[MK2 GTD] Zewnętrzna chłodnica oleju - szukam informacji.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

[MK2 GTD] Zewnętrzna chłodnica oleju - szukam informacji.

Post autor: ventil » czw paź 05, 2006 21:45

Witam wszystkich. Szukam informacji gdzie mozna zdobyć (kupić) zewnętrzną chłodnicę oleju z reduktorem i wężami - taka którą mozna by zastosować zamiast oryginalnej, wodnej chłodnicy. Bez tegu ustrojstwa nie moge dalej składac autka. Jeśli macie jakies namairy to bardzo proszę o info i z góry dzięki.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 16:33 przez ventil, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw paź 05, 2006 22:45

chodzi Tobie o taką fabryczną VW (np mkI GTI) czy tuningową?

jak taką fabryczna to zapytaj w kepax.pl tam też maja chłodniczki i węże


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw paź 05, 2006 22:48

Zaraz lookne na kepax. Właściwie to może byc dowolna kombinacja - ważne by była to zewnętrzna chłodnica, najlepiej z reduktorem który sie przykręca zamiast tej chłodniczki wodnej.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw paź 05, 2006 23:00

fabryczna to była inna podstawa filtra oleju z wyjściem na chłodniczke i termostatem, do tego na mozna było zostawić ten "wodny podgrzewacz oleju", do 1zeta podejdzie a do tego co ty masz to nie jestem pewien


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw paź 05, 2006 23:12

Miałem kiedyś MKI GTI z taka właśnie chłodniczką. Właściwie to bu mi pasowal reduktor zamiast tego "podgrzewacza" bo w tej konsoli od filtra jest wyjście do smarowania turbo a w Tym od GTI nie było (chyba że była jakaś zaślepka). Mam już konsole od Z bo od pasata jest pod kątem i nie da rady przykręcić filtra bo przeszkadza łapa od silnika. mam znajomego który jeździ do Niemiec raz w tyg. i widziałem cos takiego w katalogu D&W więc może mi kupi. Ew. mam znajomka w Anglii więc może tam cos wypatrzy. Dzis trochę podłubałem ale stanąłem na tej chłodniczce a nie chce tymczasowo montować "podgrzewacza". Zmykam juz spać [-o< . Pozdro i dzieki za podpowiedź. napisz jak tam z półośka? Cos zorganizowałeś?



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt paź 06, 2006 09:09

jeszcze nic

mam dwie możliwośi albo dorobią mi polosie.pl lub kupie cały zestaw od jakiegoś innego syncro (pssata b3, golfa mkIII). Jak narazie brakuje kilku stówek do jednego jak i drugiego rozwiazania.

[ Dodano: Pią Paź 06, 2006 9:45 am ]
jeszcze wczoraj jak uruchomiłem silnik żby sobie popyrkał to zatarła się pompa wspomagania :(


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt paź 06, 2006 16:04

Jutro będę wiedział jaka długośc maja od golfa 2 syncro bo znajomy jednak chyba ma te półosie. Wieczorem napiszę jak będę znał długość.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości