieć ten zawias KW i się zastanawiam czy warto w ogóle się bawić. HM?
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kącik posiadaczy MK4
Chrzanek`, Ale KW czy Weitec
Ja mam założony Eibach (KW v1) i jestem zadowolony. Jest twardo, ale czego się spodziewać Ale zgodnie z opinią na forum, jest to jeden z lepszych i na pewno bardziej "komfortowych" gwintów które są.
Ja mam założony Eibach (KW v1) i jestem zadowolony. Jest twardo, ale czego się spodziewać Ale zgodnie z opinią na forum, jest to jeden z lepszych i na pewno bardziej "komfortowych" gwintów które są.
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeżeli jest w dobrej kondycji, to czemu nie. Jeden kumpel sobie kupił KW używkę właśnie, lata już 2 lata i nic się nie dzieje, tylko nie wiem czy przy gwincie też tak jest, ale ogarnij sobie jaki on ma tam silnik, bo jesli ma tam np. diesla, a Ty pb, to mogą być różnice w amorkach etc. Między TA a KW jest różnica przeogromna.Chrzanek` pisze: Teraz pytanie numer DWA. Będę miał okazję na wymianę zawiechy (gwintu). Gość ma KW Weitec z a3. Ja już nie pamiętam
i się pogubiłem i wgl takie tam. Warto w te zawieszenie się bawić, czy poczekać jeszcze dłuższy czas i w co innego zainwestować?
Zaznaczę, że obecnie jeżdżę na tym spierdo%#$*lonym TaTechnixe, a raczej TjuuuuuuningArt'ciee Więc sami rozumiecie.
No i temat jest taki, że za niewiele będę mógł mieć ten zawias KW i się zastanawiam czy warto w ogóle się bawić. HM?
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
Przy gwincie nie ma znaczenia.Azgorath pisze:le ogarnij sobie jaki on ma tam silnik, bo jesli ma tam np. diesla, a Ty pb, to mogą być różnice w amorkach etc
znaczenie ma jeżeli kupujesz same sprężyny obniżające.
- checin
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
- Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH
Kącik posiadaczy MK4
Mam prawdopodoobnie do wymiany tuleje tylniej belki bo strasznie rzuca tylem, przy zakretach mam wrazenie jakby tylne kola byly skretne. Jak sprawdzic czy to na pewno tuleje? I jakie kupic jak cos. W aucie zalozoony gwint MTS
Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th
Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak tuleje są padnięte, to będzie ci waliło po budzie na dziurach. Nie odczuwałem pływania przy słabych tulejach. Może to amorki? Sprawdzałeś czy są ok?checin pisze:Mam prawdopodoobnie do wymiany tuleje tylniej belki bo strasznie rzuca tylem, przy zakretach mam wrazenie jakby tylne kola byly skretne. Jak sprawdzic czy to na pewno tuleje? I jakie kupic jak cos. W aucie zalozoony gwint MTS
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Kącik posiadaczy MK4
Którędy z Warszawy do Krynicy Morskiej?
Siódemka chyba w remontach, ponoć słabo się jedzie, ale ok. 90 km bliżej.
Autostrada drożej i dalej, a czy szybciej w ogóle będzie? Obawiam się trochę korków na bramkach... Jadę jutro.
Czy warto jechać na autostradę jeśli nie zamierzam jechać szybciej niż 130-140 (za głośno)? Może ktoś lata tymi trasami?
Siódemka chyba w remontach, ponoć słabo się jedzie, ale ok. 90 km bliżej.
Autostrada drożej i dalej, a czy szybciej w ogóle będzie? Obawiam się trochę korków na bramkach... Jadę jutro.
Czy warto jechać na autostradę jeśli nie zamierzam jechać szybciej niż 130-140 (za głośno)? Może ktoś lata tymi trasami?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak był caly czas G12 to syfu nie będzie ( chyba że masz przeciek oleju do układu chłodzenia). Stań samochodem z górki i spuszczaj. 100% całość i tak Ci nie wyleci. Spuszczaj najlepiej na zagrzanym silniku ( tylko po zgaszeniu odczekaj jeszcze ze 2 minuty) bo inaczej termostat będzie całkiem zamknięty i znając życie w bloku zostanie jeszcze sporo starego płynuMnichPro pisze:sebekgolf,
Nie wiem pewnie przez x lat nagromadził sie tam jakis syf i wypadałoby wymienic płyn a nie tylko go dolewać.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
W remoncie ale jedzie sie normalnie żadnych większych utrudniej przez kawałek troche wolniej ale potem spoko na glebie troche trzeba sie rozglądaćlwlw pisze:Którędy z Warszawy do Krynicy Morskiej?
Siódemka chyba w remontach, ponoć słabo się jedzie, ale ok. 90 km bliżej.
Autostrada drożej i dalej, a czy szybciej w ogóle będzie? Obawiam się trochę korków na bramkach... Jadę jutro.
Czy warto jechać na autostradę jeśli nie zamierzam jechać szybciej niż 130-140 (za głośno)? Może ktoś lata tymi trasami?
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
- Paclawek
- Kapitan Palniczek
- Posty: 141
- Rejestracja: czw sty 15, 2009 13:07
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Orientuje się ktoś po ile chodzą kratki z bory? Kupiłem na szrocie cały kompet z wszystkimi włącznikami. Wydaje mi sie ze za dobrą cene dlatego pytam fachowców jakie są ceny.
TURBODIESEL INTERCOOLER POLSKA NIEMCY STEFAN MOLLER!
Kącik posiadaczy MK4
Czy ktoś pomoże i poda mi numer spływu oleju od turbiny?
Najprawdopodobniej z niego cieknie i wymaga on wymiany.
Pacjent jak w opisie.
Najprawdopodobniej z niego cieknie i wymaga on wymiany.
Pacjent jak w opisie.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Najprawdopodobniej ? to chyba wypadałoby wpierw sprawdzić a później hajs wydawać Sprawdź uszczelkę i czy po stronie turbiny nie cieknie. Może po prostu na składaniach puszcza i wystarczy to zlikwidować
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości